Drægtige tilløbere

Fire søger nyt hjem.
Jeg beholder selv to, men er ikke 100% sikker på, hvem nr. 2 bliver endnu.

9 Synes om

Hvad med mødrene? Skal de genudsættes hos dig, når de er blevet fixet?

5 Synes om

Jeg har lige nu en føler ude på en stilling som staldkatte, men det kræver at man er indstillet på, at det er katte, som skal fanges med fælde for at komme til dyrlæge. Men ellers tror jeg at de (i hvert fald Birla) vil trives bedst med at blive genudsat med fodervært efter neutralisering.

15 Synes om

Vi fejer :grin:

De er 7 uger nu, A-kuldet i lørdags og B-kuldet i morgen.
Filmene er fra jeg kom hjem fra arbejde i dag.

22 Synes om

Vidunderlig video. :hjerte: :thumbup:

7 Synes om

Det er første og nok også sidste gang, at dette lykkes :grin: - alle 8 små vidunderlige bøller på samme billede :lovelove:

Kuld A bliver 8 uger i morgen, kuld B på tirsdag. Det går alt for stærkt :surrender:

Jeg laver en lidt længere update i weekenden :slightly_smiling_face:

27 Synes om

Hvor er de skønne! :hjerte:

2 Synes om

:smelter:

2 Synes om

De er allesammen superskønne - ikke mindst den stribede i midten :sparkling_heart:

1 Synes om

Jamen åh :love: :lovelove:

1 Synes om

Jamen, for fuck’s sake :smelter:

8 Synes om

Hvor er de skønne - og et godt billede på, at sorttabby m./uden hvid kan se meget forskelligt ud :smiley:

1 Synes om

Hvor er de skønne, men den nede i højre hjørne, den med lykken ved øjet, jeg er solgt :smelter:

2 Synes om

Midt for den røde pude? Det er bedårende Alva :heartpulse: Hun har endnu ikke fundet sit nye hjem :hoho:

3 Synes om

Det er Asfrid (Fritte). Hun er en killing med krudt i, der gladeligt tumler rundt med drengene :hopla: Hun har heller ikke fundet sit nye hjem endnu :slem:

4 Synes om

Ja, og ikke kun fordelingen af hvidt. Deres striber og farver kommer også meget forskelligt til udtryk :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Det er det, jeg mener med sorttabby :slight_smile:

2 Synes om

Du lokker godt, men jeg skal ikke have flere katte, mit helbred, sammenfald i ryggen, er ikke godt, så jeg har bestemt mig for at når jeg ikke har flere katte så kommer der ikke flere ind. Jeg har det hårdt nok med at slæbe kattegrus hjem nu, og kommer der flere sammenfald bliver det være. Det har været en hård beslutning, men jeg er nød til at sige nej til flere. Jeg håber de alle finder gode hjem :slight_smile:

10 Synes om

Tiden flyver, og det gør killingerne også :rolleyes: Det er meget svært at få gode billeder af dem i øjeblikket…med mindre de sover :hoho: Men here goes…3-4 af dem har lidt på skift med øjnene: et enkelt øje, der bliver rødt i slimhinden med øget tåreflåd. Ikke noget, som ser alvorligt ud, og de er alle fyldt med krudt uden at være alment påvirkede. De skal til dyrlægen til første tjek og vaccine i næste uge.

A-kuldet, Birlas killinger. 8 uger i lørdags.

Aslak, lækker stor dreng. Hans hvide pels er så blød så blød. Han og min bruntabby beholder er de største af dem alle. Billederne gør ham slet ikke retfærdighed. Han er en rigtig krammebamse, som elsker at være med hvor tingene sker :hjerte: Jeg tror det er ham, som giver mig flest rifter på benene i øjeblikket, fordi han prøver at kravle op, eller bare vil have min opmærksomhed. Og med næsen i alting bliver man beskidt omkring mulen :hoho:

Asmund kalder jeg ham her tv. (som foreslået af @Skattekat ), men han skifter nok navn lige om lidt :slightly_smiling_face: Og bror Asgeir (th). De skal bo sammen.

Her er han fra siden med sit flotte tabbymønster :heart_eyes:

Og Asgeir alene. Han er en helt fantastisk lille kat med et enormt gåpåmod. Han blander sig i ALT uden tøven, elsker at hjælpe med rengøring, skal pilles ud af posen 100 gange, når jeg renser kattebakker. Det er også ham, der hjælper med at feje på videoen fra den anden dag :grin:

Asfrid (Fritte), den skønneste pige med så meget krudt i :lovelove: Hun er ikke kun smuk, men har også en meget stor personlighed.

og se lige hendes farver i solen :heart_eyes:

Rosinen i pølseenden. Lille yndige Alva :heartpulse:
Hun er stadig en anelse forsigtig og kan godt trykke sig lidt, når jeg vil samle hende op, men der er ingen modstand og når først hun er i hænder, kan hun egentlig meget godt lide det :love:

B-kuldet, Arrigs killinger - 8 uger i morgen.

Min beholder :hjerte:
(Nej han har ikke fået sit navn endnu :grin:).

Min anden beholder (han har heller ikke fået navn endnu :ups:)

De to sammen :love:

Til sidst lille Tut :lovelove:
Helt sin egen og meget nuttet, leger lige så gerne alene som med de andre.

Og så sprang Arrig op og blandede sig. Hun ville vist gerne vide, hvorfor jeg rumsterede sådan rundt med hendes børn :heartpulse: Lidt afpillet efterhånden, men hun afviser aldrig en killing. Jeg fylder alt hvad jeg kan på hende af både tørt og vådt foder.

Hun og Birla går sammen fuld tid nu og har gjort det i et stykke tid. Det har ikke givet anledning til problemer. Her er Birla på sengen i Arrigs værelse lidt tidligere i dag.

Ellers er de små begyndt at komme på visit i stueetagen i hold på 4. Det har givet anledning til store øjne fra Asta, Desmond og Mitten - for som alle ved, så spiser killinger kastrater :uha:
Men så længe man kan ligge i sikkerhed i træerne, så går det nok.
Asta

Desmond

Mitten var lidt mere modig :hoho: Han knurrede, når de kom for tæt på,

og ja, jeg har købt en af dem :ups: Synes killingerne den er sjov?..nej :rolleyes2: Men Desmond…

Reaktionen hos en af killingerne på Mittens knurren:

Ellers helt fredeligt og med knald på som vanligt

Indtil man går kold i sofaen

Jeg har også prøvet at tage lidt græs ind til dem fra haven. Det var mest mødrene, som kunne se fidusen :hoho:

29 Synes om

Tak for den fine præsentation og de aldeles vidunderlige billeder, altså de killinger den ene er jo mere yndig og charmerende end den anden. :sparkling_heart:
udover dine to smukke “beholdere”, hvor mange er så afsat?
PS Dine sorte katte er også smukke :heart:

4 Synes om