Dejlig sommer?

Kære Brita…
Behøver du træde i det.
Jeg har jo ingen is.

Husk jeg kommer til Vrå…:tihi:

Er vi glad for de dejlige temperaturer i disse dage - eller er det for meget ??

:ferie01:

Min mening er klar som blæk :

Skru lidt ned for varmen, tak… og skru meget op for vinden, tak…

:sveder:[/quote]

Jeg ELSKER det 110 % - ville gerne leve i sådan et klima altid og overvejer da også at flytte til Californien når jeg er færdig med skolen

Det gode ved Californien er så at der er tørt. DET er lækker varme, og der er airkonditioning-kultur. Og træk gardinerne for-kultur.

Den her fugt, er jo simpelthent ulidelig. Jaja, ovre i vestjylland har I også blæst. men her i København og inde i landet - er det andre sager.

Enig- ville så flytte til Australien i stedet. :slight_smile:
Vi nyder vejret og med kun 5 km. til stranden, hopper vi da bare i baljen et par gange om dagen.
Bor også i et koldt hus- irriterende om vinteren, men her er så kun 23-24 grader herinde nu.

[quote=Mona Jensen;404170]Kære Brita…
Behøver du træde i det.
Jeg har jo ingen is.
Men det har jeg…gemalen havde købt to kasser og jeg vidste ikke han købte så jeg havde også købt to kasser…så det er bare om at kigge forbi

Husk jeg kommer til Vrå…:tihi:[/quote]
OK…så kan du få lov at give is eller the…og jeg kan gøre det samme, hvis jeg kan få nogen til at passe standen. Jeg går ikke gerne fra den fore sæt nu der gåes glip af en handel :uha:

:inlove::inlove:

NU er der endelig en lille brise - men jeg har oz stiv gennemtræk…

:yatta: :wehu: :klapper:

Så nu må det forsømte indhentes…

-jegfejerforegen-jegerenheks

Hvem der kunne sørge for dette lige over mig… NU :

:sortsky:

[quote=Alice;404151]Føj !!! …Det er godt nok for meget af det gode, man får jo en hammer i hovedet når man træder udenfor :-/

Men bare vent ! På torsdag får vi snestorm og stiv kuling ( jeg har føs’dag :-))[/quote]

:wehu: :wehu: :wehu:

LOVER du det ???

Du skal ikke høre et ondt ord fra mig, hvis jeg vågner til dette :

:yah: :yah: :yah:

Jah - jeg er begyndt at kunne li’ at gå i Brugsen :wink: De har nemlig ikke overdækkede frysediske, så i den ende af butikken er der helt behageligt (deres elregning må være astronomisk!)

:yatta: :yatta: :yatta:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…me too.

Normalt er jeg så kort tid som muligt i en butik, men i disse dage er det ren balsam på en overhed menneskrop at stå og rode og rage i køle/fryse-diskene.

:rock:

Her er der 22,5 grader ligenu, her kl 23.25 så vi får jo nok en tropenat…pyhaaaaaaaaaaa den har været varm i dag…og de lover ligeså varmt i morgen…

Jeg har + 24 både ude og inde.
Jeg kunne godt tænke mig:lynogtorden:

Det bliver ikke sjovt at gå i seng.
Jeg har lige hældt iskoldt vand på mine håndled.

Det hjælper - ligesom jeg har siddet med fødderne i koldt bad.
Dejligt…

Ja … det er lidt hedt i dag … har lovet ungerne vandkamp i morgen :slight_smile:

Behøver jeg at fortælle at min pool er 29 grader - det er ren luxus at få lov til at hoppe i vadet - elsker bare at den ikke er kold :thumbup:

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:-what-what-what

Det var da grufuldt…

I eftermiddag kl. 13:30 var der 34,8 grader i skyggen her hos mig ude i det åbne landskab :thumbdown::thumbdown:

Det er flere år siden det har været så varmt

Det er rigtigt. Det er virkelig vildt :besvimer:
Selvom det ikke er varmt ude, så er det varmt i jeres lejlighed. -what

Jeg har været til polterabend i dag. Vi lagde ud med en brunch i solen. 39 grader varmt, sagde termometeret… -what :uha: :besvimer:

Havde vi ikke haft en pool, så var vi smeltet allesammen.

Men det har også været sådan rigtig klamt-varmt i dag, synes jeg. Meget lummert og puha.

Jeg elsker sommer, men i dag kunne der godt have været skruet lidt ned for varmen :tihi:

Jeg er bare glad for, at jeg ikke var til fyrenes polterabend… De skulle spille paintball i 3 timer. Det gør man altså i kedeldragt og med maske på! -surrender

:slight_smile: ja det har godt nok været meget varmt idag ,huset er blevet så opvarmet,at det nærmest har været en bageovn ,py-ha

ikke meget man orker i sådan en varme :fløjte:

Jeg absolut hader det! Jeg er på natjob i denne uge, og det er faktisk OK fordi alle døre står åbne og temperaturen er OK og der er lidt luft - men jeg har virkelig nogle rædselsfulde dagtimer, når jeg skal sove, det er temmelig ubehageligt i den hede - også selv om viften i loftet lige over sengen kører på højeste trin. Så for min skyld kan vi godt skrue lidt ned igen (og gemme det til lidt senere, tak! Indian Summer!)
VH
Susanne

Nå, her øser det ned og tordner nu. :frowning:
Troede da først, at det skulle tordne senere på dagen…:?

Bingo er bange for torden, så det er ikke sådan lige, at få luftet hende…

Ungerne og jeg var på kanalrundfart i går - dejlig tur. Det luftede lidt ude på vandet.
Bagefter gik vi en tur til Amalienborg (og kom 6 min for sent til at se Kronprinsens palæ) - og nøj, hvor vagterne på Amalienborg svedte. Vi havde virkelig ondt af dem … at gå rundt der i uniform i bagende sol …

Jeg elsker den danske sommer, især nu hvor den er dejlig varm. :ferie01: