Der var det

Vimmer for en samling. G

He he - et af de berømte ‘sorte huller’, der bare suger kattelegetøj og andre sager til sig! vi har adskillige lange pinde til at fiske ting ud fra svært tilgængelige steder med - fx radiatorerne, som altså ikke liiiiiige lader sig flytte, selvom kræene har stjålet ens yndlings-et-eller-andet og smidt derind …

LOL! Men er det ikke underligt at man aldrig finder de penge, man mangler i den slags samlinger? Som iøvrigt er ganske velkendte her, gad nok vide hvor meget der egentlig ligger under køleskabet… :gruble:
VH
Susanne

:klapper:

Herligt billede, som jeg også lige måtte vise til Casper! :smiley:

[QUOTE=galath;912698]Haha, nu behøver du ikke købe nyt legetøj til dem det næste år :klapper:

Det ligner i øvrigt til forveksling den høst, jeg gjorde, da jeg sidste år på et tidspunkt flyttede mit sengebord. Der var selvfølgelig ikke helt så meget, men det var temmelig meget i forhold til størrelsen på sengebordet og i forhold til, at der kun er en lille bitte åbning i den ene side, hvor de kan komme til at stoppe ting ind. Det har krævet en vis vilje fra deres side. Der er ikke noget af det, der er røget derind ved et tilfælde. Det kan ikke lade sig gøre.[/QUOTE]

Netop! Det er helt tydeligt at de gør det med vilje så de kan få noget tid til at gå med at fiske det ud igen. Og somme tider bli’r det så bare skubbbet så langt ind at det er væk.

Da vi fik nyt køleskab dukkede der en pæn portion af Phumbas eneste favoritlegetøj (den LILLE halvdel af de der gule ting inden i Kinderæg. Nuomdage er de lavet om til et kedeligt hængselsystem… men før i tiden købte vi altid Kinderæg i Tyskland. Ikke for chokoladen eller legetøjet… men for den der gule dims indeni… Men det var KUN den lille halvdel der kunne bruges. Den anden var ikke spor sjov :dokdok:) op.

Og der er et hul i soklen på vores køkkenskabe der hvor opvaskemaskinen senere er blevet sat ind. Det er ikke ret stort, men jeg er ret sikker på at der ligger en pæn portion af Ibs glimmerdimser derinde også L

Ja, det er for dårligt, at de katte ikke rydder op efter sig. Eller det er måske netop det, de gør… :?
:klapper:

Cinnamon var som killing helt vild med små papirkugler, som jeg smed til hende så langt væk fra reolen som muligt, da den tilsyneladende altid endte med at lande derinde under. Jeg kunne simpelthen ikke forstå, hvordan det altid lykkedes hende alligevel at få kuglen driblet derind. Indtil jeg på et tidspunkt så hende komme farende gennem rummet med papirkuglen i munden og droppe den lige foran reolen og skubbe den derind. Med fuldt overlæg :venter:

Og så endte vi jo i den her situation hver gang… :dokdok:

Jeg var det lidt heldig. For jeg var netop ved at smide, den der kuglebane ud. Fordi der manglede et stykke og bolden. Men begge dele fandt jeg under sofaen. Så nu er den rengjort og samlet igen.

Så tror jeg at Haley bliver glad :slight_smile: Vi har en der bare er rund, og den er meget populær hos hende :slight_smile:

Det var hende jeg tænkte på, da jeg gjorde den ren. MCO’erne stikker potenen ned i den og flår den fra hinanden og så har de bolden.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;912960]Netop! Det er helt tydeligt at de gør det med vilje så de kan få noget tid til at gå med at fiske det ud igen. Og somme tider bli’r det så bare skubbbet så langt ind at det er væk.
[/QUOTE]
Jada. Jeg glemmer ikke lille killing-Tullens fornærmede blik, da jeg hjalp hende med at finde en af de der celofan-knitre-ting, som hun havde stoppet ind under en tung træ-opbevaringskasse. Hun lå og fiskede og havde besvær med at nå. Men da jeg hjalp hende var det tydeligt at jeg havde ødelagt hendes leg :venter: - og to minutter efter var dimsen derinde igen og hun lå og fiskede. Så jeg lærte at holde fingrene for mig selv. Whiskey gør det samme nu.

Hehe, den vi har er jo ret let, så når Diego har forsøgt sig, så sidder han altid bare med hele dimsen på poten, fordi hans poter er så store :tihi:

Ja, de er ikke helt lavet Maine Cooner.

Jeg har måtte lime visse dele fast, for at de ikke skal flå den fra hinanden :tihi:

Sikken en masse legetøj de katte har…men hvorfor smider du det ind under sofaen, så kan de jo ikke nå det. :slight_smile:

For 1 års tid siden købte jeg ny vaskemaskine. Da den gamle blev fjernet, lå der 11 legetøjsmus, godt støvet til.
Vaskemaskinen er jo ikke en ting, man sådan liiige flytter ud og gør rent under…tørretumbleren er lettere at flytte, der finder jeg også div legetøj.

Jeg syntes at det er super dejligt, at så mange af jer kender til dette fænomen. Så er det ikke helt så flovt.

Flovt? Nej, det viser da bare, at kattene leger så godt, at man ikke kan nå at rydde op efter dem. :smiley:

Men jeg har da også et reolbillede.
Ivanhoe:hjerte: var ikke helt lige så langt inde under som Cinnamon på Ingrids billede, men hylden var altså også længere nede. :slight_smile:

Åh ja… Min mand gav sig til at fiske under reolen den anden dag med støvsugeren på max sug… Han fik fisket 3 bolde og 6-7 kødben… Det er ikke Tjalfe der gemmer benene her i huset, der er Thea! Boldene er nok 50% for dem begge :stuck_out_tongue:
Og nej, jeg VIL ikke vide hvad der er under køleskab/fryser/vaskemaskine…

Og Finn, jeg tror ikke hylden er lavere blot katten der er større :klapper: Billedet af Cinnamon ligner killinge bagben.

Ivanhoe var 4½ måned og hylden var 5½ cm over gulvet… Havde det været et vindue på klem, var han kommet igennem. :slight_smile:

Apropos det, så kan Haley klemme sig ud gennem vores nye vinduer, når den er på yderste hul i haspen (sådan en tyverisikring en), det er ret træls… :venter: