DK*Petheaven Jolly Pirates - 14 uger (Peterbald)

Så er de små pirater blevet 14 uger :slight_smile:

De er alle ved at være ovenpå efter deres mavebøvl og tager fint på nu :wehu:

De er frække som bare pokker, lige som mislinger skal være :hjerte:

Her er en stak billeder:

Captain James Kelly (søger nyt hjem):

Captain Jack Sparrow:

Miss. Jacquotte Delahaye:

Lidt fælles:

Her ses pels forskellene tydeligt - James & Jack er ved at smide en hel del af deres pels :ok:

Hygge på terrassen, med mor & storesøster…

Bonus billeder :tihi::

Haps

HVAD SAGDE DU? FOR MEGET PELS ??

Det var lidt nyt herfra :slight_smile:

/Mette

Ahahahahaha de sidste to billeder…

Og altsååååååå… jegvilhaJamesssssssss han er da bare for nuttet med den skaldede mavse… Ih ALTSÅ… vil ha vil ha vil ha!!!

Nøj, hvor er de dejlige. Undredemig også lidt over på de første billeder, den manglende pels på maven.

Som de da vokser! Herlige billeder… Især det af dem alle 5, hvor Jack liiige titter frem! :smiley:

Er Jack og James blevet flock nu, eller? Og hvad med Jacquotte?

ååååh James! :inlove: og hans skønne tummy-tum-tum :wehuu: såååå lækker

Jeg vil også ha James :wehuu:
Det kunne jo faktisk fungert,om man fant en meget god vannfast tusj til spottene :muhaha::hjerte:

[QUOTE=Thelma;880068]Jeg vil også ha James :wehuu:
Det kunne jo faktisk fungert,om man fant en meget god vannfast tusj til spottene :muhaha::hjerte:[/QUOTE]

:lol: :lol:

De har mig desværre lidt for lidt pels. Da kan jeg bedre lide en Ibbermand, men hvor har de dog charme :hjerte:

År, hvor er de dejlige. :hjerte: Og temmeligt godt i stand, ikke? :tihi:

Årh - overdosis nuttethed! Skønne, skønne billeder…:slight_smile: Kan især godt li’ familiebilledet - hvor James lige titter frem! :høhø:

Og de mangler da vist ikke sul på sidebenene længere…:tihi: Dejligt, at de er blevet helt raske igen!

Ja, pelsen ser da ud til at være helt fornuftig på drengene nu - åh, det bare maveskind…:love2:

Jacquotte er altså virkelig skøn - og så med de fineste små striber. Går ud fra, det er spøgelsesstriber, som hun ikke beholder?

De er søde alle sammen, men Jacqotte er bare sådan en rigtig pige :fin: På billederne, i hvert fald :slight_smile:

Jeg er vild med James’ panderynker!!! Det ser så nuttet ud :slight_smile:

De er simpelthen så kære… elsker dine fjollebilleder… energien bobler ud af skærmen :smiley:

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!! :kram:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;880047]Ahahahahaha de sidste to billeder…

Og altsååååååå… jegvilhaJamesssssssss han er da bare for nuttet med den skaldede mavse… Ih ALTSÅ… vil ha vil ha vil ha!!! [/QUOTE]

Haha, ja James ér virkelig lækker! :hjerte: Han bliver svær at slippe…

Hehe, ja hvis ikke man ved at de faktisk gerne må være helt hårløse, så kunne man godt få underlige tanker om fejlernæring og des lige :tihi:
Meeen jeg kan berolige dig med, at de skam får alt hvad et missehjerte kan begære af tør, våd og rå fodring! :ok:

Og tak for rosen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;880057]Som de da vokser! Herlige billeder… Især det af dem alle 5, hvor Jack liiige titter frem! :smiley:

Er Jack og James blevet flock nu, eller? Og hvad med Jacquotte?[/QUOTE]

Nu er det dog Jacquotte der ligger under Ale og bliver mast :stuck_out_tongue: Men derudover er det skal vældigt hyggeligt! :slight_smile:

Tja… jeg har lige fået deres stamtavler… og dér står der at de er Brush på… men hvis vi venter en mdr. tid mere, er jeg helt overbevist om at Jack er flock og James i al fald så godt som…
Det er det der gør det så pokkers svært at søge stamtavler på de her mislinger, for det ene øjeblik er de brush og det næste er de flock :venter::tihi:

Oh well… jeg er såmen ligeglad. Jack skal alligevel ikke udstilles der hvor han skal bo og James ved jeg ikke 100 % med endnu - måske skal han til Norge, måske Italien eller måske bare blive i DK… det må tiden vise :wink:

Jacquotte har stadig rigtigt meget pels - hun er det PEB-folket vil kalde en “Heavy Brush” - og det er fint med mig - hun har jo genet, en rigtig fin type og et skønt temperament, så så forlanger jeg såmend ikke mere! :ok:

Hehe, ja han er lækker lækker - og jeg siger dig det maveskind er noget så blødt og lækkert! :love2:

[QUOTE=Thelma;880068]Jeg vil også ha James :wehuu:
Det kunne jo faktisk fungert,om man fant en meget god vannfast tusj til spottene :muhaha::hjerte:[/QUOTE]

Hahaha :klapper:
Nej ser du Veena, der har du misforstået noget - INGEN pletter eller striber - kun hele farver … og noget hvidt :tihi:

Hehe, ja men IB er også lækker og det er jo svært at gøre sådan en lækkermås kunsten efter :cool2:

Haha - JO :høhø:
Det er ikke til at se at for ganske kort tid siden var Jack ved at dø af sult og James og Jacquotte på samme vej…
Indimellem er det altså praktisk at have prøvet noget før, så man bare véd hvad der virker og at de nok skal rette sig :ok:

[QUOTE=Diana F;880095]Årh - overdosis nuttethed! Skønne, skønne billeder…:slight_smile: Kan især godt li’ familiebilledet - hvor James lige titter frem! :høhø:

Og de mangler da vist ikke sul på sidebenene længere…:tihi: Dejligt, at de er blevet helt raske igen!

