Tusind tak til jer ALLE, for jeres søde og opmundrende ord!
Det er altid rart at høre om andres - især gode - erfaringer!
Normalt er narkose ikke noget jeg er så bekymret over. Mine dyrlæger er super dygtige og har skånenarkose med elektronisk overvågning, som mine katte altid får, så narkosen og for den sags skyld operationen er jeg ikke bekymret over - det er bagefter jeg ikke kan lide… der hvor misserne har ondt og er sløje
Og ja, jeg véd godt at FORL er svært at opdage, før det virkelig ér der, men man har jo altid den dér grimme fornemmelse i maven, over ikke at have været opmærksom nok…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;790359]Stakkels dig, Mette! Tror du jeg havde det skidt da Basils tænder knækkede og faldt ud, sådan omtrent rasle-rasle?
FORL er noget skrammel fordi det er så svært at opdage, før tænderne knækker af. Basil havde selvfølgelig været ved dyrlæge og hun havde nævnt at der var tegn på begyndende FORL men det udviklede sig åbenbart lige pludselig hurtigt.
[/QUOTE]
Jo, FORL er ikke til at se, sådan bare med det blotte øje, med mindre det er rimeligt fremskreden.
Dog lagde jeg mærke til at Jesper-dyrlæge, trykkede med en negl på den første “kindtand” hos alle mine katte - hvilket passer meget godt med en note jeg har skrevet ned, fra ét af JYRAK seminarerne hvor en-eller-anden-klog-professor har sagt at; “90% af alle FORL tilfælle, hos katte over 5 år, kan findes ved at røngtenfotografere premolar 3 i underkæben”
[QUOTE=Ann R;790379]
Greven fik jo fjernet tænder igen i april i år, 7 år gammel, og klarede det til perfektion.[/QUOTE]
Ja, jeg ved du fortalte dengang at Zutti havde klaret det meget bedre end første gang, hvilket gør mig lidt roligere
Tak
Mht. Metacam.
Jeg stoler på at min dyrlæge ved hvad han foretager sig - det skulle være første gang jég skulle opleve en fejl behandling hos ham (dem), i fald der sker noget ved at bruge Metacam.
Men tak for input - det giver da stof til eftertanke.
[QUOTE=Diana F;790232]
Og hvad er det med at Gaia muligvis er drægtig? HAR Kronk været lidt for hurtig i et ubevogtet øjeblik?? :høhø:
Ih, tænk hvis der kommer en dynge små halvskaldede misser…suk Sådan én kunne jeg altså godt tænke mig…engang…når jeg bliver rig…
(velour, blå eller lilla - eller bicolour måske? - på forhånd tak… :høhø:)[/QUOTE]
Haha - Kronk har nu ikke være hverken hurtig eller ubevogtet - han har måske bare gjort dét han er hentet til Danmark for at gøre
Nej seriøst, så ved jeg faktisk ikke om der er “bid”. Gaia hár været i løb for ca. en mdr. siden, men jeg hverken så eller hørte noget mellem hende og Kronk - but who knows, der kan sagtens være sket noget alligevel jo
Hendes mave har i al fald fået en lille bule, på det helt rigtige sted, men jeg aner ikke om det betyder at der er mislinger på vej, eller om det betyder at hun bare er blevet (endnu) federe
Men hvad der er helt sikkert er, at der med 99% sikkerhed ikke kommer nogen skaldede eller tæt på skaldede killinger ud af det, dét ville godt nok være mystisk i al fald!
Og prisen på sådan en bette “XSH x br (PEB)”, ja vi er jo til at tale med ved du - og nej, det kommer ikke til at kræve at du er rig først
Men nu må vi se om der overhovedet kommer nogen killinger
/Mette