DK Sugieh´s Django, nu Broomhilda

En verden udenfor… :wink:

Kuk kuk lille mand:smelter:

Han er godt nok nuser :slight_smile: jeg er helt vild med hans mørke ører og så hans mørke snudeparti, men moren er jo meget mere mørk i ansigtet vil han også blive det eller hvad?

Han er bare så kær! :hjerte: Se det bette ansigt titte ud…nååårh…:inlove:

Tak tak :slight_smile:
Dione er brunmasket (genetisk sort) Djangos far ligesådan. Begge forældre bærer fortynding, så derfor var der god mulighed at lave blåt afkom. Derfor er Django blå, og får i stedet for en mørkbrun maskering en stålblå :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1176091]En verden udenfor… :wink:

[/QUOTE]

:hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;1176097]Tak tak :slight_smile:
Dione er brunmasket (genetisk sort) Djangos far ligesådan. Begge forældre bærer fortynding, så derfor var der god mulighed at lave blåt afkom. Derfor er Django blå, og får i stedet for en mørkbrun maskering en stålblå :)[/QUOTE]

Jeg er nok lidt tungnem :tihi: betyder det så, at han bibeholder det look han har nu? for så er han godt nok smuk :slight_smile:

Njaaaa hans maske vil sprede sig men farven vil ikke afvige en hel masse :slight_smile:

Her er en voksen blåmasket… ca den smukkeste kat i verden i mine øjne :slight_smile: Katten er AnnR´s og kaldes for Tullen :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1176103]Njaaaa hans maske vil sprede sig men farven vil ikke afvige en hel masse :slight_smile:

Her er en voksen blåmasket… ca den smukkeste kat i verden i mine øjne :slight_smile: Katten er AnnR´s og kaldes for Tullen :slight_smile:

[/QUOTE]

Wauw…hold da op, hvor flot…så er jeg godt nok vild med de blåmaskede :slight_smile: han må være en klar beholder :wink:

Min hjemmelavede Hugo Stiglitz fra sidste år er også blå. Han gør Amager usikker :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1176109]Min hjemmelavede Hugo Stiglitz fra sidste år er også blå. Han gør Amager usikker :wink:
[/QUOTE]

Han er også en lækkerbisken :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1176109]Min hjemmelavede Hugo Stiglitz fra sidste år er også blå. Han gør Amager usikker :wink:
[/QUOTE]

Årh Hugo kan stadig få mit hjerte til at banke lidt hurtigere. Lækkermås:-)

:klapper: SÅ begynder festen :smiley: :smiley: :smiley:
Dione vil IKKE have kravlegård til sit barn. Hun tager ham konsekvent i nakken og springer over med ham… Han skal tilsyneladende frem i livet :smiley:

Håber I kan se det lille klip af en fantastisk lille mand :hjerte:

[video=facebook;10203917335721871]Facebook pe=2&theater[/video]

Måske her?

Hvor er de bare søde :hjerte: Her sidste år da vores også havde en singleton, synes jeg selv jeg fik den geniale ide at købe en fin kravlegård, men han måtte bare ikke være deri. Så snart han kom der over, så tog hun ham i nakken og fik ham i frihed igen hehe :slight_smile:

Åh, den lille hale, der dikker frem og tilbage, mens han bener af sted :klapper:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

hahah IIV IIIV!:hjerte::hjerte:

Var jeg ikke allerede forelsket i den lille fyr, så er jeg det i hvert fald nu :smiley: :hjerte:

Løøøøøøøøøb :smiley:

//youtu.be/xMg82gMS9_g

Hvor er han sød - og modig! :slight_smile: Men det ser ud til at mor passer godt på ham:hjerte: