Jeg har arvet mere strømtråd end jeg nogensinde får brugt. Var der noget med noget tørkost du alligevel skulle have fra Nina til mig til Kamilla? For så må du gerne få en rulle med. Det er ala denne type
Det vil jeg meget gerne ![]()
For ja, så vidt jeg ved, skal jeg mødes med Kamilla og Anne, når de kører hjemad igen …
Så må vi se om vi har plads i bilen ![]()
![]()
Shetlandspony føl med dobbelt vinterpels OG følpels…
Hun stod glædeligt og græssede med hegnstråden hen over ryggen ![]()
![]()
Nu huskede jeg at få kigget på strømgiver.
Den her er, så vidt jeg husker, købt fra hegnslageret og fungerer rigtig fint til vores have ![]()
Der er ingen overvågningsbilleder at se, siden jeg satte bruserforhænget op ![]()
Men jeg har peget kameraet for højt op, så kan ikke se, hvad der er foregået i jordhøjde … om han har gjort et forsøg på at kravle op ![]()
De eneste videoer der er, viser mig selv komme ud i haven for at beundre mit arbejde ![]()
Du må ha’ udvidet overvågningen… ![]()
Og Ninas er på 1,1 Joule ![]()
Nåh, bruserforhænget holdt ham hjemme i 16 dage … ![]()
![]()
16 dage
men skod det ikke virkede længere.
Lykkes det ham at komme op ad det, eller fandt han en anden løsning?
Aner det ikke, men forhænget hænger der endnu, så han har vel fundet ny vej op på taget … det var vel også kun spørgsmål om tid, før det skete ![]()
Okay og du har jo desværre tydeligvis ret. Har du taget overvågeningen ned?
Ja, batterierne er døde …
Jeg har købt en strømfordeler og der kommer strømtråd fra @Eva_K over broen i morgen, så der er snart ingen undskyldning for ikke at komme i gang med at sætte strøm på indhegningen …
Lyder efterhånden også som den eneste løsning der forhåbentlig vil kunne holde ham hjemme. ![]()
for at strømmen holder ham på rette side.
Jep, foder og rulle med tråd står ude i bilen, vi er netop ankommet til Jægerspris hvor vi skal overnatte, og Kamilla får foder og tråd i morgen, så hun kan tage det med til dig det sidste stykke ![]()
Måske noget for dig og Donkey? ![]()
Nej, det bliver nok liiige voldsomt nok med bruseforhæng hele vejen rundt… ![]()
Jeg har overvejet det …