Dråbe billeder

Takker for roserne. =) Ja jeg sælge ud af dem. :slight_smile:

Jeg kontakter dig lige så. :slight_smile:

Dét lyder bare super! :ok:

Wow:besvimer:

Hvor er de flotte:hjerte:

Hvordan kan du få alle de farver? Hvad gør du?

Er de muligt at du kan tage et billede af opstillingen??:bebe: det ku’ være så fedt at prøve!

Meeen mit kamera er nok ikke prof nok?! Jeg har bare sådan et Canon ixus 110?!:slight_smile:

[QUOTE=Rikke og Mis;653479]Wow:besvimer:

Hvor er de flotte:hjerte:

Hvordan kan du få alle de farver? Hvad gør du?

Er de muligt at du kan tage et billede af opstillingen??:bebe: det ku’ være så fedt at prøve!

Meeen mit kamera er nok ikke prof nok?! Jeg har bare sådan et Canon ixus 110?!:)[/QUOTE]

Tusinde mange tak for de pæne ord Rikke. :slight_smile:

Jeg får farverne via min baggrund, et eller andet printet papir med farve jeg laver på PC’en. :slight_smile:

Jeg skal se om jeg kan finde et jeg tog med min mobil en dag.

Jeg ved ikke om du kan med et IXUS 110, må jeg indrømme. Men det kræver noget fjernudløser (det må der være) stille stående kamera og flash. Måske det kan lade sig gøre. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;653543]Tusinde mange tak for de pæne ord Rikke. :slight_smile:

Jeg får farverne via min baggrund, et eller andet printet papir med farve jeg laver på PC’en. :slight_smile:

Jeg skal se om jeg kan finde et jeg tog med min mobil en dag.

Jeg ved ikke om du kan med et IXUS 110, må jeg indrømme. Men det kræver noget fjernudløser (det må der være) stille stående kamera og flash. Måske det kan lade sig gøre. :)[/QUOTE]
Tak:)
Njae det kan mit nok ikke lige, men måske kan min fars. Det var vist nok en slat dyre end mit - gav kun 1400 kr (tror det var en fejl) :slight_smile:

Jeg har spurgt min far, og han mener godt det kan lade sig gøre med hans kamera:D

Men er stadig interesseret i din opstilling, for at være helt sikker på jeg forstår hvad du gør:) mange tak!

Det er så fascinerende!
det er jo lige før man skulle overveje at blive fotograf:tihi:

[QUOTE=Rikke og Mis;653743]Jeg har spurgt min far, og han mener godt det kan lade sig gøre med hans kamera:D

Men er stadig interesseret i din opstilling, for at være helt sikker på jeg forstår hvad du gør:) mange tak!

Det er så fascinerende!
det er jo lige før man skulle overveje at blive fotograf:tihi:[/QUOTE]

Jeg kan desværre ikke finde billedet, tror jeg fik slettet det under sidste oprydning. - Jeg suser på ferie imorgen, men skal igang med at tage nye når jeg kommer frem til min sidste bestilling. :smiley: Så forsøger jeg at få taget et der.

Nå pyt jeg kan jo altid prøve lidt indtil da:)
Mange tak:D

[CENTER]

Så har jeg været i gang igen her til aften. Her lige et enkelt inden sengen kalder. :)[/CENTER]

Wooow :slight_smile:

Hvordan kan vandet blive så vidt??? Sååår flot!:smiley:

Det er det, jeg siger - du er en fantastisk god fotograf :smiley:

[QUOTE=Rikke og Mis;663328]Wooow :slight_smile:

Hvordan kan vandet blive så vidt??? Sååår flot!:D[/QUOTE]

Jeg har brugt lidt mælk også i vandet, der skal faktisk ikke så meget til for man får en fin hvid farve.
Jeg takker. :slight_smile:

Jeg takker mange gange for roserne Eva. :slight_smile:

Ih, endelig en opdatering :smiley:
Feedt nyt billede! Jeg sidder hver gang jeg ser et nyt indlæg i tråden her, og håber at du har lagt et nyt op :tihi: Jeg er bare vildt fascineret af dine dråbe billeder!

[QUOTE=Eife;664162]Ih, endelig en opdatering :smiley:
Feedt nyt billede! Jeg sidder hver gang jeg ser et nyt indlæg i tråden her, og håber at du har lagt et nyt op :tihi: Jeg er bare vildt fascineret af dine dråbe billeder![/QUOTE]

Jeg bukker og takker mange gange for de pæne ord. :slight_smile:

Nu jeg ikke har mulighed for at tage billeder af Katte-Misserne, så er det vand som er mit “offer”, så jeg får taget mange hundrede lige pt. More to come. :tihi:

Vi taget dette i weekenden. :slight_smile:

Så fik jeg endelig taget dråbe billeder igen. :slight_smile:

Jeg gik efter sort baggrund og rødt vand. Jeg havde glemt at købe rødvin så måtte bruge frugtfarve, det er mig ikke rødt nok. Håber det bliver bedre med rødvin! :kryds:

De er altså bare vildt flotte dine billeder!! Jeg er så imponeret.

Jeg takker mange gange for de pæne ord! :slight_smile:

Giver alle helt ret - super flotte billeder :slight_smile: