Dee, fødsel måske snart

Der er ikke sket noget i løbet af natten, jeg har været oppe og tjekke hende hver 2 time ca. og hver gang har hun puttet sødt sammen med Tuomas, hendes nye lille killing på 4 mdr. -øøøvvvs
Så jeg venter stadig spændt -jegkrydser

Desværrer ikke i dag, eller lige nu -muhaha

Jamen, det er godt at nogen er det, for det er jeg ikke -uh

Min lille rullepølse -forelsket


Må man sætte billeder ind her? Undskyld hvis man ikke må -upssa

Killinger har det med at komme lige præcis på deres fødselsdag, -høhø -høhø men hvis hun adopterer en killing til at at ligge og nusse, så er det lige om snart…

Følger spændt, hvad der kommer ud af smuksakkens mave -jegkrydser

KH
Linda

Jeg er godt nok også spændt, Linda og tiden føles lang -høhø Godt at jeg ikke har været gravid selv, så kunne jeg da slet ikke vente de 9 mdr. -uh

Hold da op hun er stor, hun springer da snart.

Jo tak, det er jeg også bange for at hun snart gør -what

Hej Christina [bigloony] tak for billedet paa mobilen -thumbs Uhhh hvor ser hun dog stor ud nu… og det er jo ogsaa ved at vaere lige oppe over -jegkrydser ja vi er jo 2500 km fra Ringsted saa vi maa kigge med fra mobilen og her [smilie=hate-smile.gif] Held og lykke… glaeder os til at komme hjem og nusse killinger -love [bigloony]

sikke dog en dejlig und mave der sidder på Dee -forelsket

venter spændt på at se hvilke bunkemissere hun gemmer derinde -høhø

Det var så lidt, søde dig [bigloony] Tænkte at i godt kunne bruge det, vi går og venter spændt på hvornår der sker noget -jegkrydser

VI FØDER NU!!!

5 stks ind til nu -forelsket

Det var flot - tillykke, køn har du ikke styr på eller??

KH
Linda

Stor tillykke med de 5 [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Aiiiiijjjjj… Hvor dejligt. TILLYKKE med de 5

-hop

Tror du der er flere?

2 piger og 3 drenge, men er bestemt ikke sikker -forelsket

Jeg tror at det er slut nu -jegkrydser

DYYYGTIG missepige -thumbs
NÅR alt ånder fred og idyl, ville det ikke være af vejen med et bette billede [bigloony]
Brita -pote

Tillykke med de 5 babyer -tillykke