Drægtige tilløbere

:smelter:
Så søde små misse børn

4 Synes om

De er afskyeligt lækre… :heart_eyes: :see_no_evil:

4 Synes om

Har du og drengene udvalgt et par stykker @DorteH :smelter:

3 Synes om

Jeg ku’ såmænd ha’ valgt dem alle, hvis ellers vi havde mulighed for kattesikret udeadgang - mit nervesysystem er rigeligt udfordret med færdigtrænede fritløbere… :flushed::crossed_fingers::smirk:

6 Synes om

Men de to velopdragen, ville de ikke kunne lære en ny hvordan man gør ?

Jeg ved hvad du tænker
Med og bo på landet og indhegning og trække dyr ud og ind, ja så kan man ikke katte sikker grundet
Jeg står der selv lige mwhwt hvordan jeg vender og drejer det kan der ikke være en lukket stykke til en race kat

4 Synes om

Det kunne de måske - men det er et lotteri, jeg ikke tør spille med i længere.
De katte vi har fået kørt ned, har været unge, 1-2 år - og så længe kan jeg ikke gå og holde vejret… :see_no_evil::crossed_fingers:
Og når det kommer til kattesikring, så betyder det for mig hele matriklen - som det nok fremgår deltager kattene her i det meste jeg foretager mig, ikke mindst udendørs, så det vil først blive en option, hvis vi bor et sted med (langt) mindre grund.

8 Synes om

Det er det samme her

4 Synes om

I må lige hjælpe :rolleyes:
Jeg tror to af Arrigs killinger har byttet køn :hoho:

Dreng, ikke?

Og pige? - er jeg ret sikker på

Ham her er jeg dog ikke i tvivl om fortsat er en dreng. Lille bulderbasse :love:

Men måske giver det lidt mere mening, at mindstemissen er en pige :lovelove:

Beklager mit grimme tøj, men af en eller anden grund kravler jeg meget rundt på gulvet for tiden :gruble:

21 Synes om

Bambina blev i første omgang vurderet til at være en dreng … senere kunne jeg ikke forstå, jeg nogen sinde havde troet den lille feminine kat var en hankat :dokdok:

6 Synes om

Uanset om det er drenge eller piger, så er de ualmindelig kønne og charmerende - de går lige i hjertet :smelter:

2 Synes om

Årh, når de er så små er den mindste tit en dreng og den største en pige :smil: Ofte først lidt senere drengene trækker fra pigerne i større eller mindre grad :smil:

2 Synes om

De to er så bedårende på hver deres måde. Bulderbassen ligner en, der er ballade i. Den mindste må næsten være en pige, uanset hvordan hun ser ud i den anden ende. Hun har et meget feminint udtryk :heart:

3 Synes om

Åååååh hun er yndig. :love:

3 Synes om

Hvad siger dine katte til alt det her

2 Synes om

De ved slet ikke, at her er killinger :p: De ved godt, at der foregår noget på værelserne, især fordi jeg tit forsvinder derind, og de har også set glimt af mødrene. Det tager de ret roligt og med nysgerrighed. Gæsteværelset havde de i forvejen ikke adgang til ret tit, og kontoret opholdt de sig næsten kun på, når jeg sad der i forb. med hjemmearbejdsdage. Lige nu har jeg “nedlagt” hjemmearbejdspladsen pga. alle ledningerne. Huset er 165 m2, så de har masser af plads i resten af huset og på denne årstid er de også meget i haven (650 m2 indhegning) :slightly_smiling_face:

Men for at I ikke skal tro, jeg helt har glemt dem, kommer her lige et par billeder af alle “de gamle” fra den forgange måned :hoho:

Ella på 11 år. Hun var her allerede, da jeg flyttede ind og opholder sig primært udendørs. Jeg har officielt overtaget hende fra en nabo længere henne ad vejen. Hun er fritgående og kommer og går som hun vil, men hun kan dog godt lide at komme ind og putte lidt i sofaen en gang imellem (dog kun hvis jeg tager dyne over mine ben). Hun er en rappenskralde, der ikke lader sig håndtere. Og hun hader alle andre katte, så de andre går i en bue udenom hende, og hun fortrækker selv store dele af dagen. Enten er hun på terrassen eller ude i det fri/udhusene. Hun går aldrig på 1. salen, og jeg tror kun hun er lettet over, at der nu er færre katte på matriklen efter jeg har indfanget Arrig og Birla.

Asta i det grønne (8 år)

Mitten i det samme grønne, 7 år (Ja jeg kan - for det meste - godt se forskel :hoho: )

Mitten igen - bare fordi han er så smuk :hjerte:

Desmond (7 år)

Og ham her hænger også stadig ud udenfor indhegningen (ikke min kat, men en ret sød 13 år gammel kat, som hører til på en gård lidt uden for byen).

21 Synes om

Sikken nogen smukke sorte katte du har, fine billeder af dem alle :heart:

4 Synes om

10 fra eller til gør vel ikke den store forskel…? :smirk: :hoho:

9 Synes om

Ahr, men altså…
Dumme grimme killinger :ihhaltsaa:

:smelter:

29 Synes om

:heart:

3 Synes om

Ja pøøjjjjjjj :smiling_face_with_three_hearts: