Decembers tanker

Givet uansvarligt, så nej. Men givet med omtanke kan det da sagtens være. Jeg fik min første kat i fødselsdagsgave - forstået som at jeg selv skulle finde katten (en husmis), og så betalte mine forældre for 2x vaccinering, øremærke og neutralisering :slight_smile: Jeg havde ønsket mig en kat i 10+ år dengang, og læste alverdens kattebøger. Så jeg synes sådan set at det var en rigtig god ting at jeg fik en kat i gave :wink:

4 Synes om

Så fik jeg taget mig sammen (læs: fundet ud af hvordan). Så derfor HEJ igen på Kattegale
Meget er sket siden der kom nu site, og jeg har haft mere travlt end nogensinde, også fordi min arbejdsplads har været mere krævende end ellers. Pt er det nærmest toppet, men jeg tror det bliver bedre i det nye år.
På hittemissesiden har det også været en travl tid. Lige nu bor her 4 mislinger der skal omplaceres og to af dem skal ud i nyt hjem (sammen) i næste uge. Simba144 var så uheldig af få et corniasår i øjet inden jeg skulle ud med ham, og da han var fin igen fik Savannah111 en infektion så hun måtte på Clavubactin. Hun får de sidste piller på søndag og så skal hun og Sinba144 lige yderlig være her nogle dage så jeg er sikker på hun er helt fit for fight. Så bor her også Simba146…han render rundt med en infektion i det ene øje. Det er ikke et corniasår, og hvad det skyldes vides ikke. Jeg har haft ham til dyrlægen og øjet er tjekket for ridse så han bliver behanslet med salve og får øjet skyllet flere gange om dagen. Bare på to dage er det blevet meget pænere og det lukker ikke længere. Han får også smertestillende for man skal ikke have ondt. Han er også ordnet for længst og ønsker sig et nyt hjem. Han er verdensmester i at nulre OG spinde…kort sagt en RIGTIG sød og kærlig killing. Simba144 og Savanna111 har fået fødselsdag d. 22.August og Simba146 d. 14. august. Simba144 bliver en KÆÆÆMPEkat. Han vejer næsten 3 kilo. De første 3 uger han boede her tof han 1300 gram på. Så er det PRUTTEN…Savannah112. Sort og fræk som en slagterhund. Hun går ikke af vejen for en slåssekamp med de store og hun har et selvværd som en rottweiler. Hun har fået sin 1. vacc. og der er bestilt tid til hendes neu. m.m. d. 15. jan.
Meget mere er sket…men nu må jeg vist stoppe.
Godt at være herinde igen

20 Synes om

Som de skriver i artiklen er det også en måde at gøre det på, med et gavekort.
Det man er imod er at købe et dyr og binde en sløjfe om halsen.

Og det er jeg også enig i. Jeg har bare set mange gå helt i selvsving over at et dyr gives som gave, uden at skele til hvordan det gøres :slight_smile:

2 Synes om

Pizza og katte er vigtige - men derfra og så købe en sweater med det… hmmm :joy:

1 Synes om

MISundelse er en grim ting …

4 Synes om

I dag bliver Malthe 19 år…tænk sig…jeg er mormor til en dejlig dreng på 19 år :heart:
I går var jeg kun 16 år…tiden flyver må jeg nok sige…

10 Synes om

Og dejligt at have dig tilbage. Tak til @Eva for at gøre opmærksom på, at du manglede, så vi kunne få dig logget ind :slight_smile:

5 Synes om

Har gjort en ret fed opdagelse … jeg har en lille billig bluetooth-højtaler, den er kun 5x5 cm og selv om den faktisk lyder overraskende godt (i forhold til størrelsen), er der jo ret meget ‘‘dåselyd’’.
Ved en tilfældighed har jeg i dag placeret den på hylden i brændeovnen (anbefales ikke, hvis der er tændt op i ovnen :yum:) og nu lyder den som en langt større højtaler :rock:

3 Synes om

Min dejlige mellemste søn, Mattis, fylder 15 år i dag. :gift:

12 Synes om

Tillykke med ham :flag:

Jeg fik aldrig fat i, hvad ham der fortalte os om Jeppes røngtenbilleder hed, men kan huske vi var inde ved Malene eller noget lign. ved første besøg. Den eneste jeg har set håndtere Jeppe derude, og lige med hende kan jeg ikke lade være med at tænke, at hun er lyshåret og mistænke Jeppe for virkelig at have præferencer mht udseende :tihi: Kvindelige gæster med lyst hår får altid opmærksomhed, mens de mørkhårede bliver mere eller mindre ignoreret. Samtidig minder dyrlægen han ikke kan lide, meget om den ene person, hvor han kan finde på at markere med nap eller krads, hvis bare han kan hører jeg snakker i telefon med hende :gruble:

Bo er høj og nærmest skaldet, Thomas høj og mørkhåret, Morten lavere og brunt hår :slight_smile: Bo og Morten er dem jeg er kommet mest ved med gnaverne. Men det er fedt at de respekterer hinandens ekspertiser og gør nytte af hinanden på tværs :smiley:

1 Synes om

Tillykke med den meget kønne dreng :flag:

1 Synes om

Så har det nok været Thomas eller Morten, tror alligevel jeg ville have bemærket, hvis han var skaldet, selvom jeg havde travlt med at være lettet over hvad han sagde og at kunne få Jeppe med hjem :smiley:
Nu håber jeg bare, at Jeppe har besluttet sig for, at ingen af dem er dumme og grimme :kryds:

1 Synes om

sidste gang jeg spurgte fik jeg kun tilbudet om 5 % og det var på den tyske side, men må da lige skrive til den til dem igen

Nogen der skal fra Østjylland-agtig til Københavnstrup på et tidspunkt mellem jul og nytår? Jeg har en lille prinsesse, der gerne vil have et lift så :slight_smile:

Ih hvor her dufter skønt. Er ved at koge hønsekødssuppe :savle:

3 Synes om

Sidste søndag var jeg så heldig at vinde RC foder i én Petworld og Hills i en anden Petworld. Idag har jeg så vundet RC igen i en tredje Petworld. Så tror da pokker at jeg stadig er single!

5 Synes om

køber du lige så mange lodder i 'ægtemands/kæreste 'lotteriet som du gør i kattefoderlotteriet?
Eller er der ingen sammenhæng der ? :thinking:

1 Synes om