Det første Marbejakuld

Ja, nu er knægtene 4 dag damle, de tager fint på, så nu vil jeg offentliggøre dem, jeg har gået stille med dørene, fordi mormissen tidligere har mistet en del af sine killinger, de har været alt for små, og hun har tidligere født på dag. 58-60. Hun er flyttet ind her, da hun i sit tidligere hjem var en sky kat. Vi den tidligere ejer og jeg har så valgt at lade hende få en chance mere, for hun passer fint killinger, hun havde i februar et kuld hitter, som hun tog sig fint af. Denne gang er hun gået tiden ud, hun fødte på dag. 63…3 fine drengemisser, drengene vejede 85g - 91g, og de har taget på fra dag 1. i dag vejer de 95g - 122g, fedtbollen er den sorte.

Tillykke, håber de bliver ved med at tage på.

Ihhhhhh… hvor er de søde -lovelove

Og STORT TILLYKKE med dem -wehu

Til lykke med dem, sikke nogle søde små fyre

Tak, ja de er helt utrolig dejlige alle 3…jeg må hellere lige tilføje, de er solgt

Tillykke Bente, du har vist ventet meget længe på det (første) kuld :slight_smile:

Jeg glæder mig til at se hvordan de udvikler sig, og håber du vil spamme os med masser af billeder.

Tak Annie
Ja, jeg har ventet længe, men nu er de her og det er helt og aldeles pragtfuldt…

Tillykke nok engang med de 3 dejlige drenge. De bliver da sødere for hver gang jeg ser dem.
Knus Elin

Tak Elin, ja du må komme ud og nusse pelsen af dem, når de lige bliver noget større…

Til lykke med killigerne - og held og lykke.

Nej nej, ikke nusse pelsen af - det er ved at være vinter:-))

Tak Lis, uhhhh lad være med at snakke om vinter…det er den årstid hvor jeg ville ønske jeg var født syd for ækvator…GGGGGG

Vejret, det kan man jo ikke ændre meget på - det er en af de ting jeg har lært ved erfaring:-))

Nåå, tillykke med de små. Dejligt de tager på og trives -love -love -love

Tak Denise, det det går lige efter bogen…

Stort tillykke med drengene, ja det må være drenge år i år
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke [SIZE=2][COLOR=black]med de små uldtotter -ballon[/COLOR][/SIZE]

Tak ja det må det være Lisbeth…

Tak Birthe…uldtotter og uldtotter… de er alle Exotic…men de får helt sikkert en skøn skøn pelskvalitet…selv om de ikke bliver langhårede

Hvor er de fine -wehuu tillykke med og jeg håber de fortsat tager på.

Tak skal du have Pia

Hej Bente.

Mange, mange gange tillykke med dine små killinger!!! Er rigtig glad for at høre at det hele gik godt og som det skulle!!!