Hehe… Kan se man kan se hvem der har stemt hvad… Så kan man også vide hvor man skal hen og vende rulle ![]()
![]()
ja det ville være morsomt
vender du også rullerne på jobber ![]()
Klart A, det andet ser… hmmm forkert ud…
I toget - hvis jeg en sjælden gang er nødt til at bruge dem, kan jeg godt finde på at vende dem L men på arbejde har vi sådan et rædsomt system med en beholder hvor papiret kommer ud gennem et lillebitte hul i midten… ET stykke af gangen, med mindre man trækker MEGET forsigtigt…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;991164]I toget - hvis jeg en sjælden gang er nødt til at bruge dem, kan jeg godt finde på at vende dem L men på arbejde har vi sådan et rædsomt system med en beholder hvor papiret kommer ud gennem et lillebitte hul i midten… ET stykke af gangen, med mindre man trækker MEGET forsigtigt…
[/QUOTE]
Det system er SÅ træls! Især hvis papiret pludseligt ikke kommer med ud
så kan man bare sidde der og glo!
Ja. Og HVEM kan lige tørre sig med ET stykke papir? Jeg spør bare?! ![]()
Har du prøvet det der hedder One? Der ER et stykke faktisk rigeligt ad gangen ![]()
Men ellers: nooope, too little!
Den eneste “one” jeg har været udsat for er heldigvis den der “smart one” dims.
Og med mindre det andet er på størrelse med et badelagen, så… nej :klapper: Jeg vil gerne være SIKKER på ikke at stikke fingrene igennem lagene når jeg tørrer mig ![]()
Hehe… Nu ikke på størrelse med, men på tykkelse med… Mener det er en 5-8 lag tykt
så to stykker sammen føltes voldsomt!
hmm ok… så kan det da være det er brugbart… selvom der kun er ét stykke. Men jeg foretrækker nu selv at kunne samle en passende “kugle” L
Jeg har stemt snippen over - da det var sådan det skulle være da jeg for mange mange år siden arbejde på et højfjeldshotel i Norge - over med en fint foldet spids.
Måske af den grund har jeg idag inge præferencer - i hvert fald ikke noget jeg gør bevist. Måske et lille oprør fra min side:D
Nu folder jeg, så derfor minder det meget om min normale foldning ![]()
Jeg vil ikke have en kugle i r*ven ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;991164]I toget - hvis jeg en sjælden gang er nødt til at bruge dem, kan jeg godt finde på at vende dem L men på arbejde har vi sådan et rædsomt system med en beholder hvor papiret kommer ud gennem et lillebitte hul i midten… ET stykke af gangen, med mindre man trækker MEGET forsigtigt…
[/QUOTE]
det kunne jo være du gik rundt i togene og vendte toilet ruller
Hvis i altså ikke havde haft det tossede system.
Efter Ann R’s indlæg om bakterier har jeg vendt vores og det er gjort i total enighed ![]()
Jeg er, også på dette punkt, B menneske ![]()
Og jeg folder, synes krøl er noget værre sjusk ![]()
Hvad hvis man er ligeglad,der mangler en knap til det ![]()
Det var også sådan jeg havde det, dengang jeg hørte argumenterne - yderst fornuftigt ![]()
Oh jamen i toget er der helt almindelige ruller, og dem kan jeg godt finde på at vende. Men nu er det yderst sjældent jeg er nødt til at benytte mig af toiletterne i toget - man udvikler selskabsblære i det job L
Ved vores lokale, der hvor vi møder, er der det idiotiske et-stykke-af-gangen-system
[QUOTE=Bølles mor;991221]Jeg har stemt snippen over - da det var sådan det skulle være da jeg for mange mange år siden arbejde på et højfjeldshotel i Norge - over med en fint foldet spids.
[/QUOTE]
LOL! Jeg folder IKKE snippen hjemme, men stort set uanset hvor jeg kommer frem, vender jeg helt automatisk rullen, hvis den vender “forkert” til sådan en fagtosse som mig ![]()
VH
Susanne