Decembers tanker

Aner det ikke - ikke noget der vælter min verden :lol:

1 Synes om

Jeg har fødselsdag :flag::tihi:

Tillykke på forhånd! Det er da stort at alle ræser rundt i jeg ved ikke hvor lang tid for at gøre klar til din fødselsdag :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes måske ikke det er så pænt af dig, at udnytte Jim til at bage så mange sorter kage til din fødselsdag … når nu han har alt det bøvl med ryggen :cool:

1 Synes om

Tak og i lige måde selvom det er idag :flag:

1 Synes om

4A6B26C9-A51D-4037-9EB4-A2F96D20D9B6

Jeg troede ikke der var katte i Star Wars, glemte billede.

2 Synes om

Kan slet ikke se hvad du mener :klappe:

Ja, i den “fortyndede” (stadig særdeles “velduftende”) version bruges det som oftest til at sprøjte udenpå og dermed genopfriske gammelt legetøj. Men man kan også bruge det i forbindelse med fremstilling af legetøj og så bare genopfriske senere. Den ufortyndede udgave er MEGET tung i duften, så den kan være ret svær at dosere :slight_smile:

1 Synes om

Så længe Jeppe ikke gentager søndagens nummer, med at få google til at oversætte en jobansøgning til engelsk, så er det nu ganske hyggeligt at han ligger på skrivebordet og spinder og brummer mens jeg forsøger at få skrevet endnu en ansøgning :hjerte:

2 Synes om

Jeg mangler kun at købe en pakke engelske vingummier, så er alle gaver i hus.

Tænker det er lidt kedeligt at pakke en emailbekræftelse ind til Thomas, så han får en pakke som indeholder Turen går til London, og en pakke engelske vingummier, og så satser jeg på at han kan regne den ud :slight_smile:

10 Synes om

Hvis andre i Aalborg bruger Dyrehospitalet i City syd, har deal.dk i dag et tilbud, der måske er relevant:

Vores faste dyrlæge havde ferie, da Jeppe kom til skade med benet, så vi var tvunget til at prøve en anden dyrlæge, så nu skal det testes om det var smerter eller noget andet, der gjorde at han ikke var ved at æde dyrlægerne derude :slight_smile: Det er vist ikke mere upraktisk, at have en dyrlæge til hver kat, end det er at have en kat der efterhånden skræmmer vores normale dyrlæge og er komplet uhåndterlig :surrender:

De sidste par år har jeg købt de værdibeviser :smiley: De er faldet på et tørt sted :slight_smile:
Bo og Morten er og bliver bare “mine dyrlæger”, men Hanne og Pernille er bestemt også på min plus-liste derude :smiley:

1 Synes om

spændende morgen …
først tæt rimtåge på en isglat hovedvej…
så blev jeg overhalet af en rovfugl, ved ikke hvad det var, relativ lille…den lagde sig lige foran min nummerplade og blev der i ca 100 m før den trak til højre …
så et vejrfænomen jeg aldrig før har set, skyer - rigtige skyer - der lå under 50 meter oppe …smukt
så ved at blive torpederet rundt i et sving …modkørende Audi undveg et rådyr …og jeg undveg Audi …

2 Synes om

Næsten weekend…

Åh gid… det er sidste julefrokostweekend på job. Håber den bliver fredelig - jeg havde den hvor politiet måtte hidkaldes, og sidste weekend havde min makker den hvor gæsterne var modbydelige og uforskammede og endvidere brækkede sig ned ad en værelsesgang. Så har vi vel overstået årets tåbeligheder, så vi bare kan have 2 fornuftige julefrokostaftener her til sidst, ja?

Tja, tror at nogle mennesker skulle gå lidt mere ud, så behøver de ikke drikke som om det er sidste gang. På Gimle havde vi 2 julefrokoster sidste weekend og koncert bagefter (Rugsted og Kreuzfeld, siger lidt om alderen) der var der en der dejsede om inde under koncerten

Det er ‘‘Ugly Christmas-sweater Day’’ i dag og jeg har fundet en sweater der forener de to vigtigste ingredienser i mit liv … katte og pizza! :hoho::rock:

7 Synes om

http://aarhus.lokalavisen.dk/husk-det-nu-man-giver-ikke-dyr-i-gave-/Lokale-nyheder/20171214/artikler/712149909/1449

Husk nu - dyr er ikke gaver…
God artikel fra “mit” internat :slight_smile:

8 Synes om

R&K er langtidsholdbare - ganske enkelt :slight_smile:

1 Synes om

Det er noteret …“man giver ikke dyre gaver” …:grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om