Det nye KatteMagasinet?

Jeg kan forstå på diverse kommentarer i Sorø igår og på FD-Opdraetter, at det nye KatteMagasinet er landet i en hel del postkasser i torsdags - jeg venter stadig spændt på at finde mit eksemplar i postkassen, så jeg aner ikke, hvordan redaktionen/lay-outer har sat min artikel om mit kattebid op - eller Lones fine ortopædkirurgfaglige artikel om alvoren og behandlingen af kattebid. Det siges, at Rigshospitalets anbefalede behandling er lige til at tage ud og evt laminere, så man kan tage det med på skadestuen eller til lægen, skulle man være så uheldig at blive bidt af en kat:ok:

Hvem har modtaget bladet:? Hvem har ikke:? Er det bare vores postbud, der er sløvt eller måske har leveret mit blad til naboen:? Hvis ikke bladet kommer i mandagens post, kontakter jeg naturligvis min klub - stor var min overraskelse igår, da flere kommenterede min artikel:confused:

Jeg fik mit onsdag, tror jeg.
Og hold da op, sikke en omgang, du har været igennem!

Venligst
Dorthe

Jeg fik først mit i går…

Det er bestemt en rigtig god artikel (jeg fik bladet i onsdags), Camilla. Den pointere sammen med den mere lægelige artikel omkring samme emne, vigtigheden af ikke at undervurdere kattebid - stivkrampevaccination eller ej.

Jeg får af mystiske årsager 2x KatteMagasinet. Var der andre, der også fik kattegodbider med? Jeg fik nemlig med det ene magasin.

Så vidt jeg ved, er aftalen med Postdanmark, at bladet skal uddeles indenfor 1 uge - det gør jo, at nogle får det før andre.
Jeg fik selv mit i torsdags.

Og der skulle gerne være godbidder med alle eksemplarerne :slight_smile:

Jeg fik mit i går, men jeg har ikke nået at læse det endnu :ups:

Jeg fik mit igår :slight_smile:

Og jep, der var godbider med :smiley: (og din artikel ser i øvrigt rigtig fin ud, synes jeg)

Jeg modtager ikke kattemagasinet af logiske grunde jo :høhø:

Meeen jeg er meget meget interesseret i at læse Camillas og lægens artikel om kattebid, så hvis en venlig sjæl herinde har mulighed for at scanne den ind og sende den til mig :bebe:

Det er da noget nyt, at der er godbidder med bladet - hvem sponsorerer dem:?

Man kan betale sig fra alt her i livet - også at få sendt sine godbidder ud med Kattemagasinet :wink:

[QUOTE=dkkorat;684710]Det er da noget nyt, at der er godbidder med bladet - hvem sponsorerer dem:?[/QUOTE]- Jeg ved ikke hvem, der sponsorerer, men jeg ved at godbidderne er “Bilanx” (Best friend), som Nokki (min Sphynx) vil slå ihjel for at få. Dog var der kun godbidder med i det ene af mine magasiner, så jeg skal på jagt efter en butik, der sælger disse godbidder.

Jeg fik mit i går lørdag postnr 3210

Cats og Conni

Fik mit i onsdags eller torsdags (2730).

Mit kom i torsdags (3140)
Ja de stænger der, dem gad jeg godt vide hvor man fik fra, for mine var helt vilde med dem…

[QUOTE=Quanti´s;684803]Mit kom i torsdags (3140)
Ja de stænger der, dem gad jeg godt vide hvor man fik fra, for mine var helt vilde med dem…[/QUOTE]

Bilka og føtex er dem der har dem pt …

TAKKKKKKKKKKKKK Lotte…jeg må i Føtex så :slight_smile:

Jeg fik mit tirsdag eller onsdag :slight_smile: har dig ikke fået læst det helt vilde udover lederne som altid bliver læst promte når bladet kommer :slight_smile:

…og man får Kattemagasinet når…? Man er medlem af et eller andet går jeg ud fra… Men hvad?

En hovedklub under Felis Danica (Jyrak, Katteklubben, Darak eller Racekatten) :slight_smile:

5 posts were split to a new topic: Kattemagasinet 2019