Dommerfordeling Aarslev

Jeg synes også at Jørgen er fantastisk :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;966140]Det er et klassisk eksempel på, hvor forskelligt man oplever dommere :slight_smile: Jeg havde Jørgen Billing i Rødovre. På vej op til ham kom en brite lidt for tæt på min hunkat, som begyndte at hvæse og hun blev tydeligt stresset. Der er taget billeder af hende på dommerbordet, hvor man godt kan se, hun ikke er imponeret, men der kom ikke et kvidder fra hende og mens han skrev bedømmelse, forsøgte hun at nusse hans hånd. Han havde en helt klar beroligende effekt på hende - praktisk talt uden at røre :ok:

At jeg så samtidig var 100% enig med ham i bedømmelsen, gjorde ikke oplevelsen dårligere :)[/QUOTE]

Tror i har fået den galt i halsen - Jørgen er SUPER til kattene, har gået steward ved ham nogle gange og ved han er kanon til at håndtere kattene osv…
Eneste grund til jeg ikke er synderlig begejstret er fordi han ikke har sat sig særlig godt ind i den race jeg har - og derfor dømmer den forkert i forhold til stadarten… :frowning:

[QUOTE=Temple Bar;966140]Det er et klassisk eksempel på, hvor forskelligt man oplever dommere :slight_smile: Jeg havde Jørgen Billing i Rødovre. På vej op til ham kom en brite lidt for tæt på min hunkat, som begyndte at hvæse og hun blev tydeligt stresset. Der er taget billeder af hende på dommerbordet, hvor man godt kan se, hun ikke er imponeret, men der kom ikke et kvidder fra hende og mens han skrev bedømmelse, forsøgte hun at nusse hans hånd. Han havde en helt klar beroligende effekt på hende - praktisk talt uden at røre :ok:

At jeg så samtidig var 100% enig med ham i bedømmelsen, gjorde ikke oplevelsen dårligere :)[/QUOTE]
Han lyder da som en dommer jeg skulle ønske til Fjummer så hun får noget mere positiv mandlig kontakt :smiley: Raymond ønsker jeg altid til hende på udstil hvis han er der af samme grund:) Ellers “frabeder” jeg normalt mænd til hende grundet en uheldig oplevelse hun havde som killing nær jomfru ane gade med en mand :frowning:

Jeg har fået 3 ud 4 af mine dommerønsker opfyldt, så det er jo dejligt

SP. Gazali´s Kaitlyn, SBI g skal op til Eric Reijers Lørdag og Christiano Sandon om søndagen
[COLOR=black]Det er 2 dommere Kaitlyn aldrig har været oppe hos, så det er jeg glad for

[COLOR=magenta]Rokakitho´s Hope, SBI n 21 skal op til Fabrice Calmes lørdag og Marie Westerlund om søndagen
[COLOR=black]
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Jeg har ikke fået mine dommerønsker opfyldt, men jeg overlever nok alligevel :tihi:

Jwg fik det opfyldt til Hector :slight_smile:
Sjovt. Hector har kun haft kvindelige dommere

Det er yderst sjældent at jeg får mine dommerønske opfyldt, så jeg er glad når det endelig sker

Jeg har normalt aldrig dommerønsker kun denne gang.

Jeg er begyndt at lave dommerønsker, da Kaitlyn har været afsted så mange gange, og gerne vil prøve nogle dommere til hende

Lucky skal til Jørgen Billing
Dione skal til Eric Reijters eller hvordan det nu staves :wink:

[QUOTE=trillingsgaard;966056]Det er heller ikke det der er problemet Eva - problemet er at de har sat en KBL til at skulle bedømmes for sig selv også sat KBS til at skulle bedømmes sammen med de andre KBL’er… det giver ikke ret meget mening, og derfor er den ulogisk… især når den KBL der skal dømmes for sig selv er i samme gruppe som nogle af de andre KBL’er…

Jeg skal have kat op ved to franske dommere som jeg ikke kender en fis til - også skal jeg have en op ved Jørgen Billing søndag - hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, men håber han er mere fornuftig nu end han var i Flensburg…[/QUOTE]

Ah, så forstår jeg :slight_smile: men måske det er en fejl så? Hvis jeres er delt op i farvegrupper så skal de da dømmes sammen indenfor farvegruppen? :slight_smile:

er der nogen herinde der ved HVORFOR der står to gange NFO gr. 3 hos Anne Køhn??

Først så står der NFO gr. 3 n22

og lige nedenunder står der så NFO gr. 3

:? :? :?

[QUOTE=Helene C;966865]er der nogen herinde der ved HVORFOR der står to gange NFO gr. 3 hos Anne Køhn??

Først så står der NFO gr. 3 n22

og lige nedenunder står der så NFO gr. 3

:? :? :?[/QUOTE]

En
fejl 40 er mit bud :slight_smile:

[QUOTE=Eife;966966]En
fejl 40 er mit bud :)[/QUOTE]

Okay… blev bare lige forvirret hehe…