Det MÅ være agurketid!

Det er da den værste omgang baljebr*k, jeg længe har læst! :thumbdown:

Den veterinærsygeplejerske får da i den grad gjort negativ reklame for sig selv!

http://www.mx.dk/viden/videnskab/story/31910121

Jeg griner altså lidt af det. Herhjemme har Ofelia ikke hylderne for sig selv fordi Ludvig har gulvet - Ludvig kan bare ikke få bagdelen med opad. :tihi:

Jamen, jeg kan godt se det… Da Hugo puttede med Nobbys numse i går må det have været et klart tegn på stress :dokdok:

Kommentarerne til artiklen er heldigvis fornuftige. :ok:

Hvad sker der lige for folk i dag?? Zooplus smed også et link, hvor en ‘ekspert’ havde udtalt NØJAGTIGT det samme! :dokdok: Så jeg brokkede mig i tråden på FB - ligesom utallige andre! I guder altså…

Indrømmet, der skal ikke flytte en ekstra kat ind her :slight_smile: Det gider Sparta ikke.

Men hvis jeg havde pladsen, og Sparta kunne gå mere frit rundt, så ville hun acceptere endnu en kat. Acceptere, men så ville det være for min skyld og ikke hendes :slight_smile:

Så igen. Sparta har mine hunde som selskab :slight_smile:

…siger Jannie Jensen, fagveterinærsygeplejerske og indehaver af Katteklinikken i København

:? Hvad er det for en klinik og hvad er det præcis, hun tilbyder der?

Den eneste katteklinik, jeg kender i KBH var Felina og den var da i en helt anden (langt mere seriøs) boldgade. :gruble:

Men ellers så lyder det som noget fra Rokokoposten :høhø:

Jamen selvfølgelig vil nogle katte da foretrække at bo alene… jeg havde jo i isn tid Saga, som var absolut solitær :wink:
Men en ganske stor del af den samlede kattebestand ville foretrække at have en eller flere kammerater.

Jannie Jensen er hunde- og kattefrisør i Kbh. Hun har også en kattepension og rådgiver tilsyneladende om adfærd hos begge arter. http://www.hundeogkatteadfærd.dk

[QUOTE=Beydana;1201705]:? Hvad er det for en klinik og hvad er det præcis, hun tilbyder der?

Den eneste katteklinik, jeg kender i KBH var Felina og den var da i en helt anden (langt mere seriøs) boldgade. :gruble:

Men ellers så lyder det som noget fra Rokokoposten :høhø:[/QUOTE]

Det må vist være hende her:

http://www.kattepensionen-kbh.dk/

Gad vide, hvorfor man lige præcis ud af alle de muligheder, der eksisterer, vælger hende som kilde :øhmm: :rolleyes:

Hun har åbenbart fundet de vises sten ang. kattes allergiproblemer, sukkersyge og blæresten…Utroligt hvad der bliver postet uden bare lidt kvalitetskontrol og det værste er at mange menesker sluger råt hvad de læser på nettet, suk.

Marina

Jøsses :surrender1: Det beviser vist hvor broget et marked, det er :S Hvem som helst kan åbenbart kalde sig adfærdsbehandler (uddannet vet. sygeplejeske i '72 og har så taget nogle kurser :ok:…eller noget :øhmm: )

Jeg er stødt på hende nogle få gange, når jeg har kørt katteejere til hendes salon for at få klippet deres (semi)langhårskatte ned. Hun har aldrig imponeret mig, men katteejerne har været glade for at kunne få klippet deres katte ned uden bedøvelse. Jeg vil mene, det mindste hun kunne gøre, var at have hundedage og kattedage - jeg har oplevet at kattene blev klippet, mens der stod hunde i baglokalet og ventede på at blive hentet - det, synes jeg ikke umiddelbart, er særligt smart…

Tro godt nok jeg når jeg kommer hjem fra lastbilen skal forklare dem der hjemme de ikke er normale :høhø:

Den artikel er lige til at lukke op og sk*de i.

jeg synes, det er synd at der kommer sådan en artikel :frowning:

… sikke da en informativ artikel… (ironi kan forekomme…)

Mine stakkels katte må da være sikre på, at rage alle mulige dårligdomme til sig :dokdok:

i guder, den sidste idiot har åbenbart stadig ikke fået sine 15 sek of fame. tror jeg ringer til Michelle G i morgenn og ber hende komme og forklare mine katte at de ikke kan li hinanden.

Måske har damen ret :tihi:

Eller måske er der bare ikke plads til andre :høhø: 8 kg. skovkat fylder trods alt en del i en skotøjsæske.

Så er det godt at mine ikke skal trimmes, for hun kommer da aldrig i nærheden af mine katte :doh: jeg tror at mine katte vil have et bedre liv hvis de ikke kommer hos den slags “eksperter”