Deling af profil

Næ måske, men det hele er opstået blot fordi en eller to kom til at skrive mit navn, i stedet for nick.
Dette er iøvrigt også sket før, uden nogen har taget anstød.
Men sådan er der jo så meget.

Til gengæld finder jeg det så meget mærkeligt, at være to om en profil.

:øhmm::øhmm::øhmm:

De fleste vil da gerne fremstå som selvstændige mennesker og ikke som nogen, der er vokset så meget sammen,
at de ikke kan have hver sin profil.

Men nu har de jo valgt at slette sig -så fred med det.

[quote=Jane;368944]Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at vide, hvem Mille T er? Jeg troede egentlig også, at det var et kattenavn.

…[/quote]

Enig, jeg har da aldrig nogensinde skænket det en tanke, at der skulle være to personer bag den profil…

-what-whatMåske der alligevel kun er en person…der bare lider af personlighedsspaltning så Mille T kun er fremme en sjælden gang :muhaha::muhaha::muhaha:

-engel

[quote=Eva;368962]Til gengæld finder jeg det så meget mærkeligt, at være to om en profil.

:øhmm::øhmm::øhmm:

De fleste vil da gerne fremstå som selvstændige mennesker og ikke som nogen, der er vokset så meget sammen,
at de ikke kan have hver sin profil.

Men nu har de jo valgt at slette sig -så fred med det.[/quote]

Netop.
Det går jo ikke at folk er forvirrede på et højere plan vel:p

Det kan også kun gå for langsomt med den sletning, hvis det er op til mig.

[quote=Felis;368963]Enig, jeg har da aldrig nogensinde skænket det en tanke, at der skulle være to personer bag den profil…

-what-whatMåske der alligevel kun er en person…der bare lider af personlighedsspaltning så Mille T kun er fremme en sjælden gang :muhaha::muhaha::muhaha:

-engel[/quote]

Ja, man ved aldrig :tihi:

[quote=Felis;368963]Enig, jeg har da aldrig nogensinde skænket det en tanke, at der skulle være to personer bag den profil…

-what-whatMåske der alligevel kun er en person…der bare lider af personlighedsspaltning så Mille T kun er fremme en sjælden gang :muhaha::muhaha::muhaha:

-engel[/quote]

NETOP :ok:
Troede ellers jeg kunne skjule alle mine alter egoer, men jeg er busted -what
Det er godtnok nogle skarpe brugere der er herinde synes jeg. :smiley:

Men utroligt hvad et enkelt ord kan udløse.:fløjte:

[quote=Mig og Mille T;368961]Næ måske, men det hele er opstået blot fordi en eller to kom til at skrive mit navn, i stedet for nick.
[/quote]

Ja, og derved kom det så frem at I er to om profilen :muhaha:

Ja og :?

Jeg kunne jo have bildt jer alle sammen ind at Mille var katten, hunden eller noget.
Så havde vi ikke haft denne debat.

Ja, jeg troede slet ikke, at det var tilladt - og med god grund.

For hvad skal det gøre godt for?

Flere par herinde har da hver deres profil, så hvor svært kan det være.

Men jeg håber da, at deres fælles ønske om at blive slettet bliver taget ad notam

  • man skal da ikke holde på folk, der helst vil forlade selskabet.

:D:D:D:D

[quote=Eva;368974]Ja, jeg troede slet ikke, at det var tilladt - og med god grund.

For hvad skal det gøre godt for?

Flere par herinde har da hver deres profil, så hvor svært kan det være.

Men jeg håber da, at deres fælles ønske om at blive slettet bliver taget ad notam

  • man skal da ikke holde på folk, der helst vil forlade selskabet.

:D:D:D:D[/quote]

Næ og man skal heller ikke blive i et selskab hvor man ikke føler sig ønsket.:D:D:D:D

Nu havde vi så valgt en fælles profil, fremfor at have hver sin, men det er åbenbart noget der rangerer på højde med højforrædderi.

[quote=Eva;368974]Ja, jeg troede slet ikke, at det var tilladt - og med god grund.

For hvad skal det gøre godt for?

Flere par herinde har da hver deres profil, så hvor svært kan det være.

Men jeg håber da, at deres fælles ønske om at blive slettet bliver taget ad notam

  • man skal da ikke holde på folk, der helst vil forlade selskabet.

:D:D:D:D[/quote]

Man kan jo så undre sig over, hvad din dagsorden er, siden du har så travlt med, at de skal slettes???

Det kan da være fuldstændig ligegyldig om de er to om profilen. Der er sku da så mange herinde, som skriver under pseudo, så hvem kan vide, hvem der reelt skriver i deres navn? Det kan da også være kæresten/konen/manden/naboen/katten, you name it…

Mig og Mille T tænk på jeres beslutning og læs denne tråd igennem en gang til…
Ingen i den skriver at de synes i skal forsvinde og når i er så aktive stadig får det mig til at tro at i ikke selv mener i skulle forsvinde.

Kan vi ikke få admin til at lave en håndfast regel om dette emne også… I denne tråd virker det tydeligt som om at folk finder jeres deling ok.
derudover må jeg tilstå at Patrick engang i mellem har skrevt et indlæg eller læst en tråd, fordi jeg ville være sikker på jeg havde forstået noget rigtig (eller det var et emne han brændte for)

[quote=Marsini;368978]Man kan jo så undre sig over, hvad din dagsorden er, siden du har så travlt med, at de skal slettes???

Det kan da være fuldstændig ligegyldig om de er to om profilen. Der er sku da så mange herinde, som skriver under pseudo, så hvem kan vide, hvem der reelt skriver i deres navn? Det kan da også være kæresten/konen/manden/naboen/katten, you name it…[/quote]

Øhh, det er da dem selv, eller én af dem, der kræver at blive slettet?

Og jeg har det bare sådan, at når folk melder ud at de gerne vil slettes, så skal de da have lov til det?

Jeg tigger ingen om at blive - uanset hvem det er!

Men hvis nogen ser det som en stor ulykke, at de forlader Forum, så må I jo bede adm, om at ændre reglerne, så de fortsat kan dele profil?

[quote=Eva;368980]Øhh, det er da dem selv, eller én af dem, der kræver at blive slettet?

Og jeg har det bare sådan, at når folk melder ud at de gerne vil slettes, så skal de da have lov til det?

Jeg tigger ingen om at blive - uanset hvem det er!

Men hvis nogen ser det som en stor ulykke, at de forlader Forum, så må I jo bede adm, om at ændre reglerne, så de fortsat kan dele profil?[/quote]

Nu står der jo ingen steder, at de ikke må, kun at man bør have egen profil…så der behøver jo ingen ændring.

Jeg læser heller ikke dit indlæg, som at du beder nogen om at blive, snarere tværtimod, så presser du på, for at få dem slettet…det kan jo undre. Hvis du var helt ligeglad, skrev du vel ikke noget.

[quote=line_refsgaard;368979]Mig og Mille T tænk på jeres beslutning og læs denne tråd igennem en gang til…
Ingen i den skriver at de synes i skal forsvinde og når i er så aktive stadig får det mig til at tro at i ikke selv mener i skulle forsvinde.

Kan vi ikke få admin til at lave en håndfast regel om dette emne også… I denne tråd virker det tydeligt som om at folk finder jeres deling ok.
derudover må jeg tilstå at Patrick engang i mellem har skrevt et indlæg eller læst en tråd, fordi jeg ville være sikker på jeg havde forstået noget rigtig (eller det var et emne han brændte for)[/quote]

Beslutningen er truffet.
Der er flere der har tilkendegivet både i denne tråd og den oprindelige, at de ikek finder det rigtigt at dele en profil, og at det er imod reglerne.
Dette er taget ad notam, trods profilens alder.

Da regler er til for at blive overholdt, så er der ingen anden udvej.

Aktiviteten herinde er fordi det ikke skal stå ukommenteret hen, hvad jeg mener om dette.

[quote=Marsini;368982]Nu står der jo ingen steder, at de ikke må, kun at man bør have egen profil…så der behøver jo ingen ændring.

Jeg læser heller ikke dit indlæg, som at du beder nogen om at blive, snarere tværtimod, så presser du på, for at få dem slettet…det kan jo undre. Hvis du var helt ligeglad, skrev du vel ikke noget.[/quote]

Tror du tillægger mig mere magt end jeg har - men jeg gider bare ikke sidde og trygle folk om at blive, når de flere gange melder ud at de vil slettes.

Da profilen blev oprettet hed den Mig og Mille T. Der var på det tidspunkt ingen regler om at dele profil og hvor vidt vi troede at det handlede om en kat, ja så brød de altså ikke loven da de oprettede sig. Love og regler kan ikke pludselig virke med tilbagevirkende kraft så uanset om vi mener at man ifølge reglerne nu ikke bør være to om en profil, så har de ikke gået mod vores regler.

Profilen tilhøre Sanni som er den bruger der bruger den mest. Når så Mille bruger den, ja så underskriver hun sig med Mille.

Er det virkelig så svært at forstå :slight_smile:

At reglen så kan bruges fremover for nye der ankommer er en anden sag :slight_smile:

[quote=Mig og Mille T;368977]
Nu havde vi så valgt en fælles profil, fremfor at have hver sin, men det er åbenbart noget der rangerer på højde med højforrædderi.[/quote]

Rolig nu, det er der jo ingen der siger noget om… En del undrer sig dog og vil gerne have opdeling, men det er da vel ikke så forfærdeligt eller foragteligt at folk gerne vil det? (ligesom det heller ikke er at dele en profil, der er bare forskellige holdninger til om det er ok)

[quote=Mig og Mille T;368972]Ja og :?

Jeg kunne jo have bildt jer alle sammen ind at Mille var katten, hunden eller noget.
Så havde vi ikke haft denne debat.[/quote]

Nej, det havde vi nemlig ikke. Men er det virkelig så slemt at have den debat? Jeg synes godt nok der bliver overreageret meget. Det er jo altid tilladt at debatere på et debatforum. Om det så er andres sprogbrug eller deling af profiler…
Ved at have den ved vi jo alle fremover hvordan de andre deltagere og vi selv har det - og der kommer måske nogle spændende argumenter for og imod frem :slight_smile:

[quote=Eife;368990]Nej, det havde vi nemlig ikke. Men er det virkelig så slemt at have den debat? Jeg synes godt nok der bliver overreageret meget. Det er jo altid tilladt at debatere på et debatforum. Om det så er andres sprogbrug eller deling af profiler…
Ved at have den ved vi jo alle fremover hvordan de andre deltagere og vi selv har det - og der kommer måske nogle spændende argumenter for og imod frem :)[/quote]

Enig.
Problemet er blot, at det nærmest er blevet til en storm i et glas vand, hvis du spørger mig.

Self. skal man kunne debattere på et debatforum, men alle kan ikke få det som de vil have det.
Mange ting er ikke hvad man tror det er.

Når der så er regler, som tydeligvis er brudt, så må den/de involverede også tage konsekvensen af dette, synes du ikke :?