Donkey på udflugt

Efter alle mine anstrengelser i går …
Donkey på udflugt 1
Donkey på udflugt 2

Den forbandede kat … :argh:
For at komme derhen, hvor han kan sno sig om den nye ‘‘forhindring’’, er han nødt til at gå håndgang … der er ingen anden mulighed :ahhhhhhh:
Og hvis han kan gøre det der, kan han gøre det hele vejen rundt …

12 Synes om

Den lille skvadder-røv må virkelig være opsat på at komme ud. :pouting_cat:

3 Synes om

Hvor der er vilje, er der tydeligligvis vej - og vilje mangler han da i hvert fald ikke, det ser næsten ud til at han kigger ind i kameraet, mangler vel bare at sige :fu: :smirk_cat:

Og ja, hvis han ikke længere kan klatre op af kaninburet, varer det næppe længe inden han forsøger et nyt sted, så det begynder vel at lugte af strøm - eller fritløbskat…? :thinking:

6 Synes om

Skvadderrøv - han er sgu’ da netop knivskarp…! :smirk:

5 Synes om

Harald Nyborg har denne Elephant … er det den, som bruges til katte?

1 Synes om

Tænker faktisk det må kunne gøres billigere - det er jo et meget kort stræk det skal trække…
Hvad med sådan en?

1 Synes om

Jamen, jeg ved ingenting
Har fundet en del på dba, men om man tør købe brugt … :gruble:

1 Synes om

@NinaA og andre med erfaring med strøm … I må gerne byde ind :blush:

1 Synes om

Jeg købte sådan en brugt for mange år siden af en herinde. Den er god, den holdt Lucky inde og han prøvede også indtil det kom op.

2 Synes om

Ville denne kunne bruges?

DBA

1 Synes om

Med mindre den er meget billig, relativt ny/fortsat under garanti, eller jeg kender sælger, ville jeg foretrække at købe fra ny - mest fordi det er ret umuligt at vurdere standen på elektronik, og jeg ikke gider bøvlet hvis lortet alligevel ikke virker.

Umiddelbart ville jeg tro den er - om ikke for, så i hvert fald - rigeligt kraftig til katte, den har en topspænding på 8300 V, hvor den voliere egnede jeg linkede til ligger på 2600…

2 Synes om

Som før sagt, så ved jeg ingenting … det er sådan nogle oplysninger jeg mangler … hvad er minimum, hvad er overkill … hvad har alle andre? :gruble:

1 Synes om

Pas - jeg har kun erfaring med elhegn til heste, så forhåbentlig kommer der nogen mere kompetente på banen… :wink:

2 Synes om

Jamen jeg mener sgu da ikke at han er dum, men mere at han er drøn-irriterende :venter:

Det der med at citere et indlæg - hvordan gør man det ?
Jeg har forsøgt, men forgæves :anguished:

2 Synes om

Mit er dette her. Tror ikke, det kan fås mere, men så kan du da se specifikationerne :smil:

4 Synes om

OK - det er så kraftigere end DBA-modellen, så det slår dem da i hvert fald ikke ihjel…
EDIT: Og dog - impulsstrømmen er markant lavere, og det er sgu’ for længe siden jeg har haft fysik i skolen, so I rest my case… :see_no_evil::smirk:

1 Synes om

Ville dette gå an :huh:
amazon.de
For det er ikke kun længe siden jeg havde fysik i skolen … jeg forstod nada :nerd_face:

Det er ikke pænt skrevet
Men hold op hvor er han dygtig :smil:, sikke en stadighed

Også forstår jeg din frustration :kram:

Med den hegn kunne du have en større dyr, ville der være en hjælp for dig eller Donkey

1 Synes om

Jeg vil gerne prøve og forklare det i morgen af @Eva

1 Synes om

Det var mit sæt, du købte, da jeg droppede elhegn. Den fungerede rigtig fint her på en noget mindre indhegning end Skattekat har :slight_smile:

3 Synes om