Det store toiletpapirsspørgsmål!

Faldt lige over den her - og han MÅ da høre hjemme i den her tråd :slight_smile:

LOL… aj, I har da for meget tid hvis der skal laves en afstemning om sådan noget her :tihi:

Også dig, siden du havde tiden til at læse hvad tråden handler om OG skrive det indlæg :stuck_out_tongue:

Jeg mangler en " jeg er super ligeglad!" … For det er da virkeligt død uvæsentligt hvordan toiletpapir vender… (det er ihvertfald ikke noget der kan få mig op af sofaen…)

Helt klart A. Og jeg kan sagtens finde på at vende rullen om hos andre - afhængigt af hvem de er, selvfølgelig :tihi: Jeg har også oplevet at folk har vendt den hos MIG!!! WHAT :yikes::yikes::yikes:

Og så kom jeg til at læse den anden tråd også - og var lige så knust af grin, som over denne…:klapper: Og jeg indrømmer… Jeg krøller - men selvfølgelig ikke til en lille kugle eller noget. Bare sådan “lidt” agtigt… Og ehh…:ups: Jeg tjekker også når jeg har pustet (pudset???) næse… Jeg skal være sikker på alt er kommet ud af tuden og er i papiret og ikke gemmer alle andre steder… :ups::tihi:

hahaha :stuck_out_tongue: … den blev ved med at poppe op under “nye indlæg”, så nu måtte jeg se hvad det her var for noget. Jeg er i familie med smedens kat hvis ikke du vidste det ;). Men jeg har KUN læst første indlæg, også skrev jeg mit eget… ja… okay… så har jeg nok også lidt for meget tid, især når jeg nu også har tid til at svare :tihi:

Det er da et VÆSENTLIGT spørgsmål! :uha: SE bare hvor mange her der vender det forkert!

Trekkie, du har altså stavet ‘rigtigt’ forkert :tihi:

:klapper: Altså bare fordi flertallet pt ikke har begreb om hvad der ser pænest ud…

Flertallet har ret - sådan er reglerne i et demokrati :tihi:

Flertallet har ikke nødvendigvis ret - nogle gange er de bare de fleste :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;992238]Flertallet har ikke nødvendigvis ret - nogle gange er de bare de fleste :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeps. Det er det såkaldte “demokratur”

[QUOTE=Susanne W;992238]Flertallet har ikke nødvendigvis ret - nogle gange er de bare de fleste :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Men vi ved jo alle i det her tilfælde er det flertallet der har ret :tihi: :wink:

Næh, lige det her er et glimragende eksempel på at flertallet netop IKKE har ret :venter:

barbarer…

Vi kan da også lavet et diktatur - så længe jeg bestemmer :tihi:

Lykke The TP-barbarian!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;992293]Næh, lige det her er et glimragende eksempel på at flertallet netop IKKE har ret :venter:

barbarer…[/QUOTE]

Tjah - jeg har da en forklaring på, at jeg gør som jeg gør :stuck_out_tongue: Hvad der er pænest har jeg vist ikke en mening om… altså en rulle der hænger er jo bare… en rulle der hænger. Specielt pæn er den ikke, uanset hvordan man vender den :wink:

Sikke en mærkelig tråd at lave :p.

Jeg foretrækker at mase rullen flad og så sætte den som B :D, men for det meste piller jeg rullen af holderen når jeg skal bruge den og sætter den på igen bagefter xD.

Da jeg var mindre havde jeg en veninde der foretrak den modsatte model af mig, så vi havde vores egen lille krig med at vende toiletrullen så den vendte rigtigt i følge os :høhø:

Hos os er det mulighed B

Jeg har fundet ud af at det afhænger af hvordan rulle-holderen er placeret i forhold til mig. :høhø:
Den vi har hænger ret tæt på toilettet, så der foretrækker jeg med flappen over. Men er den længere væk, så er flappen under ofte bedre

[QUOTE=En forhenværende bruger;1043084]Sikke en mærkelig tråd at lave :p.

Jeg foretrækker at mase rullen flad og så sætte den som B :D, men for det meste piller jeg rullen af holderen når jeg skal bruge den og sætter den på igen bagefter xD.

[/QUOTE]

Javel ??
Hvor længe efter :?

(i den måned Andrea boede her, fandt jeg adskillige gange toiletrullen stående på hjørnet af toiletskabet under håndvasken :argh:)