DK*Hadibadjas A-kuld

Det er vist ved at være tid til en billedtråd af de to små.

Det gik jo desværre temmelig galt med kuldet og jeg mistede 7 killinger ud af 9. Den ene pige af de to der var tilbage hang i længere tid i en tynd tynd tråd pga. af en grim luftvejs- og lungeinfektion, men ved kærlig pleje, medicin og stædig livsvilje fra hendes side af er hun i dag i fuld vigør.

Først de to piger - (God)Zilla bagerst og Lillepigen og forrest

Zilla-tøsen

Lillepigen - ikke helt tryg ved blitzen som jeg ikke havde fået slået fra

Fightnight

Lillepigen og mor Juliet

Zilla på jagt

Fælles leg

Zilla får en lektion af sin mor om god opførsel (den virkede ikke! surprise :engel2:)

Vi bliver så forfærdelige trætte af at løbe rundt og lave ballade

Zilla havde lige ligget her, men så kom Juliet og spolerede det :smiley:

… og tilsidst et link til en video fra idag. De bliver forresten 6 uger på mandag!

Dejligt at se dem begge i fuld fart :smiley:

Skønne billeder. Hvor er de bare lækre, alle tre :hjerte: (ja, Juliet skal da ikke forbigåes, bare fordi der er nuttede killinger. :høhø:)

Skønt billede :slight_smile:

Hvordan er vægten - og ikke mindst vægtforskellen - efterhånden?

Nåhhh hvor er det godt at se lille prut er blevet så stor og fræk, hun gav mig godt nok mavepine af nervøsitet i nogle dage - Men hun har bevist at hun er en rigtig fighter :slight_smile:

I guder hvor har de lange ben …Jeg blev helt paralyseret over at studere deres lange flotte ben, sikkert fordi jeg kun ser små lavstammede ben her i hjemmet :slight_smile:

At kikke din video havde nær kostet mig en ny skærm. Crazy sad oppe på mit skrivebord da jeg kikkede din video - Den skøre kat startede med at hvæse af dine misser, men derefter ville hun godt nok have fat i den lange fjer, så hun daskede til skærmen, så den nær var røget på gulvet :slight_smile:

Øj mand… De er bare SÅ SKØNNE!!! Når hende der Godzilla engang er færdig i avl… Sender du så ik lige en besked? :inlove: :hjerte:

[QUOTE=galath;1266369]…

Hvordan er vægten - og ikke mindst vægtforskellen - efterhånden?[/QUOTE]

Zilla 585, Lillepigen 385 (hun tog 20 g på igår :yikes:, ellers plejer hun max at komme 10 på)

[QUOTE=Alice;1266372]Nåhhh hvor er det godt at se lille prut er blevet så stor og fræk, hun gav mig godt nok mavepine af nervøsitet i nogle dage - Men hun har bevist at hun er en rigtig fighter :slight_smile:

I guder hvor har de lange ben …Jeg blev helt paralyseret over at studere deres lange flotte ben, sikkert fordi jeg kun ser små lavstammede ben her i hjemmet :slight_smile:

At kikke din video havde nær kostet mig en ny skærm. Crazy sad oppe på mit skrivebord da jeg kikkede din video - Den skøre kat startede med at hvæse af dine misser, men derefter ville hun godt nok have fat i den lange fjer, så hun daskede til skærmen, så den nær var røget på gulvet :-)[/QUOTE]

Synes også at Zillas ben er ekstremt lange. Lillepigens er nok noget der ligner men hun lider stadig under “svømmer-syndromet” på det ene bagben, så hele værelset er plastret til med sisalmåtter og madras så hun står bedre fast. Det går ikke så godt når hun går på trægulvet, så der går noget tid endnu før de kommer ned i køkkenet, hun skal helst være så stærk i det ben at det ikke skrider ud på trægulvet.

Det er da egentlig imponerende at hun ser dem på skærmen, mine er fuldstændig ligeglade med andre misser på skærmen. Juliet reagerer på lyd fra andre missere som den eneste. Hehe, det var da godt din skærm overlevede :høhø:

Holy cow, det er da det man kan kalde en tidlig reservering :muhaha:

:høhø: Jamen hun er da et lille festfyrværkeri! :inlove:

Ja, det kan jeg kun være enig i - både mht. farver og med at være fremme i skoen når der skal laves ballade - godt hun har sin mor som lige kan sætte hende på plads når der skal leges vildt - der kan Lillepigen ikke gøre så meget endnu :slight_smile: .

