Decembers tanker

Jeg har sendt en mail til Brita og hun svarede at hun flere gange har prøvet at logge på - uden held :roll_eyes:

Jeg har ikke købt et i jeg ved ikke hvor mange år :lol:

Tak, Eva - jeg kontakter hende.

1 Synes om

nå…anden kande kaffe …har lavet agurkesalat…sku’ jeg så ikke lave en ramme kattetunger…og måske en rulle marcipan …hmm …eller sku’ jeg fise ind til slagteren og se om jeg kunne få et usaltet slag …eller…naaah …får da stress af al den tænken …bæller bare nowe kaff

Er jeg den eneste der slet ikke kan se nogle opslag i Facebook-gruppen ‘Racekatte til salg’?
Bei Facebook anmelden | Facebook

Og nej, vi skal ikke have killing, men jeg plejer at få en del af mine nåååeh-fix på den side. :smile:

Jeg kan godt se opslag

Hm… Og nu kan jeg pludselig godt, gennem Safari. Det min være min app den er gal med.

Jeg kan også se dem i appen for facebook

1 Synes om

@Susanne_W - jeg vil gerne have den store klassisk tabby killing i din nye salgstråd :stuck_out_tongue:

Du kan få en af de små :wink: Den store onkel der tror jeg vist ikke har lyst til at flytte :slight_smile:

1 Synes om

Æv, syns ellers lige det var sådan en god deal :stuck_out_tongue:

Det kan jeg også nu. Det hjalp med en opdatering. :ok_hand:

…5. kande kaff …
kattetunger done …ligger til hærdning
500 g konfekt done …ligger til hærdning
slag saltet …
så i morgen skal der rulles pølse, hvis ellers jeg kan finde pressen …

Når man har brugt 2 timer i dag - samt ca 10-12 timer i alt på at lede efter ny vaskemaskine og tørretumbler, der lever op til alle krav - for så at finde ud af at de ønskede produkter ikke kan stå oven på hinanden, da størrelsen på mærket af en eller anden grund ikke duer sammen :rage: Jeg bliver sindsyg :tired_face: Jeg er ved at brække mig over at min vasketøjsbunke bare bliver større og større :triumph::confounded:

Det bliver bunken jo ikke mindre af … :hoho:

3 Synes om

7-9-13 - indtil videre første lørdag i en måned hvor jeg ikke har slået mig, brændt mig, flækket en negl grueligt eller fået et mystisk blåt mærke…

Måske Murphy og Karma ikke kan finde mig herude i Thy :thinking: :laughing:

1 Synes om

Hvad er bedre, end at bruge en lørdagaften på DR2. temaaften om prutter

Ih jeg plejer ellers at være god til fugle… men de her var ny for mig!
Pudsig str - næsten næb som kernebider, kom i flok - nogle knald orange andre gul-grønne over alt undtagen vingekanter som var mørke… og billede af dem nåede jeg ikke :frowning:

korsnæb måske

1 Synes om

Det lyder som en sandsynlig forklaring. Se lige denne artikel fra oktober: