Drægtige tilløbere

Også kæmpe respekt for din indsats herfra :rock: - jeg bidrager også med glæde til de kommende udgifter.
Og god ide med en separat tråd, så er det også lettere at følge med… :smirk:

5 Synes om

Og jeg har flyttet dit indlæg til denne tråd, sikkert samtidig med du har skrevet ovenstående :slight_smile:

5 Synes om

De potentielle fædre :gruble:

Ham her ser jeg ret ofte, han er med sikkerhed fertil:

Ham her har jeg kun set få gange tidligere

Ham her er sidst set d. 3. april. Ham er jeg også sikker på er fertil.

13 Synes om

Så er der da frit valg på næsten alle hylder mht. farvesammensætning… :smirk_cat:

3 Synes om

Tak for dig :heart:.

Giver også gerne et tilskud til udgifter.

6 Synes om

Ja, og med de farver kan der da endda gives indikation om hvem det er ud fra killingernes farve, for mor ser ensfarvet (blå?) ud fremfor tabby? (Nogen tortie piger = rød far. Nogen sort/blå tabby piger = den sort tabby far, og alle ensfarvede og blå så måske den blå bicolour)

6 Synes om

Begge mødre er sorte med hvidt :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Nr 1 - Hun er som det ses meget dygtig til at bruge bakken :thumbup:

Nr 2 - endnu ikke helt tryg ved de nye omgivelser.

19 Synes om

Og meget ens i tegningen, ser det ud til?

2 Synes om

Nr 2 kan kendes på, at blissen er skåret over i et skævt snit foroven. Også derfor hun i mit stille sind, har heddet Skævblismis :rolleyes:

Den første hedder i øvrigt Arrig indtil videre, da hun er dygtig til at spruthvæse og slå ud :muhaha:

9 Synes om

Men når hun ligger på den måde og viser mave, er hun ikke helt afvisende overfor dig :wink:

7 Synes om

Tror jeg er kommet ind i tråden her midtvejs, havde kun set indlæg fra de sort/hvide billeder af nr. 2 og frem :tihi:

Men skønne piger! Håber de bliver trygge, føder nemt og laver nogle gode sociale killinger :kryds:

5 Synes om

Hvor er det nogle smukke katte trist at ingen ville tage ansvar for dem. :broken_heart:
Altså før nu, hvor de måske for første gang møder venlighed og omsorg :heart:
Jeg giver også gerne et bidrag til neutralisering af mødre og børn :thumbup:

6 Synes om

Du siger til når du vil have hjælpen
Prikker til mig

Nu er jeg ikke opdrætter
I kasser /kurve til killingere mangle der f eks gamler klude?

5 Synes om

Tak - hvor er I søde :hjerte:
Jeg tænker lige at afvente, hvad der kommer ud af det. Meget kan jo desværre ske med killinger: dødfødsel, misdannelser, ganespalte mv. Så intet er sikkert før fødslerne er veloverstået.

Jeg bruger gamle pude- eller dynebetræk med en rullemadras/pladevat inden i til at sy underlag af. Og jeg tror, jeg er dækket ind for nu, men tusind tak for tilbuddet :slightly_smiling_face:

12 Synes om

Der er i hvert fald plukveer hos Arrig

9 Synes om

Videoen er privat :crying_cat_face:

4 Synes om

Nu skulle den gerne virke :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Desværre ikke …

Ja, nu virker den. Tak. :slight_smile:

1 Synes om