Den grimmeste ting i dit hjem?

Nåh… Det var lige gået min næse forbi… :ups: Så er sagen nok lidt mere kompliceret end som så…

Kan jo tage billeder med dato af det hele og melde mig ind i LLO, har jo stadig hans brev fra da jeg skrev listen og der er også dato på, mon ikke det kan være beviser nok til når vi flytter?

Den ting i mit hjem som oftest irriterer mig med sin grimhed er:

:inlove::inlove::inlove:

Den er da ikke så slem, selvom jeg ikke er til stærke farver - så bliver man da glad af at se på den…

:slight_smile:

jeg havde håbet, at du havde skrevet den der
grimme-grimme cremefarvede kiste, som jeg har set på ét af dine billeder…

:fin::fin::fin:

Hehe her kan vores papmache-ko (staves?!) vist også godt være med…

Køn er den ikke men synes nu den er lidt sjov :slight_smile:

Der står også “håndmalet” under bunden på den

[quote=svenstrup;195492]Hehe her kan vores papmache-ko (staves?!) vist også godt være med…

Køn er den ikke men synes nu den er lidt sjov :slight_smile:

Der står også “håndmalet” under bunden på den[/quote]

Åhhh det er den mest VIDUNDERLIGE ko jeg længe har set… og så med PRUT bag i … haha…

JEG ELSKER DEN!!!

Bliver du nogensinde træt af den, så send den til mig. Jeg lover den får det godt :slight_smile:

Smil skaber den i alt fald…

jeg er ganske enkelt nød til at ændre på hvad der er det grimmeste i vores hjem, for efter at ha set billeder af mig selv fra pølsepartyet er jeg sikker på jeg er den grimmeste genstand i vores ydmyge hjem

Jeg synz, at det kunne være langt sjovere at nævne den grimmeste ting hos en anden ???

:stuck_out_tongue:

For det meste køber man vel ikke grimme ting til sig selv og sit hjem ??

Måske får man noget forærende, men det kan forhåbentligt hurtigt skaffes af vejen…

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Ja… Camilla (dkkorat) har foræret sin mand den grimmeste blå papmachekat… gys
(Men hvor er den også sjov! :tihi: )

Det der med at smide gaver ud…
Nja - teorien er skam god nok… realiteterne ganske anderledes, hvis man ikke bor alene! Især hvis ens “samboer” (læs; mand) ikke helt har samme smag som en selv…

JA!!! forstået sådan at de grimme ting herhjemme er Jans!!! :smiley:
Blandt de værste kan nævnes en afskyelig sort stor keramikelefantsparebøsse, som Jan fik foræret af sit gudbarn og en karafelholder m 4 glaskarafler til forskelligt slags spiritus som han fik af min mor… gosh, hvor ville jeg blive lykkelig, hvis kattene liiige kunne komme til at smide de rædsler på gulvet!!!
Jeg er også uendeligt træt af Jans fascination af ludbehandlet fyrretræ - det er dog ved at jævne sig ud, efter at jeg fik reolerne fra butikken hjem, dejligt lyst birketræ :slight_smile: Og der er planer om at få malet klædeskabene…

Mit ægteskab i en nøddeskal :klapper:
De fleste ville få en kæmpeoverraskelse, hvis jeg kunne få lov at indrette mig som jeg ville… minimalisme og den danske designstil er lige mig! Man kan kalde mit hjem for meget - men minimalistisk… naarjharrjjj -høhø :argh:

Miy griiiimme badeværelse… også kaldet det orange helvede… og min grimme sofa

-what-what

Det orange badeværelse må da få dig til at vågne op om morgenen - og sofaen ??

den er da bare for lækker…

:ok:

Og vores grimme orkidé… Det er mandens… Han mener ikke den skal smides ud… den skal nok komme sig siger han…
Men han vander den ikke… og jeg nægter… det er hans grimme plante… hehe

Man bliver helt sikkert vågen af at gå derud… haha…

Sofaerne er hentet gratis… de er grimme… men de fungere til der er råd til drømmesofaen…

Gad vide om dit badeværelse er i familie med min forgang som jo hedder det Grønne helvede ?
Hvis vi nu parrer de 2, kan det være vi kan lave noget så grimt som intet menneske før har set. -what

(Camilla…ryd op, gør rent…sid ikke her og vær så fjollet)

En gang imellem går vi også der ud og skriger “back to the 80´s” hehe

Kan du ikke male din gang???

Man kan ikke male mit badeværelse… det er en stor plastikkasse der er blevet sat ind da de byggede lejligheden… så man må bare leve med det… hehe

Hmm… Vi kunne lave det brune helvede ud af det?? haha…

(Camilla…ryd op, gør rent…sid ikke her og vær så fjollet)

[quote=PivC;196667]En gang imellem går vi også der ud og skriger “back to the 80´s” hehe

Kan du ikke male din gang???

Man kan ikke male mit badeværelse… det er en stor plastikkasse der er blevet sat ind da de byggede lejligheden… så man må bare leve med det… hehe

Hmm… Vi kunne lave det brune helvede ud af det?? haha…

(Camilla…ryd op, gør rent…sid ikke her og vær så fjollet)[/quote]

der må da være en eller anden skummel form for maling der kan bruges på plastik?
tror næsten alle farver ville være bedre gggg

Er der sikkert… men det er jo en lejelighed… så det skal bringes tilbage i original stand hvis vi maler… og det KAN jeg simpelthen ikke… haha

desuden regner vi jo med at flytte i august/September… og vi har efterhånden lært at leve med det… hehe

nå ok…måske grimheden af badeværelset er en form for syg humor fra udlejers side?

haha… det er muligt…