Den forbandede kat …
For at komme derhen, hvor han kan sno sig om den nye ‘‘forhindring’’, er han nødt til at gå håndgang … der er ingen anden mulighed
Og hvis han kan gøre det der, kan han gøre det hele vejen rundt …
Hvor der er vilje, er der tydeligligvis vej - og vilje mangler han da i hvert fald ikke, det ser næsten ud til at han kigger ind i kameraet, mangler vel bare at sige
Og ja, hvis han ikke længere kan klatre op af kaninburet, varer det næppe længe inden han forsøger et nyt sted, så det begynder vel at lugte af strøm - eller fritløbskat…?
Med mindre den er meget billig, relativt ny/fortsat under garanti, eller jeg kender sælger, ville jeg foretrække at købe fra ny - mest fordi det er ret umuligt at vurdere standen på elektronik, og jeg ikke gider bøvlet hvis lortet alligevel ikke virker.
Umiddelbart ville jeg tro den er - om ikke for, så i hvert fald - rigeligt kraftig til katte, den har en topspænding på 8300 V, hvor den voliere egnede jeg linkede til ligger på 2600…
OK - det er så kraftigere end DBA-modellen, så det slår dem da i hvert fald ikke ihjel…
EDIT: Og dog - impulsstrømmen er markant lavere, og det er sgu’ for længe siden jeg har haft fysik i skolen, so I rest my case…