DK Sugieh´s Django, nu Broomhilda

Hvor er han bare skøn, Luise! :smiley: Jeg elsker altså blåt :hjerte:

Ja jeg er altså også helt forelsket :tihi: og så spinder han som en lille traktor når jeg sidder og putter med ham. Ham på min hud og så kaninskindet over ham… det er altså kvalitetstid :ups:

Hvor er han bare skøn :hjerte:

Må jeg ikke komme og være killing nr. 2? :tihi: Jeg kunne da godt tænke mig at putte i smørhullet mellem Dione og Django. :høhø:
Og fri kost og logi de næste 15 uger er da ikke sådan at kimse af. :stuck_out_tongue:

:inlove: han er da bare for kær. :hjerte:

Så blev han 14 dage… og sødere end nogensinde :wink:

Hvaaaaa… Skal der et hankattehus oppe ude i haven? :tihi:

Det er ikke noget at spøge med… Hvis du vidste, hvilke tanker jeg har gjort mig for det kunne lade sig gøre… Men det kan det altså bare ikke :frowning:

Men i fald Lucky og ham kan finde melodien, så blive han her :slight_smile: Hans profil (og jeg ved godt han kan vokse til noget helt andet) er ret god. I det hele taget er han en ret lovende missemand :slight_smile:

Ellers kan han jo nok gå hos nogen der ikke har fertile dyr i nærheden. Halo nåede altså at blive 7-8 mdr før at han fik et implantat. Og da havde han ikke strintet endnu, eller voldtaget nogen andre katte.

Nårh hvor er han cute :smelter:

:wehuu:Åh, hvor er han bare fin

Han er altså bare noget af det sødeste. :hjerte:

nuuuj :hjerte:

Han er godt nok lækker Luise! :smiley: Nu forstår jeg hvorfor det var, at man blev opdrætter:wehu: hihi! Jeg vil også have sådan nogle små banditter!

Det er planen han skal med til Studiekredsaften senere på året, så du kan også få mulighed for at klappe på ham :wink:

Det vil jeg glæde mig til, sådan et lille nus :wehuu: … Beholder du ham selv?

Han bliver ikke mindre skøn med alderen :smelter:

Han er godt nok dejlig :hjerte:

Indtil videre, så ja :slight_smile: Men der er mange overvejelser omkring det :slight_smile:

:wehuu: Han bliver bare mere og mere sød. :wehuu: