Den grimmeste ting i dit hjem?

[quote=birtheras;193913]

Hvor er Ranum?[/quote]

Lige 8 km. under Løgstør i Vesthimmerland og knapt 5 km. fra Rønbjerg feriecenter.

UUUPS…GGGGGG

synes nu stadig at hunden er så grim at den er kær.

de grimmeste ting her i hjemmet er sofaerne, fordi Mini har lavet kunst på dem, og en legetøjsmus som Mini har. det er hendes yndlings og hun bærer rundt på den, leger med den og vasker den flere gamge om dagen. den er simpelthen så grim og ulækker, men jeg kan ikke nænne at smide den ud før jeg har fundet en magen til, og det er total umuligt.:frowning:

[quote=Mona Jensen;194005]:fløjte: :fløjte: :fløjte:
Skal der ikke blot vaskes op/ryddes op.

Jeg forstår dig godt :wehuu:

Pudsigt…det er magen til mit; som blev skiftet sidste år (det var fra 1968)
Jeg hadede det som pesten - fordi det var så gammelt og grimt.

Nu har jeg “kun” et grimt badeværelse, som skal skiftes.
Det er også fra 1968…[/quote]

Nej, det er altså grimt i sig selv, og der er absolut ingen plads til at lave det vlde mad, det er så slemt at jeg har opgivet, jeg laver ikke mad før vi flytter…
men hele rækkehuset er noget faldefærdigt møg, vores vindue i soveværelset er så pilråddent at vi har måtte være kreative for at det kan holde på glasset og tåle at være lukket…(kattene har før brudt det op fordi de ville ud og det sad på sin haspe, hvordan ved jeg ikke men de har gjort det så haspen var flået ud af vinduet…)
vi har fugt på badeværelset, vasken derude stopper konstant selvom vi har brugt kaudisk soda og div. andre gode råd, toilettet er knækket i den pind man bruger til at trække op, stikkontakten til vaskemaskinen virker ikke mere så vi har måtte fuske lidt med forlængerledninger, så der har vi også måtte være kreative og vores køleskab i køkkenet virker ikke, så vi har et stående i stuen for at kunne overleve…

en lilla plys kylling som vrikker og spiller en grim chiken jazz sang. en gave fra en ex som jeg ikke nænner at smide ud- grim som bare f… men enormt kitch

:tihi::tihi::tihi: Jeg troede det var hunden Buller, som kunne få lov at ligge der:-) Det måtte han ellers gerne! :tihi:

[quote=Ronja;194353]Nej, det er altså grimt i sig selv, og der er absolut ingen plads til at lave det vlde mad, det er så slemt at jeg har opgivet, jeg laver ikke mad før vi flytter…
men hele rækkehuset er noget faldefærdigt møg, vores vindue i soveværelset er så pilråddent at vi har måtte være kreative for at det kan holde på glasset og tåle at være lukket…(kattene har før brudt det op fordi de ville ud og det sad på sin haspe, hvordan ved jeg ikke men de har gjort det så haspen var flået ud af vinduet…)
vi har fugt på badeværelset, vasken derude stopper konstant selvom vi har brugt kaudisk soda og div. andre gode råd, toilettet er knækket i den pind man bruger til at trække op, stikkontakten til vaskemaskinen virker ikke mere så vi har måtte fuske lidt med forlængerledninger, så der har vi også måtte være kreative og vores køleskab i køkkenet virker ikke, så vi har et stående i stuen for at kunne overleve…[/quote]

Puuuh… Altså vi har meldt os ind i LLO og skabt en sag mod vores udlejer, for langt mindre… :uha:

Jeg er kommet i tanke om rædslen over alle rædsler…en gave fra vores gode venner. En såkaldt hadegave købt i Dubai. Skal lige have killingekøbere på besøg, så skal jeg flashe den. -what-what

Se sådan foregår det jo altså ikke her i huset - her er vi to der bestemmer, og 2 der har sin mening om, hvad der er pænt og ikke pænt … og derfor er her altså SÅ mange grimme ting, fordi jeg ikke kan smide dem ud. Bjørn er godt nok ikke gammel hippie for ingenting. Men hvad, det er såmænd også godt med noget modspil ind imellem. Hmmmm hvis jeg da bare kunne få lov til at bestemme, hvad vi skulle have i huset af ting af sager :tihi:

Det er sku for fedt det billed. Min stemme går nok på en hæslig wanna be gothic starinlys tingst Celina købte på et loppemarked. Man kunne tydeligt se de storsmilede da de var kommet af med den, de havde nok bare forvenet at den skulle på skrotpladsen. :ok:

tja kunne da godt være vi skulle prøve og hive fat i dem en tur…
Desuden er der da et eller andet med at toilet og køkken ikke må ligge lige ved siden af hinanden og det gør det her…

[quote=Ronja;194626]tja kunne da godt være vi skulle prøve og hive fat i dem en tur…
Desuden er der da et eller andet med at toilet og køkken ikke må ligge lige ved siden af hinanden og det gør det her…[/quote]

Ligger dørene ud til samme gang? Eller er døren til badeværelset/toilet lige ud i køkkenet, hvis du forstår? For mener det er ok, hvis de bare ligger på samme gang. Har er døren til toilettet/badeværelse lige ved siden af håndvasken i køkkenet…

Det er bare ret dyrt med LLO, vi slipper 600,- pr. ½-år… Men nu får vi også udlejer på besøg imorgen… Han ringede idag… Ikke glad, men nævnte intet andet end, at vi skulle jo have set på det bad.

Badet ser sådan ud på væggene:

[quote=Ronja;194626]tja kunne da godt være vi skulle prøve og hive fat i dem en tur…
Desuden er der da et eller andet med at toilet og køkken ikke må ligge lige ved siden af hinanden og det gør det her…[/quote]

Dobbelt-citerer lige… For kom i tanke om noget mere…

Har I klaget over tingene til jeres udlejer? Eller bare gjort opmærksom på det? :?
Sådan noget som køleskabet skal jo bare være i orden!

Den er super barok! :rock:

BILLEDE… -høhø

[quote=Bølle-missen;194790]Dobbelt-citerer lige… For kom i tanke om noget mere…

Har I klaget over tingene til jeres udlejer? Eller bare gjort opmærksom på det? :?
Sådan noget som køleskabet skal jo bare være i orden![/quote]

jeps jeg skrev en lang liste da jeg overtog lejligheden men fik bare besked på at hængslerne ikke var så dyre så det kunne jeg vel selv klare, at træværket ifølge udlejer intet fejler men at han nok skulle komme og kikke på vægen på badeværelset, dog er der INTET sket…

[quote=Bølle-missen;194784]Ligger dørene ud til samme gang? Eller er døren til badeværelset/toilet lige ud i køkkenet, hvis du forstår? For mener det er ok, hvis de bare ligger på samme gang. Har er døren til toilettet/badeværelse lige ved siden af håndvasken i køkkenet…

Det er bare ret dyrt med LLO, vi slipper 600,- pr. ½-år… Men nu får vi også udlejer på besøg imorgen… Han ringede idag… Ikke glad, men nævnte intet andet end, at vi skulle jo have set på det bad.

Badet ser sådan ud på væggene:[/quote]

vores køkken er også der man kommer ind og der går døren direkte ud til toilettet fra…

Lav endnu en liste med alle tingene og send den til udlejer. Og ellers så vil jeg bestemt anbefale at I melder jer ind i LLO. Især, hvis I snart flytter…

(Undskyld… Skal nok stoppe OT nu… :sorry:)

Her er så den grimmeste ting, i vores hjem… den er bare lidt dyr at skifte ud… Vores badekar! Og selvom vi kun bor til leje, så skal vi betale alt fornyelse af egen lomme, og det er dyrt (dumme regler i vores forening). Især fordi den er støbt ind sammenhæng med væggen…Men den er jo tæt! - Den virker (så hvis vi vil have en ny, ja så må vi selv til lommerne)… Jaa men har man lyst til at bade i det? Nej vel…? :uha:
Så er der vel ikke noget at sige til, at jeg går og håber på at den går helt i stykker, evt så der bliver en mindre vandskade, så de er nødt til at betale:ups:

[quote=Bølle-missen;194826]Lav endnu en liste med alle tingene og send den til udlejer. Og ellers så vil jeg bestemt anbefale at I melder jer ind i LLO. Især, hvis I snart flytter…

(Undskyld… Skal nok stoppe OT nu… :sorry:)[/quote]

Hvis jeg boede et sted med husdyrforbud med 4 katte, må jeg nok indrømme at jeg ikke ville rende udlejer på dørene med klager.