DK Astanis B-Kuld

Barnett har fundet sit nye hjem.

Brandi, der ellers var reserveret, blev ledig igen igår. Det ser dog ud til, at hun og Blue-Belle muligvis kan finde et hjem sammen :slight_smile:

I mellemtiden er Blizzard blevet ledig igen også.

[QUOTE=DK Astani;1256604]Barnett har fundet sit nye hjem.

Brandi, der ellers var reserveret, blev ledig igen igår. Det ser dog ud til, at hun og Blue-Belle muligvis kan finde et hjem sammen :slight_smile:

I mellemtiden er Blizzard blevet ledig igen også.[/QUOTE]

Hvor er det irriterende for dig, at så mange springer fra. Men det er vel en lille trøst, at de springer fra, før de har fået katten hjem, uanset hvad årsagen så måtte være. Jeg håber det bedste for Brandi og Bluebell :slight_smile:

Eiiiii! Jeg hørte så meget bare ikke, at Blizzard er ledig. Ikke om jeg fatter det. Jeg har sukket og åh’et så meget over netop den killing. :wehuu:

Jeg begriber slet ikke hvordan de dog kan springe fra! Jeg havde taget alle hvis jeg kunne :smiley:

Det er lidt irriterende ja. Men hjem skal de begge nok finde - det er jeg sikker på :slight_smile: Overvejer om jeg skulle finde en fodervært til Blizzard - det vil være meget ærgerligt, hvis han ikke går i avl, synes jeg.
Tak :slight_smile: Det ville være så fint, hvis de to fik et hjem sammen :slight_smile:

Tak :slight_smile: De er altså også bare skønne. De har den helt perfekte alder lige nu, hvor de er både sjove og hyggelige, og har god kontrol over lemmerne, så man ikke skal være på vagt konstant :slight_smile:

Det kan bare ikke blive lørdag hurtigt nok :inlove: