Vi skal have koller i barry
Rugbrødsmadder med min fars hjemmelavede sylte og rullepølse - MMMMM
Vi har fået en rigtig god hjemmelavet spinatlasagne med en lækker salat til! Nammenam!
Vi fik hjemmelavede pandekager med fyld… Og halvdelen af dem var en ny variant, som jeg er vild med… Hvor vi kommer flødeost i fyldet, det bliver mums med det i
Jamen, hvor er opskriften
Jamen, der er ikke nogen opskrift! Det er sådan noget af den slags som vi bare laver… Men skal da prøve…
Pandekager: Vand, æg, sukker, salt og mel… Piskes…
Fyld: Oksekød, paprika, cayennepeber, chili, oregano, nogle gange noget barbecue- eller grillkrydderi - nårh ja, og godt med hvidløg også. Derudover så løg eller porre, gulerødder i tern, nu også peberfrugt, og så majs… Og så flødeost i…
Fyldet kommes i pandekagerne, de rulles sammen. Lægges/rulles i en bradepande/ildfast fad, drysses generøst med revet cheddarost. Dog ikke dem med flødeost i fyldet Og så lige en tur i ovnen…
Jamen, der er ikke nogen opskrift! Det er sådan noget af den slags som vi bare laver… Men skal da prøve…
Pandekager: Vand, æg, sukker, salt og mel… Piskes…
Fyld: Oksekød, paprika, cayennepeber, chili, oregano, nogle gange noget barbecue eller grill krydderi. Derudover så løg eller porre, gulerødder i tern, nu også peberfrugt, og så majs… Og så flødeost i…
Fyldet kommes i pandekagerne, de rulles sammen. Lægges/rulles i en bradepande/ildfast fad, drysses generøst med revet cheddarost. Dog ikke dem med flødeost i fyldet Og så lige en tur i ovnen…
Fiskesuppe… Havde en veninde på besøg, og Casper var ikke hjemme… og så laver jeg rigtig tit fisk :høhø:
Running sushi på King i Roskilde - namnamnamnam
Noget pasta med tomatsauce…
De er også såå flinke at lave min nytårsmad, sushi er gooooodt.
risengrød tror jeg - det er billigt
Jeg vil smide nogle madpandekager i ovnen.
Så laver jeg dem i eftermiddag engang og sætter dem i køleskabet. Så kan vi smide dem i ovnen når vi kommer hjem fra IKEA. Så kommer vi ikke til at købe pizza eller noget :høhø:
Vi kørte forbi McDrive i aftes på vej hjem fra skadestuen og købte nogle cheeseburgere.
Du er vist født med en risengrødsske i hånden
psstt… jeg elsker også risengrød og det er sjovt nok en af de spiser man sjældent bliver trætte af…
[QUOTE=Margrethe;761440]Du er vist født med en risengrødsske i hånden
psstt… jeg elsker også risengrød og det er sjovt nok en af de spiser man sjældent bliver trætte af…[/QUOTE]
ja og så laver det sig selv…
når man som jeg er på budget, så er det 140 g ris i en stor skål, 1 liter skummemælk (ingen grund til at bruge dobbelt så mange kalorier på sødmælk) og så ind i mikrovnen på ½ varme… og vupti - 45 min senere er der mad når klokken ringer…
middagsmad for 7.75
Malthe er jo her hos os så det er ham som har bestemt hvad vi skal have i dag og det bliver…kartoffelmos med brændende kærlighed
Vi skal vist nok have sushi i dag. Maja er inde i byen og køber vist noget med hjem. I går fik vi hotwings med krydrede kartofler i skiver og salat
[QUOTE=Margrethe;761440]Du er vist født med en risengrødsske i hånden
psstt… jeg elsker også risengrød og det er sjovt nok en af de spiser man sjældent bliver trætte af…[/QUOTE]
ENIG!!! For pooookker hvor det bare smager dejligt. Og jeps - billigt er det også
Vi skal i Tivoli og se russisk jul og fyrværkeri, og så spiser vi derinde.