Dee, fødsel måske snart

Også tillykke her med de små bebser [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Her kommer lidt billeder -love





Efter lidt gode råd lader jeg missemor og babyer få lidt fred, og tjekker dem engang imellem -forelsket

Stort Tillykke, hvor er de bare nuser -bananer Ja nu skal mormis bare forkæles, og have lidt ro -love -love

STORT TILLYKKE med de -fløde1 -playkitty1 -catsleep -kitty -tænkekitty

Glæder mig til,at se flere billeder senere -foto

P.S Vi er faktisk lidt i familie nu - har købt en af Dodi’s sønner -forelsket -forelsket

-HUG

Ihhh mange tillykker med de små -hop
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Jamen tillykke med den lille ny, er det øh nej kan ikke huske hans navn -shhhh

Der skal nok komme billeder sener -love

Åhhh Cristina, jeg er så glad for at det er overstået… jeg husker selv hvordan mine nerver hang udenpå huden allerførste gang jeg gennemgik en kattefødsel.
Stort tillykke med Dess 5-linger, og hvor ser de alle fine ud i str.
Ingen tvivl om, at Dee er stolt. Stort næsemøs og spinbrum til Dee og de andre 4 benede.
-hop -hop -hop

Der var de jo - de små skaldede [bigloony] det er vist kun os burmeseropdrættere, der kan se skønhed i nyfødte meser-børn -høhø

Der ser ud til at være både choko, blå og brun sådan umiddelbart, men det kan ændre sig, når de tørrer op.

Du har helt ret, giv dem noget ro, ikke al for meget pilleri de første dage, det tjener mor og børn bedst…

Igen stort tillykke med dit allerførste kuld - det er noget helt specielt…

KH
Linda

Så har Dee været oppe en tur, været ude på bakken og fået lidt kylling bagefter og det var guf [bigloony]
Men det der med at skulle tilbage til sine små, ellers tak -what Men nu er hun da gået tilbage igen. Hun virker mest rolig når de andre katte er lige omkring hende, så de ligger på sengen og sover -forelsket

Ved ikke om man bedre kan se farven på dette billede, tog det lige da missemor gik sig en tur -love

STORT TIL LYKKE her fra Norsjælland -balloons det var kanon godt gået.

Og nu bliver jeg altså rigtig SKRUG - når jeg ser de vidunderlige billeder af både fødsel og de små bebser alene i fødekassen -blomst

Pøj pøj fra de store Cooner her i huset -HUG

Catell’s Nr. 5 R.I.P lille pus, kom godt over regnbuebroen -ked

Den sov stille ind efter en hård start på livet

Det var trist, men sommetider ER det bare sådan -sorry

Jeg har prøvet det et par gange, at en enkelt falder fra de første 24 timer, uden jeg egentlig kunne finde en årsag, var den sidste længe om at komme ud?

Håber de resterende fire vokser sig store stærke og dejlige…

KH
Linda

Der gik ca 2 timer fra nr 4 til nr 5 kom ud, og den virkede livløs fra start af. Den ville ikke rigtig patte, eller søge efter en pat.

De 4 andre stor trives, og har det super. Dee virker mere rolig nu, og faldet til ro -forelsket

Det gør mig onde med den lille misling. -blåblå
Det er nogen gange så trist og urimeligt
Brita

R.I.P nr. 5
Bette pus du kæmpede bravt, og din madmor gjorde hvad hun kunne.

Kom godt over regnbuen lille mis

Stolte mormis, Dee -forelsket

4-lingerne -love

Hvor ser de bare søde og nusser ud -forelsket -love -forelsket
Og Dee, ligner absolut en rigtig stolt nybagt missemor -bravo

De er godt nok små de to miderste -jegkrydser for at de snart ta’r godt på.

Umiddelbart har du to blå og en brun, den sidste er jeg lidt i tvivl om, kan godt være lys blå eller choko eller lilla…

Den brune til højre ser ud til at være en ordentlig basse - en dreng, ikke?? [smilie=hate-smile.gif]

KH
Linda