Dommerfordeling Vrå

Så er der kommet dommerfordeling :smiley:

Men enten er det bare mig eller også kan jeg ikke finde KBL gruppe 4 om lørdagen…?

[QUOTE=Leumica;864932]Så er der kommet dommerfordeling :smiley:

Men enten er det bare mig eller også kan jeg ikke finde KBL gruppe 4 om lørdagen…?[/QUOTE]

Wow det var godt nok hurtigt!!!

Jeg kan heller ikke finde dem, er du sikker på at der er gr. 4 om lørdagen?

Jeg kommer jo med mit kat. 3 kuld og de skal op til Marie Westerlund begge dage :tihi:

[QUOTE=Leumica;864932]
Men enten er det bare mig eller også kan jeg ikke finde KBL gruppe 4 om lørdagen…?[/QUOTE]

Yay! :slight_smile:

Nope, jeg kan heller ikke set KBL gr. 4 :slight_smile:

Nå, lørdag skal McCoy og Ivy (EUR ns 22 og n 22) på til Minna Krogh og søndag er det til Marie Westerlund. Dem glæder jeg mig begge til at få bedømt kattene ved :slight_smile:
Og Kirstens Jako skal så op til Hannah Jensen lørdag og Minna Krogh søndag.

[QUOTE=Prinsessejulie;864940]Wow det var godt nok hurtigt!!!

Jeg kan heller ikke finde dem, er du sikker på at der er gr. 4 om lørdagen?

Jeg kommer jo med mit kat. 3 kuld og de skal op til Marie Westerlund begge dage :tihi:[/QUOTE]

Altså Amiko skulle gerne være tilmeldt begge dage :wink: Så hvis ikke hun lige har valgt at smutte i en anden gruppe, så er hun stadigvæk gruppe 4 :wink:

Kyra skal op til alm bedømmelse ved Lena Nordstrøm, og vetran bedømmelse ved Martti Peltonen om lørdagen og om søndagen skal hun op til alm bedømmelse og vetran bedømmelse ved Hannah Jensen.

Ja Amiko kan jeg kun se dommeren for om søndagen, og der skal hun op til Stephe Bruin :slight_smile:

Fantastisk - den dommer man håbede på om søndagen skal dømme lørdag, hvor katten ikke er med :stuck_out_tongue:
Jaja så hører vi da bare hvad Stephe har at sige om Yasha og så må jeg håbe på Marie en anden god gang :slight_smile:

Når nu der er breed bis, får de så ikke deres egen PEN, VET og kuld klasse??

Juhuu - Røsse skal til Peltonen lørdag :juhu::juhu:

Søndag er Britta Busse, hende har vi ikke prøvet før.

Lørdag skal Lukas op til Stephe Bruin
Søndag til Marie Westerlund

Lørdag skal Sherry op til Inge Nord
Søndag til Marie Westerlund

Lørdag Hannah Jensen og søndag Britta Busse :slight_smile:

Hvad er PEN? Pensionist?

Lørdag skal Adelie op til Marie Westerlund, Ozzy skal op hos Stephe Bruin og Stevie og Ib hos Martti Peltonen
Søndag skal Adelie, Stevie og Ib op til Stephe Bruin og Ozzy til Minna Krogh

Så Stephe Bruin får set alle mine katte i weekenden :slight_smile:

Men det er en dommer jeg slet ikke kender. Skal jeg glæde mig eller være bekymret? :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865262]Hvad er PEN? Pensionist?

Lørdag skal Adelie op til Marie Westerlund, Ozzy skal op hos Stephe Bruin og Stevie og Ib hos Martti Peltonen
Søndag skal Adelie, Stevie og Ib op til Stephe Bruin og Ozzy til Minna Krogh

Så Stephe Bruin får set alle mine katte i weekenden :slight_smile:

Men det er en dommer jeg slet ikke kender. Skal jeg glæde mig eller være bekymret? ;)[/QUOTE]

Du skal bestemt glæde dig! :slight_smile:

/Mette

Kaitlyn skal op til Britta Lørdag og op til Marti om søndagen
Kaitlyn deltager som veteran så der skal hun op til Marrti lørdag og Hannah Jensen søndag
Figaro skal op til Minna Krogh om lørdagen

Kan det passe at kuld i kat 2 skal op til samme dommer begge dage??

[QUOTE=Mette Mejdahl;865284]Du skal bestemt glæde dig! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Jamen det vil jeg gøre så :slight_smile:

Har jeg ret i at Ib og Stevie bli’r konkurrenter begge dage? Nu da Ib er blevet 10 mdr og “voksen”? Eller konkurrerer de netop IKKE fordi det er OHS og Siam? Nu hvor de er “voksne”

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865385]Jamen det vil jeg gøre så :slight_smile:

Har jeg ret i at Ib og Stevie bli’r konkurrenter begge dage? Nu da Ib er blevet 10 mdr og “voksen”? Eller konkurrerer de netop IKKE fordi det er OHS og Siam? Nu hvor de er “voksne”[/QUOTE]

De vil aldrig konkurrere om certifikaterne - men de vil fremover altid konkurrere om NOM :slight_smile:

Ah ok :slight_smile: Men Ozzy mangler kun et certifikat for at ændre klasse - og med lidt held får han det i Vrå. Så er han ikke konkurrent til NOM mere, vel? (og han skal så til en anden dommer end de to andre…)

Men Stevie og Ib vil altså være konkurrenter til NOM hver gang de kommer op til samme dommer? Hm… :confused:
(ja ja man kan jo drømme om at Ib vinder på charmen alene L)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865389]Ah ok :slight_smile: Men Ozzy mangler kun et certifikat for at ændre klasse - og med lidt held får han det i Vrå. Så er han ikke konkurrent til NOM mere, vel? (og han skal så til en anden dommer end de to andre…)

Men Stevie og Ib vil altså være konkurrenter til NOM hver gang de kommer op til samme dommer? Hm… :confused:
(ja ja man kan jo drømme om at Ib vinder på charmen alene L)[/QUOTE]

Alle hankastrater - uanset klasse - hos en given dommer vil være konkurrenter til NOM og i betragtning af, at det er sjældent, kat. IV er hos mere end 2 dommere, vil du nok altid løbe ind i, at mindst to af dine katte vil konkurrere mod hinanden ved NOM :slight_smile:

OK. Men mens først Stevie og så Ib var Ungdyr, så konkurrerede de jo ikke mod Ozzy? Men så snart de er voksne, så gør de? Hm. Så en 17-gange international champion konkurrerer til NOM med en 10 måneder gammel novice? Det virker ikke helt retfærdigt…

Ungdyr konkurrerer mod ungdyr (jeg har ikke styr på den præcise alder på dine katte, så hvis Ozzy har været kastrat, da de var ungdyr, er det klart, de ikke konkurrerer), kastrater mod kastrater (uanset alder og klasse) og fertile mod fertile (uanset alder og klasse). For kastrater og fertile er den eneste opdeling, om det er han- eller hunkatte.

OK Tak for forklaringen :slight_smile:

Nå, hvis ellers Ozzy får et CAP mere i Vrå, så tror jeg han får lov til at slippe for udstillinger. Han har ikke i den forstand noget imod dem, men han nyder det heller ikke på samme måde som de andre. Og så er der jo da en konkurrent mindre L