Ja, pelsen ser da ud til at være helt fornuftig på drengene nu - åh, det bare maveskind…:love2:[/QUOTE]

Hehe - tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;880106]Jacquotte er altså virkelig skøn - og så med de fineste små striber. Går ud fra, det er spøgelsesstriber, som hun ikke beholder?

De er søde alle sammen, men Jacqotte er bare sådan en rigtig pige :fin: På billederne, i hvert fald :)[/QUOTE]

Jacquotte ér en rigtig pige! :wehuu:
Hun er meget tøse sød - men kan nu godt gi drengene bøllebank alligevel :tihi:
Minder måske i virkeligheden lidt om “Marie” fra Aristocats :tihi:

Og jo, det er spøgelses striber, som måske/måske ikke forsvinder :slight_smile:

Hehe - JA og det er så tydeligt i hans småt-behårede pande :smiley:
Jeg synes også det ser fantastisk ud - men han ligner sin far på SÅ mange måder og heldigvis skal far Kronk jo blive hjemme :wink:

Tak :slight_smile:
Ja der er små lopper inden i de mislinger - de hopper i al fald rigtigt meget rundt! :tihi:

/Mette

Der burde altså være en lov imod at fremvise sådanne skønheder når det ikke er tid til at jeg skal udvide mit kattehold endnu :venter: Det sagt, så er du altid velkommen til at sende James i pleje herhjemme hvis det skulle blive nødvendigt :høhø:

[QUOTE=Mette Mejdahl;881147]
Nu er det dog Jacquotte der ligger under Ale og bliver mast :stuck_out_tongue: Men derudover er det skal vældigt hyggeligt! :slight_smile:

Tja… jeg har lige fået deres stamtavler… og dér står der at de er Brush på… men hvis vi venter en mdr. tid mere, er jeg helt overbevist om at Jack er flock og James i al fald så godt som…
Det er det der gør det så pokkers svært at søge stamtavler på de her mislinger, for det ene øjeblik er de brush og det næste er de flock :venter::tihi:

Oh well… jeg er såmen ligeglad. Jack skal alligevel ikke udstilles der hvor han skal bo og James ved jeg ikke 100 % med endnu - måske skal han til Norge, måske Italien eller måske bare blive i DK… det må tiden vise :wink:

Jacquotte har stadig rigtigt meget pels - hun er det PEB-folket vil kalde en “Heavy Brush” - og det er fint med mig - hun har jo genet, en rigtig fin type og et skønt temperament, så så forlanger jeg såmend ikke mere! :ok:[/QUOTE]

Ja, og det ér Jack, der liige titter op omme bag de andre, ikke Jacquotte :stuck_out_tongue:

Men tak for forklaringen… Jeg vil meget gerne komme og gramse en dag, hvis du har tid? Måske engang efter Landsskuet, hvis du stadig har dem boende der? :slight_smile:

Hahaha - du er sød! :slight_smile:

Jamen jeg skal da have dig i tankerne hvis James pludselig skulle blive hjemløs :wink:

/Mette

dobbeltpost

[QUOTE=Eife;881190]Ja, og det ér Jack, der liige titter op omme bag de andre, ikke Jacquotte :stuck_out_tongue:

Men tak for forklaringen… Jeg vil meget gerne komme og gramse en dag, hvis du har tid? Måske engang efter Landsskuet, hvis du stadig har dem boende der? :)[/QUOTE]

Ehm NEJ! :klapper:
Den der ligger bagerst er JAMES! (Chokolademusen!)
Jack ligger ovenpå Ale :stuck_out_tongue:

Du skal være velkommen, kan vi finde en dag vi begge har tid :wink:
Ellers må du jo bare komme et smut forbi Esbjerg :stuck_out_tongue:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;881196]Ehm NEJ! :klapper:
Den der ligger bagerst er JAMES! (Chokolademusen!)
Jack ligger ovenpå Ale :stuck_out_tongue:

Du skal være velkommen, kan vi finde en dag vi begge har tid :wink:
Ellers må du jo bare komme et smut forbi Esbjerg :stuck_out_tongue:

/Mette[/QUOTE]

Årh pis :dokdok: Jeg VAR ellers oppe og tjekke navnet dengang, men jeg kan åbenbart ikke læse andet end det jeg selv vil :høhø:

Og mhm, nej tak til det der Esbjerg pjat :wink: Ej, bliver jeg nødt til at tage med Casper derned igen engang :tihi: så kan det nemt tænkes at jeg gerne vil på besøg… :smiley: