Dejlig sommer?

[quote=Tante Tut;403968]

Skru lidt ned for varmen, tak… og skru meget op for vinden, tak…

:sveder:[/quote]

Du må hellere henvende dig til de højere magter.
Herinde rækker evnerne ikke -LOL

Det er varmt, meget varmt endda, ingen tvivl om det :ventilator:

I vinters var det koldt, meget koldt, endda :fryser:

Benzinpriserne er høje -what osv. osv.

Men der er “aller-en-ski” at gøre ved det.
Derfor har jeg besluttet mig for ikke at brokke over det -engel

Jeg har sat mig ud under haltaget bag ved huset og her er der lidt blæst så lige nu har jeg det faktisk super dejligt. Jeg er ellers ikke til for meget varme - sådan omkring 15-17 grader er perfekt til mig.
Misserne har det også skønt. Borg og Saga ligger bare og daser ude i gården. Njord skifte vis daser og leger. Nuka har det måske lidt varmt men så ligger hun sig bare et køligt sted inde i huset og gør det hun er bedste til nemlig at sove.

Er bange for, at du bliver slemt skuffet

Det blev jeg i hvert fald sidst jeg var derude. Jeg nåede at blive rigtig dårlig af at stå i kø… jeg tør slet ikke gætte på, hvor mange grader der var derinde.

Men held og lykke, med at finde en fin ny støvsuger :slight_smile:

jeg var i søstrene grene igår…

de har plast-dimser til lav selv-sodavands-is - til 15 kr…

gæt hvem der tager en nyfrosset is om lidt…

[quote=Lise;404057]Er bange for, at du bliver slemt skuffet

Det blev jeg i hvert fald sidst jeg var derude. Jeg nåede at blive rigtig dårlig af at stå i kø… jeg tør slet ikke gætte på, hvor mange grader der var derinde.

Men held og lykke, med at finde en fin ny støvsuger :)[/quote]

Er lige kommet hjem fra Elgiganten i Hillerød… og føj hvor var der hedt derinde… slet ikke til at holde ud. Først ventede vi på betjening i et pænt stykke tid. Vi prøvede selv de forskellige mærker af støvsugere af og var mest til Miele modellerne. Så fik vi betjening men var efterhånden så drivende våde af sved, så vi gik ud igen og ville lige tænke over det… var også ved at blive rigtig skidt tilpas… :frowning:

Ja, jeg elsker jo dejligt sommervejr :slight_smile:

Dog vil jeg sige, at det er meget svedigt, at lave havearbejde i dag … nu er jeg gået ind, tager et bad og spiser frokost - og så suser ungerne og jeg til byen … planen er en kanalrundfart :ok:

Her er + 32 i skyggen.

Jeg var på havearbejde ½ time - så var jeg færdig. :ventilator:

Jeg har lige taget et koldt bad. :plask:

puha… er dejligt vi endelig har fået sommer og varme… men for dælen det er varmt… har li været nede og handle… og det var okay… men svedte som et svin da jeg kom hjem… har li sat mig med fødderne i en balje koldt vand og køler af igen :fin::thumbup:

Har den mening, at der er en menig med at vi er bleghvide VI ER VIKINGER og var det meningen vi skulle smelte var vi født på en tropeø. -kaisålæredetSå giv os venligst den danske sommer tilbage 20- 23 grader med god vind:rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:

Jeg har lige lavet lagkage til fødselsdag i aften, og hold op det kan jeg slet ikke i den her varme!!!

Har været på arbejde i dag, synes det var pænt varmt med stor sort skjorte og tjenerforklæde.
Lige nu sidder jeg inde i stuen, hvor der stadig er dejlig svalt. Den vender mod vest, så solen er først ved at være omme nu, så om et par timer er der meget varmt herinde i stuen.
Generelt synes jeg det er ok med varmen. Kan mærke en tydelig forskel fra tidligere år, da jeg vejede de 30 kilo mere, der ville jeg være stået af i denne varme. Men nu klarer jeg den, men for min skyld behøver det ikke være varmere.

Edit en time senere:
Kan nu mærke at jeg alligevel er mærket af varmen. Har sørget for at få væske nok etc, men lige nu er det lidt hårdt. Kan mærke kvalmen pga varmen, hvilket er ubehageligt.
Har ingen mulighed for gennemtræk i lejligheden, så luften står fuldstændig stille. I haven lufter det lidt, men som skrevet vender den mod vest, så der er MEGET varmt derude lige nu, så er det bedre at være inde i stuen.

dET ER DAGE SOM DENNE JEG ELSKER MIN HAVE OG MATRIKEL
HOV nu har Findus igen været på spil med sine no. 49 i sko
Vores have er i skygge detmeste af dagen, eller rettere sagt en stor del af den er hele tiden og der er lige frem svalt når man går ind under træerne.
Nu har her så været gæster, Elin hendes Mogens, Pia og Helle og vi sad så i parasolens skygge og det var ok.
Får vi det for varmt kan man jo altid tage et :badekar: eller hoppe i
:plask:

Jeg synes også her er lige varmt nok - 25 grader er passende :thumbup:
Men vores lejlighed er heldigvis dejlig kølig - så når det er for varmt udenfor, opholder vi os bare mest indenfor :cool:

Jeg var også i Ikea igår og synes nu ikke det var køligt.

Nææ så skal man køles ned kan jeg anbefale Netto:høhø:

-ihhaltsåå

Hvorfor skulle jeg lige se vejrudsigten ???

-what

Intet håb forude… og det er ikke for at klage/jamre/ynke - men det er ski da for varmt.

-surrender

Jeg plejer at være ret aktiv - elsker at gå og nusse, gå ture, gøre rent og alt det andet, der nu hører sig til når man godt vil bo rent og pænt…og ud og få én på opleveren…

:fin:

Men når det er så varmt, så går jeg ganske enkelt i sloooooooooow-mooooooode - bliver fysisk utilpas og får hovedpine.

:rock:

Selv i haven i dag, var der ikke en mindste brise…

:besvimer::besvimer:

Hvem, der havde lyst til at vise sit blege skelet i en badedragt - jeg bor 5-7 minutters gang fra Bellahøj Badet… men jeg orker ikke engang at gå derop - for det er op ad bakke hele vejen - og der er ikke skygge…

-LOL -LOL -LOL

:inlove::inlove::inlove:

PS :

Er glad for, at vi er så mange der er sære i varmen - jeg har brugt ca. 10-15 minutter ved Pc’en i dag - på tre fora - for min Pc afgiver VARME !!!

:besvimer: :besvimer: :besvimer: :besvimer: :besvimer:

Ses…

Føj !!! …Det er godt nok for meget af det gode, man får jo en hammer i hovedet når man træder udenfor :-/

Men bare vent ! På torsdag får vi snestorm og stiv kuling ( jeg har føs’dag :-))

[quote=Battlestar;404059]jeg var i søstrene grene igår…

de har plast-dimser til lav selv-sodavands-is - til 15 kr…

gæt hvem der tager en nyfrosset is om lidt…[/quote]

Det er absolut en dårlig idé, når du er syg;
siger den misundelige :wehuu:

…om 4 minutter sætter jeg mig i haven med en flødeis med lys mandelchokolade…come and “djåin” me :yah:…misserne venter, de har fået deres iskyller (kun 3/4-dele tøet op i dagens anledning)