DK Petheaven - Kilo kuldet 3 uger :o)

Så er der 3 ugers billeder af de små bæster :slight_smile:

Jeg har et hyr med at holde styr på dem nu… NEJ Peterbald killinger forstår ikke at man skal ligge stille og spise og sove… næh nej, man skal helst klatre rundt og spille fandango… :argh:
Nå men det er en lille pris at betale, for at have sunde og raske babyer jo :cool2: :hjerte:

Lille KiloBit hænger liiidt i bremsen, så hun får lidt tilskud (KMR) et par gange dagligt, under store protester … men når man ikke kan følge med sine søskende i mælkebaren, så må den onde menneske-mor, jo gå ind og bestemme at man skal have lidt ekstra :wink:
Jeg tror såmend nok hun skal komme efter det, men nogen stor pige tror jeg ikke hun bliver … men hellere lille og vågen, eller hvordan er det nu det er :ok:

Nå… billderne… :smiley:

DK Petheaven Kilo…

Newton:

Bit:

Byte:

Watt:

Calories (Knud):

Joules:

Joules søger stadig nyt hjem - og han er altså bare såååå sød!! :hjerte:

Hygge:

Det var det… så får i fred lidt igen :stuck_out_tongue:

/Mette

Hvor er de skønne. Især Newton :hjerte:

Hvor ER de nuttede hver og èn.

Åh de er skønne, mine favoritter er dog helt klart Newton og Watt , de er for lækre

Joule er den smukkeste :wehuu:

Nååhr :wehuu:Knud er da en stjerne :love2:- det kan enhver vel se :venter:

Dejlige billeder (særligt dem med Agnes :hjerte:)

De er altså super kære, hver & en! :smelter:

Hvor er de nuttede efterhånden :hjerte:

Nu håber jeg at det er ok jeg lige stiller et nysgerrig spg… Men buler deres øjne ud nu fordi deres kranier skal være meget smalle?

Hvor er de skønne. Og bonusbillederne med Agnes er bare det kæreste!

Jeg synes jeg kan skimte striber på melormens hale? bli’r hun tabbymasket eller er det endnu usikkert?

Joule er skøøøøn :wehuu::wehuu:

Hvor er de dog dejlige alle sammen. :hjerte:

Og det er altså mellem 2 og 3 uger, der sker allermest med killinger - og ikke mindst da Siatalerne. De kommer op på benene med udfoldede ører, og lige med et ligner de ikke små museunger mere, men rigtige kattekillinger. :smiley:

Og det her er da bare så sødt… :hjerte:

Nu kan jeg jo godt lide pels :slight_smile: og så synes jeg jo Joules er herrelækker…

:hjerte:

Newton og Byte :hjerte:
Hvor er de altså fine! Er helt forelsket :smiley:

[QUOTE=Lykke;1109905]Hvor er de nuttede efterhånden :hjerte:

Nu håber jeg at det er ok jeg lige stiller et nysgerrig spg… Men buler deres øjne ud nu fordi deres kranier skal være meget smalle?[/QUOTE]

Jeg synes ikke, deres øjne buler ud, men de skeler :slight_smile: Og det er helt normalt i den alder - for alle killinger :ok:

Her er Nimbus (husmis) 14 dage gammel:

[QUOTE=Beydana;1109947]Jeg synes ikke, deres øjne buler ud, men de skeler :slight_smile: Og det er helt normalt i den alder - for alle killinger :ok:

Her er Nimbus (husmis) 14 dage gammel:
[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Vidste godt atkillinger skeler :slight_smile: Men kan se at det jeg mener med øjnene buler lidt ud også kan ses på husmissen, så det blir være fordi de mangler pels at det blir lidt tydeligere :slight_smile:

Og det var ikke kritik men ren nysgerrighed :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1109947]Jeg synes ikke, deres øjne buler ud, men de skeler :slight_smile: Og det er helt normalt i den alder - for alle killinger :ok:
[…][/QUOTE]

Hende her er der tydeligvis en stor killing indeni… :smiley:

Hvor er de kære:smelter:

Hvor er de kære:hjerte::wehuu: og det varer da et stykke tid inden al den ekstra hud bliver fyldt ud :smiley:
Cats og Conni