DK Astanis B-Kuld

Den 10. juni kom vores 2. kuld til verden. Asta gør ikke noget halvt, så hun forøgede familien med 7 små basser. Hun klarede også denne gang alt som en champ, og passer super godt på sine killinger. Aria, halvsøster til killingerne og vores beholder fra første kuld, hjælper mor med den daglige pleje :hjerte:

Killingerne er nu ca. 3 1/2 gamle. De er nysgerrige og skønne små killinger. Der er 3 piger (en blå, en lilla og en chokolade) , og 4 drenge (en brun og 3 chokolade)

Mor: DK Muldgaarden Asta
Far: Ayshazen Ace of Diamonds

Killingerne er 4. generation udkrydsning efter Mod Daeng. Stamtavle (prøveparring) kan ses her:
http://www.burmesepedigrees.com/ShowPlannedPedigree.php?db=burmese&i=95841&io=94271&g=1&pw=4&c

Brandi, chokolade pige :hjerte:

Bastian, lille chokolade dreng :hjerte:

Blizzard, brun dreng :hjerte::

Blue-Belle, blå pige :hjerte::

Barlow, chokolade dreng :hjerte::

Blossom, lilla pige :hjerte::

Barnett, chokolade dreng :hjerte::

Vi er ikke super gode til at opdatere hjemmesiden(!), men på FB hedder vores gruppe DK Astanis burmesere, og der opdaterer vi jævnligt med nye billeder, hvis nogen har lyst til at følge killingerne.

Øj hvor ser de kære ud:smelter:

Jeg bliver nødt til at komme over og pille på dem igen, når de bliver lidt ældre :inlove:

Hvor er de alle bare kære og smukke :hjerte:
men Blossom :smelter:

Fine mislinger, jeg undres hvordan er far registreret og hvordan bliver de små registreret i Fife systemet?

MH
Linda

Fra en anden tråd er jeg ret sikker på at far er godkendt på samme måde som Mettes pige…

Ja, Inkinen (som er hans kaldenavn) er godkendt efter § 13b og har RIEX stamtavle, og det vil hans killinger også få :slight_smile:

Hvor er de kære og hende lille lilla Blossom , er da bare :smelter: Jeg håber, at vi kan følge dem her Cats ogConni

Hun er også min favorit - og Ina har ikke engang lagt det bedste billede af hende op :smiley: Du skulle se en profil, hun har :savle:

Hvor er de dog søde - allesammen. Hold da helt op…de er så bedårende. :hjerte::hjerte:

Balow! :wehuu: Han måtte godt bo her. :hjerte:…, og han måtte godt tage Blizzard med. :inlove::høhø:

Tak alle sammen. Godt Mette kunne svare når jeg nu ikke var på :slight_smile:
Det er virkelig en skøn flok, og jeg er dybt forelsket i dem alle. Jeg vil gerne beholde en pige, men har ikke bestemt mig endnu- alle tre piger er nemlig så fine og så søde på hver deres måde <3

Så må vi presse på for, at få flere billeder-xxrotflmao

Cats og Conni

Jeg bliver for øvrigt nødt til at vise, hvorfor jeg er helt vild med Blossoms type :hjerte:

Det er svært at se på den profil, at de killinger kun er 4. generation efter en thailandsk gadekat :ok:

(snuppet fra Inas facebookgruppe)

Lækre klumper af ren nuttethed :lovelove:

Årrrh - Man kan da ikke andet end elske sådan en flok meserkillinger :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Øj!!! De er fine!

Jeg er ret fortabt i hende Blossom… :inlove:

Dem skal du huske at vise billeder af - jævnligt! - over de næste uger :smiley:

[QUOTE=PiaB;1249177]Øj!!! De er fine!

Jeg er ret fortabt i hende Blossom… :inlove:

Dem skal du huske at vise billeder af - jævnligt! - over de næste uger :D[/QUOTE]

jeg skal gøre mit bedste for at nå at lægge billeder op. Mit arbejdsliv er pt. meget hektisk, men om 2 uger har jeg ferie, og mon så ikke i bliver bombarderet?! Og ellers så ryger billeder normalt direkte på FB siden. Vi er så heldige at have en god ven, der tager super gode billeder, og som gerne kommer og fotograferer de små :slight_smile:

Jeg er også rigtig vild med Blossom. Jeg følger deres udvikling tæt hver dag (ethvert øjeblik jeg IKKE er på job, går med killingehygge :-)) Blossom var MEGET ked af at blive samlet op indtil for 3-4 dage siden (hun fortalte meget højlydt, at det gad hun altså slet, slet ikke), men nu er hun nået det stadie de andre er på, hvor hun tigger om at komme op, når hun ser mig :hjerte:

Lidt ekstra billeder af flokken - taget samme dag som billederne ovenfor :slight_smile:

Sidste billede :love2: Jeg glæder mig! :hjerte: