Diego og jeg var i avisen

Ja, grundet en anden tråd og diskussion på et andet forum googlede jeg lige mig selv.
Og gæt hvad der poppede op? Den artikel fra Strib som jeg ikke kunne finde og leeedte efter

http://www.melfarposten.dk/article/1117746:Melfar-Posten--En-temmelig-stor-kat

Seje Diego -love

Han er en flotter fyr, er han.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Og sikke nogle bøffer, du kan nå at udvikle, hvis du skal stå sådan med ham mange gange.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja vi faldt altså også for ham i Strib :love:

Så godt du blev jagtet med et kamera -tihi

hahaha - fedt billede Eva :slight_smile: hvor er han fin og sikke en sød omtale !!

Dejligt når ens mis får så dejlig omtale. Han er godt nok en stor flot misser.
Knus Elin

Næh… sikke en flot kat og fin omtale :inlove: :inlove: :inlove:

Der bor en kat derinde og den bor vist godt"

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

fed billedtekst!

Og jeg har da set hvor han bor den lille kat og skriver gerne under på, at han bor ikke VIST NOK godt - nej han bor skam godt:ok:

Han er en flotter fyr!

Hvor er det et dejlig billede af jer begge to Eva :thumbup:

-høhø-høhø

Hvor er han da bare dejlig, hvis hans arm havde været lidt længere havde han raget kameraet fra fotografen.

:tihi:

Hehe, mange tak alle sammen… Jeg blev så overrasket da jeg fandt den. Men ja, de skriver nogle søde ting.

Eva - Du skulle bare vide - vi træner også herhjemme :wink:

Hvor er det bare en fin artikel. :thumbup: Lækre billeder også! Wow, I er da nogle gode repræsentanter! -juhu

Og jeg kan ikke lade være med at tænke - hvor er vi dog en undergrundskultur, som det almindelige danmark ikke kender til. Kan ikke lade være med at more mig lidt over den undrende journalists beskrivelser. :tihi:

Gud er DET dig?

Du ligner dig slet ikke fra din avatar!

Gud hvor er du dog køn!

misundelig

Sheer - Ja, det griner jeg også lidt af :slight_smile: ærgeligt han ikke lige fik racen rigtig dog.
Men der er godt nok mange der falder for og kommenterer på Diego. -love

Gry - Haha, mange tak… Det er heller ikke det helt værste billede der er blevet taget af mig :wink: Men det er mig, du har måske set artiklen før?

Nej det er første gang :slight_smile:

Ah okay :slight_smile:

Sikken et fint billede af jer…! Han er nu en dygtig kat sådan at stå model i tide og utide :smiley:

ihh hvor sejt:thumbup:

Diego er nu så flot synes jeg:savle:. Er det sådan hans opdrætters katte ud mht look?

Laina - Meget dygtig :smiley:

Prinsesse - Temmelig meget ja.
Vibeke herinde fra har hans helbror fra året efter - de ligner hinanden meget. Han ligner også hans kuldsøster Dior som jeg tit møder på udstillinger.
Jeg er også blevet spurgt ved indtjek om han er fra Micharlo’s :wink: så hun må have et bestemt look på hendes katte :slight_smile:

wow hvor er han bare skøn, og sikke da nogen arm muskler du må få dig :slight_smile: Skøn misling

MVH
Gitte

Sacala - Mange tak… :slight_smile: Ja, han kræver lidt at holde løftet i længere tid. Jeg er glad for det ikke er mig der har været hans steward når han har været på scenen, -tihi