Det hele startede med

at jeg faldt pladask for ham her hos Tukenja (Hanne P):

Og han blev gode venner med hende her (Rainbow Valleys (et eller andet) kan ikke lige finde hendes stamtavle… Hun er i øvrigt en kanin:

Men som mange advarede mig og sagde at en Maine Coon ikke er nok, så troede jeg dem ikke, men så skete der dette at min søster, fandt ud af at hun måtte have sin egen Maine Coon også var hun faldet for Lovely Girl fra Tukenja (Hanne P):

Og hun går og tæller ned, fordi hun glæder sig til at hun flytter ind. I får lidt mere af Smuksagen Lovely Girl:

Men som det jo er blevet sagt… En Maine Coon er aldrig nok… Men det tror man jo altså…
Indtil man så denne her smukke pige fra Ankicoon på kattegale - Hun hedder Miss Marple:

Som jeg bare måtte vide mere om… Fordi hun var så smuk…
Derfor fik jeg lidt billeder tilsendt af hende…

Da jeg var blevet enig med manden min om at jeg måtte have hende…
Jeg blev dog hjulpet lidt på vej af Eva…:tihi::tihi::tihi: (Eva… Du må godt få lidt af æren:tihi::høhø::p)

I et stykke tid havde jeg skrevet sammen med opdrætteren omkring hende der Miss Marple og når vi snakkede sammen i telefonen sammen, så var der altid en eller anden Chuck Berry

I nærheden…Og jeg havde jo luret lidt (meget) på opdrætters hjemmeside og set der var en Chuck Berry ledig… Så jeg var sådan lidt… Nej skal ikke… Nå… og igen nej skal ikke nå…
Men…

Når han nu er så smuk, så kan man jo ikke sige nej til ham… Kan man vel? Så derfor blev manden min og jeg enige om at jeg heller ikke kunne undvære ham :høhø:

Og da de to bedste venner hørte de skulle flytte ud sammen, besluttede de sig for at blive siamesisk tvillinger

OG nu er jeg lidt bekymret om de i det hele taget kan skilles ad…:p:tihi::høhø:

Men moralen i den her historie er… At man skulle have lyttet til de kloge mennesker der sagde, at en Maine coon ikke var nok…:høhø:

Nuiii hvor er de smukke og skønne hele flokken :hjerte:
Kan sgi godt forstå at du ikke kunne leve uden de siamesiske tvillinger :smelter:

Skønne billeder :slight_smile:

Og du har helt ret, en kat er ikke nok - i hvert til falde ikke i ret lang tid :slight_smile:

Sikke en dejlig flok…

Jamen Nethe, du har jo bare fået kattesyge :slight_smile: dejlige billeder af dem alle :hjerte:

Det var da en voldsom udvidelse af flokken, men det er jo også et par skønne katte. :hjerte::hjerte: :slight_smile:
Stort tillykke til alle. :flag:

[QUOTE=FinnFrode;769895]Det var da en voldsom udvidelse af flokken, men det er jo også et par skønne katte. :hjerte::hjerte: :slight_smile:
Stort tillykke til alle. :flag:[/QUOTE]

Nej nej, så voldsom er den ikke…

Men som min mand sagde en dag de kom til at snakke om det på hans arbejdsplads. Og de spurgte om hvorfor vi havde så mange katte…

Hvor andre kvinder kommer hjem med tasker og sko, fordi de passer til den og den kjole eller det og det tøj… Så kommer min hjem med en kat i ny og næ… Og det er sådan ca lige så dyrt… For moden skifter hver eneste år og årstid… Det gør det ikke inden for katteverdenen:høhø::høhø::høhø: og vi har jo stadigvæk vores persere og vores brite…

Nuuiiii, hvor er de smukke alle sammen Nethe :slight_smile:

Smukke, smukke katte - og jeg er sikker på, at de vil se smaddergodt ud i din seng Nethe :hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med de dejlige siamesiske tvillinger :ok:

Nøj nogle smukke kisser Nethe! :wehuu:

Ja det er lidt farligt at falde pladask for en race. :tihi:

Men som jeg tit siger: Én gang maine coon - ALTID maine coon! :hjerte:

Neeeej, hvor godt!!!
Elsker når to katte der er glade for hinanden, kan flytte ud sammen!!

Man kan ALDRIG få for mange cooner :rock:
Hvor er de bare dejlige alle sammen Nethe! :hjerte:

Sådan startede det også her…og se så nu en flok vi har :uha::tihi:
Man bliver bare helt tosset med de cooner :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne allesammen :smiley:

Åh :hjerte: Tillykke! Glæder mig til flere billeder allerede :slight_smile:

Jeg lavede lidt samme nummer…besøgte opdrætter for at lære birmaen at kende… Skulle have en creme han-killing, så da alle deres hanner var afsat (de ville selv beholde to) og der ikke var nogen creme-maskede imellem, tænkte jeg, at det umuligt kunne være farligt. Jeg blev klogere :gruble: For efter en håndfuld besøg, blev farven jo for det første FULDstændigt ligegyldig…og oven i det fik jeg på en eller anden måde charmeret mig så godt ind, at opdrætter sagde, at jeg godt måtte få Gwendo, hvis jeg ville - som de jo ellers selv ville have beholdt. DET kunne jeg i hvert fald ikke sige nej til, og et par dage før Gwendo skulle flytte hjemmefra, måtte jeg på knæ og be’ om hans (halv-)søster Haylee også. Haylee og jeg var nemlig blevet lidt for gode venner i løbet af alle disse besøg, og da jeg hørte, at der var nogen, der havde ringet på hende, slog min mave knuder, for hun var NØDT til at blive min… :hjerte: Så sådan gik det til, at jeg faktisk overhovedet ikke skulle have haft nogen killing lige på det tidspunkt…og endte med to :tihi: Har aldrig og kommer aldrig til at fortryde det. De ELSKER hinanden de to, og har SÅ meget glæde af hinanden… :hjerte:

Hold da op, det er godt nok en nem stopklods du har dig der hva :stuck_out_tongue: den er der vidst mange her inde der gerne vil låne :høhø:

Hvor er de smukke! Hvornår flytter de ind?

Ham den hvide har boet der et godt stykke tid, billederne er taget hos Nethe…

Tillykke! hehe…med familieforøgelsen…:hjerte::tihi:

…og yes…du lider af kattesyge…:tihi: det kan ikke kureres…

Sikken nogle skønheder :slight_smile:

Heheh du er endnu værre end mig L

Og hvor jeg dog kan forstå dig. Jeg tør slet ikke kigge på killinger for tiden, for … uhhh… vi har egentlig lovet Phumba at hun skal slippe for flere invasioner i hendes iv.

Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor gammel hun har tænkt sig at blive L Hun er jo kun 11… såøeh…

Tillykke med de nye :smiley:

Det ved jeg så ikke om er helt rigtigt, de tre katte er jo allerede ‘‘so last year’’ :S
Du er snart nødt til at opdatere med model 2012 :muhaha: