DK Sugieh´s Django, nu Broomhilda

Nu er det tid at se fremad og glædes over den lille singleton :slight_smile:

Navnet passer egentligt meget godt, for Django er i filmen neger og lidt af en overlever, og det må man sige ham her også er (brun og i live :tihi: )
Han er simpelthen bare skøn :hjerte:

Nuihh:smelter:

:wehuu: han er da bare for lækker.

Sikke en sød lille fyr :smelter:

:tihi: Han er skøn og tager fra, skal jeg hilse at sige :smiley: Tror han har tømt samtlige 8 tappehaner, for vægten er i dag på 143 gram :thumbup:

Er han meget fremmelig eller er det normal for siam at have øjne så tidligt?

:slight_smile: Jeg ville gerne sige han er fremmelig, men det er hel normalt for siam :slight_smile:

Han er nu et skønt syn at skue, til at han er en fejlfarve :wehuu:

Åh han er skøn og jeg elsker den film :hjerte:

:smelter:

Han er da noget af den skønneste, lyder da bestemt til Dione har åbnet for flødebaren, glæder mig til engang og nusse ham og hans skønne mor

Han ender med at blive verdens største siamis, når han skal æde for et helt kuld. :tihi:

Han er dejlig - godt at han trives. :slight_smile:

Skøn lille fyr - bliver spændende at følge ham vokse op :slight_smile:

Når nu jeg gav dig filmen… Får jeg så katten? :engel2:

Kæreste Charlotte, hvis du kan få Rani overtalt til ham, så er han din, og det må alle på KG gerne være vidne til :slight_smile: Jeg vil gerne overlade ham til jer :slight_smile:

7 dage og Django er blå :hjerte:

Lidt nye billeder af den blå knejt :hjerte:

Så “let” er det at fotografere ham, når han kalder på MOR!!! :tihi:

Det tager kun 2 sekunder… men det er ikke let :smiley:

Uha det er skarpt lys ude i verden…

Det tager Dione 2½ nanosekund at komme fra det yderste hjørne af haven og ind, når han hyler :slight_smile: Så det er desværre ikke de bedste skud jeg får :wink: At fotografere når hun er i nærheden er helt håbløst :smiley:
Han runder lige straks 200 gram, så han er en fin fyr :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Nåeeh:hjerte: Hvor er han bare lækker! Og blå er altså min yndlingsmaskefarve hos små tykke melorme:-)

Når man er en lille missemand på 224 gram så er det tid til at udforske hulen og hvine når der bliver kaldt på ham :hjerte: