Decembers tanker

Så fik jeg endelig købt en ny mobil. Min iPhone S blev opgraderet til en 8’er :ok:

2 Synes om

Har lige bestilt mave-venligt foder på ZooPlus. Skulel forny min rabatordning - men inklusive det endte den danske med at være 20 kr billigere end den tyske…
Synes det er sjældent det går den vej.
Nå, nu håber jeg det kommer hurtigt, for har brug for vådfoderet.

Min ældste søn fylder 21 år i dag. :gift: Det er altså lidt vildt. :relaxed:

9 Synes om

så slog murphy til…bogstaveligt talt
var ved at hente træ ind…klaskede skinnebenet ind i skæret på trækløveren …

Aaaarg … ZooPlus! :argh:
Har lige fået en pakke ind ad døren, med PostNord, én dag før forventet … så langt, så godt :ok:
Men i stedet for 3 kg. RC kattefoder til 210 kr., har de sendt mig 3 kg hundefoder til 59 kr. :venter:
Jeg har skrevet en klage og sendt et billede, så nu må vi se, hvad de siger …

det ser forresten ud til at K-Mags overhaling af Massa i Singapore er årets overhaling…
cool

3 Synes om

AV AV AV AV!!!

og jeg som troede, at Karma og Murphy havde rottet sig sammen mod mig for tiden … de kan da slet ikke lide dig? :open_mouth:

Men hvad skete der med skinnebenet?

Jeg gav mine venners datter på 6 år en af de her nissedøre med tilbehør i fødselsdagsgave. Hun fylder år 17. november. Den blev sat op, og “nu regner hun med, nissen flytter ind til december,” sagde moren.

Jamen, så må nissen jo hellere flytte ind, tænkte jeg. Så nu skriver jeg hver dag en lille besked til hende fra nissen. En moderne nisse, som har e-mail, naturligvis (det har hun ikke, så han skriver til hendes mor).

Det hygger jeg mig vældigt med. Så får jeg hende til at lave tegninger til nissen og finde pinde, som han kan lave møbler af og den slags. Om søndagen er han en drillenisse, og i søndags hængte han hendes underbukser op i den snor, hendes kalenderpakker hænger på. Så forældrene bliver også inddraget.

Jeg er bare lidt spændt på, om jeg kan blive ved med at finde på noget at skrive om i 24 dage :hoho:

12 Synes om

6-7 cm rift…pænt dyb lige på knoglen …

Træt med træt på.

Glæder mig til dagene begynder at blive længere igen.

Det har nu taget mig 45 minutter, en væltet kop kaffe, en tabt bolle, tæt på et styrt og ca 1,5 kg kattehår i munden at få Brian til at forstå at han er højt elsket…

6 Synes om

d r da ikk så galt …:joy:

Blua følte sig heller ikke elsket i nat. Han var meget omsorgssvigtet op til flere gange :sleeping:

Nej, jeg har heldigvis stadig mine fortænder :stuck_out_tongue_winking_eye:

Og det skulle ikke sys?

naah…det er kun i sydybde i et stykke på 1 cm

For hulen da også Jim. Du skal passe på dig selv, når nu både Karma og Murphy er efter dig. God bedring med det sår, og pas så lige på dig selv.

Jeg havde også besøg af Mr. M igår… han må hen hvor peberet gror… og det kan kun gå for langsomt!

1 Synes om

Det er virkelig underholdende fortalt… godt du ikke kom til skade, for det lyder som om det var lidt heldigt at der ikke skete noget :wink:

1 Synes om

jamen jeg føler med dig…på den anden side er jeg glad for at han har andre end mig at underholde…