Det går jo helt galt

[quote=dkkorat;511841]Ja:brist: Jeg tager sutskoene med ud til dig en dag, så arbejder vi videre derfra:høhø:
Og så skal vi finde noget mere støvet lyserød thaisilke:hjertehop:[/quote]

Fint… Satinen er altså så meget bedre til fx perser, exotic, ragdoll eller birma - et eller andet “prinsesset”…
Og med al respekt… Prinsesset" er nok det sidste jeg tænker, når jeg tænker Korat! -LOL
desuden kan jeg egentlig godt lide tanken om thaisilke til en kat fra Thailand og så med de australske ting som fx koalasutskoene… Så kombinationen vil helt klart blive støvet lys rød og grå… pænt! :thumbup:

Og så fortsætter jeg med at lave et lyserødt perserbursæt af satinen :tihi: Nogen interesserede???

:øhmm: Det der lyserøde satin er det ikke MB, for der er vist noget om hun gerne vil have den rest :stuck_out_tongue:

Jeps… det var også i den forbindelse at du afslørede en side af dig selv, som gjorde alle os, der kender og holder af dig temmelig bekymrede… Du kunne jo rent faktisk lide gardinerne :besvimer: -LOL
Så er du helt sikker på at du ikke bare skal have den der exotic??? kender et par steder, der har killinger til salg lige pt…

Nej… jeg har ikke for vane at bruge andres menneskers stof, uanset hvad disse andre mennesker skulle tro! MB får sin lille stofrest d 28 som allerede aftalt…

Jeg har 4 meter lyserødt satin liggende som blev indkøbt til et perserbursæt, der kort efter blev afbestilt… Har ikke haft tid til at lave noget af det, men regner med at have det klart i mellem jul og nytår…

[quote=Ann K;511850]Nej… jeg har ikke for vane at bruge andres menneskers stof, uanset hvad disse andre mennesker skulle tro! MB får sin lille stofrest d 28 som allerede aftalt…

Jeg har 4 meter lyserødt satin liggende som blev indkøbt til et perserbursæt, der kort efter blev afbestilt… Har ikke haft tid til at lave noget af det, men regner med at have det klart i mellem jul og nytår…[/quote]

Jamen så er alt jo godt, det bliver hun glad for :thumbup:

[quote=Ann K;511846]Fint… Satinen er altså så meget bedre til fx perser, exotic, ragdoll eller birma - et eller andet “prinsesset”…
Og med al respekt… Prinsesset" er nok det sidste jeg tænker, når jeg tænker Korat! -LOL
desuden kan jeg egentlig godt lide tanken om thaisilke til en kat fra Thailand og så med de australske ting som fx koalasutskoene… Så kombinationen vil helt klart blive støvet lys rød og grå… pænt! :thumbup:

[/quote]

Jeg ved ikke, om jeg skal være fornærmet eller hvad:mad: - er mine katte ikke yndige prinsesser:?-what Hrmpf:lynogtorden:
Men vi finder noget thaisilke, der passer i farven til koalaerne:ok: - en australsk thailænder beskriver Avra godt:wehu:

Ja - det er der, jeg så dem - Gia og Leises første udstilling :ok:

[quote=Ann K;511846]Fint… Satinen er altså så meget bedre til fx perser, exotic, ragdoll eller birma - et eller andet “prinsesset”…
Og med al respekt… Prinsesset" er nok det sidste jeg tænker, når jeg tænker Korat! -LOL
Og så fortsætter jeg med at lave et lyserødt perserbursæt af satinen :tihi: Nogen interesserede???[/quote]

Lyserødt til perser-prinsesser - til kraftige, brunsorte Gia med skovtuffer i ørerne og store, fede snesko i poterne - hun mangler bare næbbet for at ligne en stor hornugle - nej vel!
Til røde Leise og røde Brian - yrgh!
I satin???
Ann, dine fordomme må altså ha’ spist søm :thumbdown:
Fløjl, måske, og velour, måske, men ikke satin…

Mirea… du har opholdt dig sådan ca 100 gange mere i perserburrækkerne på udstillingerne… har du nogensinde set bursæt i fløjl??? Måske nok nervøst velour… og med garanti en hulens bunke satin!
At det er lyserødt betyder jo bare at der skal fíndes den rigtige kat til det - og jeg kan udmærket se en bicolour/van sort- eller blåtabby eller sortsølv, en chokolade,en hvid, en blå, en chinchilla, en brun- blå- chokolademasket osv kat i sådan en omgang lyserødt satin…
Farven vil være rædsom til røde eller creme katte, det har du helt ret i…

Ja, der er da satinsæt - og de er hæslige!
Velour, og alt muligt andet, ikke specielt grimme, ikke altid velvalgte.
Ellers har jeg set alt muligt, sågar hundetæpper…

Hvid, ja, ellers - Nej! Gys! Tvi!

Tja… så er vi ikke enige… Bursæt skal efter min mening fremhæve katten… dvs give en god kontrast, så kattens farver og “facon” træder frem.
Så kan det udmærket være at det foregår i materialer og farver, som man selv virkelig ikke kan fordrage, (som fx Camillas pailletrædsel), men hvis bursættet opfylder sin funktion, så kan jeg leve med det… Derfor også det der bling-stof som nu bliver Brians nye bursæt - personligt synes jeg simpelthen det er “for meget”! :smiley: men det vil klæde min lille RedNeck…

Arh nu bliver du jo seriøs - jeg troede, at vi perser-pjattede :tihi: :dokdok:

Uanset, så synes jeg bare ikke, at satin egner sig til bursæt :slight_smile:

nu vil jeg godt være uenig :rock:
når jeg engang får min drømmeperser - en lille sort tøs, så kan jeg love jer at skal hun udstilles bliver det i lyserødt, og det er ikke umuligt at det bliver satin :tihi:

se det lige for jer, lyserødt satin, lidt sølvglimmer, og så en lille sort tøs :hjerte:

Nemlig Bodil!!! du har forståelse for det… :thumbup:
Vil dog ikke love at gemme det lyserøde satinsæt så længe :smiley: men vi kan altid lave et andet…

Joh, det lyder OK :tihi:
Ann, hvad med det der rød/gyldne bursæt, du lavede til Skygge, det var da flot?

Jo… jeg har det skam stadig… men aner ikke rigtig hvad jeg skal stille op med det…
Det er lidt for tøset til Thane og Brian ville bestemt ikke se særlig pæn ud i det…
Den gyldne bund bruger jeg også til tigerstribede velourgardiner, så måske jeg skulle prøve at finde på et eller andet original til de sort/røde taftgardiner…
Heyyy… jeg fik lige en ide!!! Tak :thumbup:
SÅ er der snart et sk*depænt halvtbrugt bursæt til salg…

Til min ærgrelse klæder det ikke nogen af mine katte - en sort kat er jo ellers flot i det, så havde jeg købt det af dig forlængst…

Rettelse - det gyldne ville jo klæde begge mine, selvom det er flottest med den røde bund - hmmmmm…