Dit Matador-moment?

Jamen så er vi i hvert fald 4 :slight_smile:

Daisy, Maja, Dig og undertegnede :slight_smile: vi kan snildt være 6-7-8 stykker uden problemer … det kunne være afsindig hygsomt :slight_smile:

Jeg har heller ikke set serien i så mange år at jeg faktisk ikke kan huske den. Jeg var en lille pige sidst jeg så den. I know så gammel er jeg heller ikke med mine 26 år, men det er ca. 16 år siden jeg sidst så den, såååh ligesom annie kan jeg faktisk heller ikke huske andet end Kvik’s “Det er en tysker”-trick :ups:

Men det lyder VILDT hyggeligt med en matador-weekend.

[QUOTE=Helene C;938442]Jeg har heller ikke set serien i så mange år at jeg faktisk ikke kan huske den. Jeg var en lille pige sidst jeg så den. I know så gammel er jeg heller ikke med mine 26 år, men det er ca. 16 år siden jeg sidst så den, såååh ligesom annie kan jeg faktisk heller ikke huske andet end Kvik’s “Det er en tysker”-trick :ups:

Men det lyder VILDT hyggeligt med en matador-weekend.[/QUOTE]

Du skal være meget velkommen :slight_smile: så er vi 5 indtil videre :wehu:

:wehu:

Så skal vi bare finde ud af hvornår vi alle kan :tihi:

[QUOTE=Battlestar;936864]det kunne det i hvert fald :slight_smile: store pletter af hygge rundt om i sofa og på gulvet… med meget mis på gg :slight_smile:

det ville jeg elske at lægge hus til :)[/QUOTE]

IH! Så vil jeg med! Så læg det lige i en af mine friweekender, hva? :smiley:

jamen så nævn lige hvilke der er dine friweekender - så vælger vi en af dem :slight_smile:

bare nævn ugerne :slight_smile:

og så var vi 6 :wehu:

som min vagtplan ser ud lige nu kan jeg i ulige uger…

Ved selvfølgelig ikke om det ændre sig når vi rammer 1 oktober.

mit absolutte bedste matador øjeblik er da grisehandleren får besøgt af tysken og en af dem skal benytte hans toilet og der ude hænger et billeder af hitler, det er bare så genial en scene, ellers syntes jeg der er mange gode scener med grisehandleren

[QUOTE=Battlestar;938526]jamen så nævn lige hvilke der er dine friweekender - så vælger vi en af dem :slight_smile:

og så var vi 6 :wehu:[/QUOTE]

Jeg er også frisk! :smiley:

[QUOTE=Battlestar;938438]Jamen så er vi i hvert fald 4 :slight_smile:

Daisy, Maja, Dig og undertegnede :slight_smile: vi kan snildt være 6-7-8 stykker uden problemer … det kunne være afsindig hygsomt :)[/QUOTE]

HVIS jeg må få lov at køre hjem i en længere pause, så vil jeg også gerne med…
Har to vappere, som altså skal have lidt mad og luft - også selv om jeg ser Matador :slight_smile:

Nå, ja - og så skal det jo være en weekend, hvor jeg er hjemme og ikke skal andet… SÅ kom med et par datoer :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;938526]jamen så nævn lige hvilke der er dine friweekender - så vælger vi en af dem :slight_smile:

og så var vi 6 :wehu:[/QUOTE]

[QUOTE=Helene C;938546]som min vagtplan ser ud lige nu kan jeg i ulige uger…

Ved selvfølgelig ikke om det ændre sig når vi rammer 1 oktober.[/QUOTE]

Bleh og jeg har selvfølgelig friweekend i de LIGE uger… Hm…

Jeg tror generelt vi får svært ved at finde weekender hvor vi alle kan.

De eneste ledige weekender jeg har i oktober og november er uge 41 og 45 :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;939922]Jeg tror generelt vi får svært ved at finde weekender hvor vi alle kan.

De eneste ledige weekender jeg har i oktober og november er uge 41 og 45 :)[/QUOTE]

Begge de weekender kan jeg også…:slight_smile:
(Jeg kan også andre tider, men hvis vi starter med at tjekke disse to så kan vi da se hvor langt vi kommer)

Uh, hvem der bare boede på Sjælland! Rigtig god maraton til jer alle :slight_smile:

Vi kan da lave et lignende arrangement i Jylland :wink:

Det er da lige det vi kan…

Jeg har en stue på 45 kvm, så der kan være MANGE…

Og jeg har også matador på dvd, og 10 sovepladser uden at flytte rundt på noget…

Så lad os bare lege matador en weekend… Med god mad, og jeg kan skaffe øl…

Baremig… hvor er det du bor? Jylland er jo et lidt vidt begreb L

Har I set denne: http://matador.maxe.dk/ ?

:tihi:

[QUOTE=Sheer;940543]Har I set denne: http://matador.maxe.dk/ ?

:tihi:[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

F*CK den er god… det er virkelig godt tænkt