Drægtige tilløbere

Vores erfaring er faktisk at de ofte ikke prøver det af, når de oplever at de voksne ikke gør det. Nogle gør dog, så strøm er nok nødvendigt. I al fald til de har fået stød en gang dem der bliver boende af de små :smil:

4 Synes om

Ikke hvis du spørger Dimmalimm … :surrender:

6 Synes om

Det er nogle ualmindeligt vellykkede killinger hver og en.
:smelter:

2 Synes om

Jeg foreslår Adam til den lille navnløse A`er
:wink:

eller Arnold :laughing:

3 Synes om

Det kan kun Birla og Arrig ta’ æren for :hjerte:
Og måske lidt farmis :hoho:

5 Synes om

Han har da givet striber til hele banden … :smiling_face_with_three_hearts:
#rigtigekatteerstribede

11 Synes om

Og er tydeligvis i gang med at overtage verdensherredømmet… :smirk_cat::metal::sunglasses:

7 Synes om

Ak ja…så er jeg strandet her igen :rolleyes2: Det føles helt urimeligt!

26 Synes om

Fuldstændig urimelig. :grin: Er det mormis der ligger ved dine fødder? Hvem af dem?

Vælger de selv at kravle op på dig, eller hjælper du dem til at finde plads på dit skød? Tænker i hvor tamme de er, i forhold til mormis ikke er tamkat.

3 Synes om

Der er selv kravlet op efter først at have leget og så spist vådfoder. Det er Arrig, der ligger ved mine føder :hjerte:

9 Synes om

Godt det ikke er mig …

7 Synes om

Hvor er det godt at høre, og hvor det glæder mig på dine og deres vegne, at du tog begge mødre ind, så de kunne få en rolig og god tid med at føde og gøre deres killinger klar til at skulle ud i verden. :tak: :hjerte:

6 Synes om

Og Birla er her. Hun har lige kaldt til samling, så nu har jeg kun to på skødet.

15 Synes om

Og så gjorde Arrig det samme. Denne gang med hendes egne tre killinger.

19 Synes om

Men hun er populær, så bunken vokser :love:
Aslak og Alva har sluttet sig til.

19 Synes om

Det er simpelthen en “blivgladilågettråd” :smiling_face_with_three_hearts::smile::clap:t2:

9 Synes om

Disse to drenge er i øvrigt reserverede og flytter i nyt hjem sammen :slightly_smiling_face:

28 Synes om

Hvor mange er der reserveret og hvor mange gar du tilbage :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Er det dem, der skal være dyrlægens plejebørn? :slight_smile:

4 Synes om

Ja, hun var her i tirsdags :slightly_smiling_face:

9 Synes om