Det værste ved at gøre rent, er når ryggen midt i det hele beslutter sig for at nu er det nok…
Efter at have boet 2 år i en lejlighed hvor det var nødvendigt at feje før man støvsugede og bruge en gulvmoppe i stedet for en skrubbe med klud, så syntes jeg slet ikke rengøring hvor vi bor nu er så slem:)
nå vi lavede lige en tante tut, vi ville nemlig rengøre persiennerne i soveværelset, men de var squ lidt for adrrr, så de røg til storskrald og istedet er der hængt rullegardiner op med mørklægning
Ej kattebræk er ingenting.
Meget bedre at starte en morgen med at tørre r*vsovs af gulve, kanten af bakken, vindueskarme og ikke mindst at tørre det af en… katterøv/bagben ![]()
[QUOTE=ThildeL;1114644]Ej kattebræk er ingenting.
Meget bedre at starte en morgen med at tørre r*vsovs af gulve, kanten af bakken, vindueskarme og ikke mindst at tørre det af en… katterøv/bagben
[/QUOTE]
![]()
![]()
![]()
Nej… undskyld… men r**sovs ??
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Skønt ord !!
![]()
![]()
Dejligt at kunne inspirere andre
… jeg skal heller ikke have persienner igen - i går da mine nye vinduer var sat i - satte jeg nogle træ-hiv-mig-lige-op-og-ned-rullegardiner op - men jeg skal ud og have fundet nogen hvide rulle/liftgardiner… ![]()
Jeg har osse mørklægning i soveværelset - det er rigtig dejligt - for der bliver godt nok mørkt - selv midt på en solskinsdag…