Mht. nye ting der introduceres for dem er hun til gengæld lidt mere bangebuks, her er det Lillepigen der er fremme i skoen. Der er ikke ret meget hun har været bange for og undersøger ting meget hurtigere end Zilla. Altså hende der Zilla, hun ligner jævnligt en piberenser. Det har Lillepigen kun gjort en gang - det var da Kong Frederik hvæste af hende - der blev hvæst og smasket af ham… og halen piskede noget frem og tilbage… og hun begyndte også på den der mjaven der beder ham om at skride … hehe :høhø:

Zilla har faktisk også idag lavet lidt om på planerne med hvornår de skal i køkkenet, da hun har fundet ud af at kravle op på den stol som Juliet springer op på som mellemstation for at komme ud af killingeværelset. Så de ryger nok i køkkenet lidt tidligere end beregnet. I første omgang er problemet dog løst ved at rykke stolen væk fra døråbningen og jeg tror jeg skal have bundet pap om den nederste del af stolen så hun ikke kravler op af benene på dem… møgkat :inlove:

åhh hvor er de dejlige [:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:wehuu:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Så søde! Godt at det går den rigtige vej med dem og vægten ligeså :slight_smile:

Hvor ser de skønne ud:smelter:

Der er så mange ting inkl. ord og begreber man ikke forstår før man selv har prøvet det.

“Hjertekat” er nu blevet en af de ting jeg troede jeg vidste var… men det gjorde jeg nu alligevel ikke før hende her valgte at blive i mit liv :wehuu:

[QUOTE=Vipstøsen;1267244]Der er så mange ting inkl. ord og begreber man ikke forstår før man selv har prøvet det.

“Hjertekat” er nu blevet en af de ting jeg troede jeg vidste var… men det gjorde jeg nu alligevel ikke før hende her valgte at blive i mit liv :wehuu:

[/QUOTE]

Hvor er det dejligt at se, hvor godt hun ser ud nu:hjerte: Kan godt forstå, at hun har fået en særlig plads i dit hjerte. Jeg tror, vi er mange som vil huske hendes kampgejst længe.

Hvor stor er bettepigen og Godzilla ved at være? Indhenter den lille lidt efterhånden? :slight_smile:

Jeg tror, at tortiemusen er kravlet ind i flere af vores hjerter - sådan en lille fighter :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1267246]Hvor stor er bettepigen og Godzilla ved at være? Indhenter den lille lidt efterhånden? :slight_smile:

Jeg tror, at tortiemusen er kravlet ind i flere af vores hjerter - sådan en lille fighter :hjerte:[/QUOTE]

Lillepigen vejer 480g og Zilla 695g

… og de tæsker rundt som vanvittige begge to :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;1267244]“Hjertekat” er nu blevet en af de ting jeg troede jeg vidste var… men det gjorde jeg nu alligevel ikke før hende her valgte at blive i mit liv :wehuu:
[/QUOTE]
Tø-hø - når nogle af os har lidt flere katte end andre, så er det af nøjagtigt den grund. Hjertekatte…! De gør livet mere ved at leve :slight_smile:

Det er vist tid til lidt billeder. Har haft vanvittigt travlt på arbejdet, og når jeg så kom hjem har jeg siddet og kigget forelsket på dem :hjerte:

Dk*Hadibadjas Miracle, Olh

Dk*Hadibadjas Zilla, Osh var

…også er der fri leg

Der er dømt meterkat

Noget bevæger sig

Man bliver træt efter så meget aktivitet

LATTERLIGE tlf, halvdelen vender fuldstændig forkert argh, det bliver I nødt til at leve med lige nu

By the way, så er de små bæster 11 uger imorgen, begge vejer over et kg, og Mira-tøsen er nu kun 150 g bagefter :smiley:

Jeg tror, jeg har fået alle dem med, som vende forkert. Hvor er den lille især bedårende på det sidste billede. Hun er vokset godt til :slight_smile: Hvad siger vægten på de to nu? Indhenter hun Zilla, eller er hun stadig langt bagud.