Det er ganske vist

[QUOTE=Dorte Birkedal;711704]Glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Fik jeg nævnt at jeg glæder mig :tihi:[/QUOTE]

Dorte - har du kat med?
Hvis ikke, kan du spare lidt på selve turen, ved at dele værelse med mig og Camilla… vi har et 4 mand værelse til os og en hel masse katte :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33519-S�-der-�bent-for-tilmelding-til-Givskud her er den anden. virker jo fjollet folk skriver det samme i 2 tråde :slight_smile:

[QUOTE=holymoly;711644]Og når nu I allesammen kommer hjem fra Kolding med masser af gode oplevelser i bagagen og abstinenser over, at der er aaaalt for længe til det næste show, så skynd jer at tilmelde Givskud. :thumbup:

Vi har brug for jeres katte, hvis vi fortsat skal kunne arrangere TICA-shows i Danmark, og vi vil så gerne vise jer et helt anderledes showformat. Der er ingenting at tabe og alting at vinde - ingen medlemskaber eller registreringer er nødvendige, så det er bare at kaste sig ud i det. :rock:

Hvis der er noget, I er i tvivl om mht. tilmeldinger eller andet, kan I altid skrive til [email protected]. :)[/QUOTE]

Jeg havde overvejet om min catsitter skulle prøve med mit nye TICAdyr - men opdrætter kan ikke samle sig til at sende hverken stamtavle eller green slip og bliver ved med at snakke om hvor langsomme de er på kontoret i Texas (hvor hun selv bor!) Så han ender med at må sidde over indtil der er styr på kræets papirer (eller den ender i klasse 13b FIFe!!!)
VH
Susanne

Susanne… kan han ikke tilmeldes og så blot have “pending” stående , hvor man beder om SBTnummeret?

Det er da sådan vi andre har gjort i de tilfælde, hvor registreringen ikke har været klar…

[QUOTE=Ann K;713752]Dorte - har du kat med?
Hvis ikke, kan du spare lidt på selve turen, ved at dele værelse med mig og Camilla… vi har et 4 mand værelse til os og en hel masse katte :)[/QUOTE]

Tak for tilbuddet, men jeg har betalt for værelse til mig og Brazil.

[QUOTE=Ann K;713769]Susanne… kan han ikke tilmeldes og så blot have “pending” stående , hvor man beder om SBTnummeret?

Det er da sådan vi andre har gjort i de tilfælde, hvor registreringen ikke har været klar…[/QUOTE]
Det kunne han egentlig godt, men lige nu er vi der hvor haha, så lad være med at sende papirerne så haha lader jeg bare være med at udstille ham som vi havde snakket om. Hun har vidst siden midt sommer, at han skulle med herover, og jeg tror simpelthen ikke på at problemet ligger på et kontor i Texas. Anyway, han er nu heller ikke ligefrem nogen show stjerne, så måske er hun i virkeligheden helst fri :slight_smile:
VH
Susanne

OK Dorte… Det var bare, hvis nu du var alene afsted - så kunne det have været hyggeligt :slight_smile:
Men endnu en kat - det er der altså ikke plads til…

[QUOTE=Ann K;713769]Susanne… kan han ikke tilmeldes og så blot have “pending” stående , hvor man beder om SBTnummeret?

Det er da sådan vi andre har gjort i de tilfælde, hvor registreringen ikke har været klar…[/QUOTE]

Det er helt rigtigt Ann, så Susanne kom du bare med ham :wink:

Ihh må altså bare lige pippe lidt op om den showplakat, hvor er den bare flot ! (lige som de forrige plakater for VC udstillinger). De er ved at blive et samle objekt for min datter :smiley:

Den er kanon flot, og kunstneren er herinde fra :wink: Så skal hun da have plakaten fra denne gang også til sin samling :slight_smile:

Det skal hun nemlig :smiley:

:rock::rock::rock::rock: Så varer det ikke så længe, men der er stadig ledige pladser ved jeg.

[QUOTE=Susanne W;713777]Det kunne han egentlig godt, men lige nu er vi der hvor haha, så lad være med at sende papirerne så haha lader jeg bare være med at udstille ham som vi havde snakket om. Hun har vidst siden midt sommer, at han skulle med herover, og jeg tror simpelthen ikke på at problemet ligger på et kontor i Texas. Anyway, han er nu heller ikke ligefrem nogen show stjerne, så måske er hun i virkeligheden helst fri :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Kom nu, Liden Kirsten’s Hr Jesper vil så gerne have en anden Birma med, så han ikke skal være ene Bimse i giveskud :slight_smile:

Ja nu er det ved at være :slight_smile: Og der er stadig plads og jeg sidder bare her og venter på jeres tilmeldinger kommer strømmende :slight_smile:

Jeg har talt med hende under to øjne - eller hvad det nu hedder :høhø: - hun
takker for de pæne ord og siger, at hun arbejder på en lille overraskelse, så
der udover plakaten vil være “et eller andet” med motivet, som enten kan
købes eller vindes, det forstod jeg vist ikke helt - men resultatet var i hvert
fald, at man på den måde kunne støtte klubben.

Mere præcise detaljer har jeg ikke kunnet lokke ud af hende - endnu :donk:

Hun siger bare, at folk må møde op og se - typisk vil dem, der kender hende,
garanteret sige :cool:

Og min bekræftigelse er lige tikket ind i min mailboks :thumbup:

Jamen det er min arbejdsweekend :frowning: - det var derfor det var cat sitteren, der skulle afsted, for jeg kan ikke selv komme afsted. Nå hører lige om det er noget eller ej - men han er nu ikke rigtigt noget at vise frem, han er bare rigtigt sød.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;720411]J Nå hører lige om det er noget eller ej - men han er nu ikke rigtigt noget at vise frem, han er bare rigtigt sød.
VH
Susanne[/QUOTE]

YES Go Susanne GO Susanne :juhu::juhu::juhu:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;720278]Jeg har talt med hende under to øjne - eller hvad det nu hedder :høhø: - hun
takker for de pæne ord og siger, at hun arbejder på en lille overraskelse, så
der udover plakaten vil være “et eller andet” med motivet, som enten kan
købes eller vindes, det forstod jeg vist ikke helt - men resultatet var i hvert
fald, at man på den måde kunne støtte klubben.

Mere præcise detaljer har jeg ikke kunnet lokke ud af hende - endnu :donk:

Hun siger bare, at folk må møde op og se - typisk vil dem, der kender hende,
garanteret sige :cool:[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Vil lige minde om at der stadig er åbent for tilmelding til denne super udstilling :slight_smile:

12 ringe og 4 congresses (Dilute, Female, Male og Pointed/Bicolour)
Congresses er for fertile katte over 8 måneder :slight_smile: Der skal være mindst 20 katte i hver congress før den bliver til noget, så kom og støt op, så de bliver til noget :slight_smile:

Så har du tilmeldt så find lige en ekstra og tage med, overvejer du så er det bare og gå ind på http://www.viking-cats.dk og få tilmeldt :stuck_out_tongue:

Skub til dem du kender der går og overvejer, kom og ha’ en kanon weekend.

Glæder mig til at tage imod jeres tilmeldinger :thumbup: