Decembers madtråd

En lækker, fedtet kebab :savle: Jeg glæ-hæ-hæææder mig :savle:

Vi skal have en roteret kylling og fritter til.
Og måske en gang majs til.

Vi gider ikke lave mad i dag og de 2 store unger er i Fields med deres venner, så de snupper noget derude. Derfor blev vi enige om at købe pizza fra Tobanos til os og Joey :slight_smile:

Pluk æg og rugbrød :slight_smile:

Nå det blev til fasanen i stedet…

det er ikke nemt med alle de julerester at skulle vælge i mellem… der var så meget, at der også bliver fasan og pasta til frokost i morgen…

.oO(Så fik jeg byttet de gaver, som ikke liiiige var det helt rigtige :))

.oO(Fik endda 3 bluser ud af at bytte 2 - magisk! :thumbup:)

Vi skal bare have biksemad ud af resterne fra flæskestegen og kartoflerne.

[QUOTE=PiaR;759844]Vi skal have en roteret kylling og fritter til.
Og måske en gang majs til.[/QUOTE]

Aahh, den var god!

Spaghetti med kødsovs :slight_smile:

Efter flere dages smovseri i dig julelækkerier, stod menuen i aften på rugbrød med dig pålæg. I morgen oksemørbrad med dig tilbehør.

Risengrød der for en gangs skyld ikke var brændt på :slight_smile:

Du skal bare koge det i sengen, så brænder det ikke på :slight_smile:

Jeg benyttede Ingrids metode (risotto metoden) da jeg skulle lave risengrød til risalamanden og den brændte ikke på :ok:

I går stod den på biksemad lavet af resterne fra juleaften :savle: og i dag skulle vi ha’ noget lettere oven på al julemaden så det blev til tunsalat med æg og majs og alting :slight_smile:

Nå, det blev en tur omkring Just-Eat, så om en halv timestid skulle der dukke en dejlig varm pizza op på mit dørtrin :slight_smile:
VH
Susanne

I aften står den på hønsekødssuppe med masser grøntsager i - og så har jeg vist lidt slatter kyllinge- og melboller…

(vejret er lige til en stor spand af sådan noget stads - i hvert fald her i Århus)

Vi skal have thai mad i aften… Wok med kalkun og rejer, med en masse grøntsager og kokos mælk… Dertil nudler… - og så en lille drink med ingefær sirup, tranebær juise og vodka. Det skal nok bliver godt :slight_smile:

I går fik vi hjemmelavet hønsekødssuppe med kød- og melboller, friskkogte gulerødder og hjemmebagte valnøddeboller.

I dag bliver det et par store hjemmelavede burgere, med masser af salat i, og måske med kartoffelbåde til.

Suppe.

Hønsekøds fra Mou - med ekstra hønsekød og kødboller.
Og flute.

Okse mørbrad med hvide kartofler, sovs, kogte gulerødder og blomkål.