En lækker, fedtet kebab Jeg glæ-hæ-hæææder mig
Vi skal have en roteret kylling og fritter til.
Og måske en gang majs til.
Vi gider ikke lave mad i dag og de 2 store unger er i Fields med deres venner, så de snupper noget derude. Derfor blev vi enige om at købe pizza fra Tobanos til os og Joey
Pluk æg og rugbrød
Nå det blev til fasanen i stedet…
det er ikke nemt med alle de julerester at skulle vælge i mellem… der var så meget, at der også bliver fasan og pasta til frokost i morgen…
.oO(Så fik jeg byttet de gaver, som ikke liiiige var det helt rigtige :))
.oO(Fik endda 3 bluser ud af at bytte 2 - magisk! )
Vi skal bare have biksemad ud af resterne fra flæskestegen og kartoflerne.
[QUOTE=PiaR;759844]Vi skal have en roteret kylling og fritter til.
Og måske en gang majs til.[/QUOTE]
Aahh, den var god!
Spaghetti med kødsovs
Efter flere dages smovseri i dig julelækkerier, stod menuen i aften på rugbrød med dig pålæg. I morgen oksemørbrad med dig tilbehør.
Risengrød der for en gangs skyld ikke var brændt på
Du skal bare koge det i sengen, så brænder det ikke på
Jeg benyttede Ingrids metode (risotto metoden) da jeg skulle lave risengrød til risalamanden og den brændte ikke på
I går stod den på biksemad lavet af resterne fra juleaften og i dag skulle vi ha’ noget lettere oven på al julemaden så det blev til tunsalat med æg og majs og alting
Nå, det blev en tur omkring Just-Eat, så om en halv timestid skulle der dukke en dejlig varm pizza op på mit dørtrin
VH
Susanne
I aften står den på hønsekødssuppe med masser grøntsager i - og så har jeg vist lidt slatter kyllinge- og melboller…
(vejret er lige til en stor spand af sådan noget stads - i hvert fald her i Århus)
Vi skal have thai mad i aften… Wok med kalkun og rejer, med en masse grøntsager og kokos mælk… Dertil nudler… - og så en lille drink med ingefær sirup, tranebær juise og vodka. Det skal nok bliver godt
I går fik vi hjemmelavet hønsekødssuppe med kød- og melboller, friskkogte gulerødder og hjemmebagte valnøddeboller.
I dag bliver det et par store hjemmelavede burgere, med masser af salat i, og måske med kartoffelbåde til.
Suppe.
Hønsekøds fra Mou - med ekstra hønsekød og kødboller.
Og flute.
Okse mørbrad med hvide kartofler, sovs, kogte gulerødder og blomkål.