[QUOTE=Trine;1113549]Hold da oo. Vaske vægge ned, vaske persienner - hvor tit gør I det??!!
Jeg hader at rense afløb. Aaadddrrr! Opvaske er bare træls, men skal jo gøres HELE tiden, så det er også en hade-opgave:-(
Til gengæld kan jeg godt lide at vaske vinduer, tørre støv af og støvsuge. Det er hyggeligt og gør en kæmpe forskel:-)[/QUOTE]
Jeg rensede mit afløb på badeværelset i sidste uge, da badeværelset blev skuret fra A-Z… skilte alle rør ad - men kunne ikke få dem til at sidde rigtigt bagefter…
Så nu skal der ikke alt for meget blus på vandhanen - for så falder røret under vasken af !!
Overskriften taget isoleret set, uden hensyntagen til indlægget, så er det faktisk, at det nytter i megen kort tid. Så kan man starte forfra - uanset hvilken rengøring der er tale om. Rengøring er et evighedsprojekt, og det er nok det værste ved rengøring - efter min mening. Det er ikke et projekt man kan sige er færdigt for evigt, som f.eks. at bygge et eller andet tilfredsstillende, der bare holder og holder. Nææh en time efter man har støvsuget, og kattedyret har holdt fest gennem stuerne, så ligger der igen katte nullermænd overalt - suk. :klapper:
Jeg er generelt ikke så vild med rengøring, men til gengæld kan jeg slet ikke fungere hvis ikke her er pænt og rent…så det er bare om at få det gjort
Vinduespudsning har jeg lært at betale mig fra. Dét gider jeg simpelthen ikke, for det bliver ikke særlig pænt alligevel
Jeg er enig med Julia… At det ikke holder! Jeg syns virkeligt det er så TRÆLS at man tørrer af og tørrer af… Og 10 sek efter er der igen kattehår og støv overalt
Nåh ja… Og så støvsugere… Jeg HADER støvsugning så meget at kæresten gør det, for ellers går jeg og er aggressiv resten af dagen
Ja… færdig bliver man aldrig… men jeg kan nu godt lide at gøre rent, selvom man ikke kan se den store forskel - for her KAN ikke nå at blive snavset, før jeg kommer med kost og spand igen
[QUOTE=Theomilou;1113571]Jeg er generelt ikke så vild med rengøring, men til gengæld kan jeg slet ikke fungere hvis ikke her er pænt og rent…så det er bare om at få det gjort
Vinduespudsning har jeg lært at betale mig fra. Dét gider jeg simpelthen ikke, for det bliver ikke særlig pænt alligevel :-([/QUOTE]
Her skal der osse være rent og totalt ryddeligt, els har jeg det ikke godt…
Jeg har besluttet mig for, at jeg osse vil betale mig fra at få vinduerne pudset - det tager TIMER her, fordi vi har de hyggelige små pålæruder - de er SÅ fine - men jøsses ! det tager tid at pudse dem.
[QUOTE=Lykke;1113572]Jeg er enig med Julia… At det ikke holder! Jeg syns virkeligt det er så TRÆLS at man tørrer af og tørrer af… Og 10 sek efter er der igen kattehår og støv overalt
Nåh ja… Og så støvsugere… J[B]eg HADER støvsugning så meget at kæresten gør det, for ellers går jeg og er aggressiv resten af dagen [/QUOTE]
Jamen Lykke dog… godt, at du har en sød og hjælpsom kæreste så du ikke skal gå og være arrig en hel dag…