Tak
Det gør hun, men hun leger også enormt meget med ham og ja så får han lidt klø med i pakken nu hun er ved det
Tak
Det gør hun, men hun leger også enormt meget med ham og ja så får han lidt klø med i pakken nu hun er ved det
he he…han er rigtig cute, men det er du nu også, kunne ikke lade være med at grine da jeg hørte dig fnise
Det gør jeg enormt meget den her tid
Han er simpelthen så sjov
Så tager vil lige et kig på den lille PIGE :klapper:
Hvad? pige? ha ha ha åhhhh…så lige den anden tråd tillykke med tøsen
Smuk smuk lille pige skøn farve
Det er et super fint navn:-) Men efter omstændighederne burde hun næsten hedde Conchita Wurst:tihi:
Ja det er da lige før
Men også kun liiiige
Lille miss modig
Hold da op hvor er hun kær…
Så nuttet
Men hun ser godt nok ikke ret stabil ud
Hun er nu yderst stabil… hendes bremselængde skal der dog arbejdes en del med
[QUOTE=DK Sugieh;1177500]Lille miss modig
[/QUOTE]
Jeg er ked af at sige det, men hun ser mere og mere brun ud… og også rigeligt mørk til alderen…
Mener du hun bliver til en eboney eller? Lad hende lige smide killingepelsen og mig blive bedre til at gengive lys på billeder… Jeg er ikke 100% på hun er blå, men når jeg sidder og sammenligner billeder af Hugo med hende i hænderne så er ligheden slående
Du må hellere snart invitere mig over og dobbelttjekke farven
Du har godt nok ikke nogen særligt informativ hjemmeside IMO. Hverken fødselsdato, navne, farver, forældre eller billeder af tidligere kuld
Men jeg fandt dette billede af Hugo
Og dette hvor han vist endda er lidt ældre
Og prøv at at sammenligne ørekanten på Hildi med Hugos, samt hvor mørke Hildi’s poter allerede er ifht
Billeder er der nu en del af, og informationerne fra tidligere kuld, er for så vidt fuldstændig lige gyldig i denne sammenhæng.
men som jeg siger er Hildis farve irl væsentligt tættere på Hugos end Diones i den alder. Men hvad ved jeg.
[QUOTE=DK Sugieh;1177586]Billeder er der nu en del af, og informationerne er for så vidt fuldstændig lige gyldig i denne sammenhæng.
men som jeg siger er Hildis farve irl væsentligt tættere på Hugos end Diones i den alder. Men hvad ved jeg.[/QUOTE]
Okay, er der mon så et link der ikke virker et sted? For hvis jeg går herind, så står der bare
[TABLE=“width: 490”]
Galleri
[/TABLE]
[TABLE=“width: 100%”]
Billeder af nuværende og tidligere kuld
[/TABLE]
men der er ikke nogen? Sugieh
Og jo, alder var relevant da jeg så kunne sammenligne alder på billederne herinde vs. Hildi’s alder på billederne Det giver jo det mere repræsentative indtryk.
Men jeg krydser da fingre for at hun faktisk er blå. Jeg synes bare ikke hun ligner.
Prøv at tryk på “Inglourious Basterds” ude til venstre… så er der billeder…
Låwise…jeg har tidligere i dag set et billede af den lille blå smukhed…men nu kan jeg ikke finde det. Der er hun tydeligt blå.