Du går for meget op i kat

når du går til bageren og beder om to Romefen boller. Den strakkels pige spurgte flere gange og jeg svarede - lige indtil jeg så der stod Romer boller på kurven :høhø:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
:klapper:

:høhø:…eller når jeg står i min biblioteksvagt og som borgerservicemedarbejder modtager en flytteanmeldelse OG ser borgeren ikke har udfyldt lægeskiftrubrikken og jeg siger til vedkommende…du har glemt at udfylde der hvor du eventuelt skifter DYR-læge :ups: vedkommende så på mig som om jeg var total imbicil mellem ørene…og den stod ikke til at redde.:pote:

Åh gud ja, jeg har også tit sagt dyrlæge, når jeg mente læge… egentlig ret pinligt… :klapper:

Eller når man læser overskrifter på aviser og txt tv: Briterne skal ud af Afganistan, og tænker, “hvorfor kan de ikke lide briter?? de er da så fredelige og hyggelige” - altså british shorthair

:høhø: den var sjov

-Når man får en meget sød dyrehandler til at køre hele vejen til Nykøbing og tilbage til Næstved igen, efter en lang arbejdsdag, fordi han ikke havde mere Iams vådfoder på lager i den butik… :ups:

Især når man har skam flirtet og set med meget bedede øjene og sagt, at ens lille missekat bliver meget meget ked af det hvis man kommer hjem uden noget vådfoder… :tihi:

-LOL Lis for søren da, dit tilnavn bliver mere og mere sigende om din person.

HAHA - ja, sådan kan det os ske her :slight_smile:

-LOL-LOL-LOL

Eller når din chefs svar på forespørgslen på en fridag er: Hvem skal nu til dyrlæge??

:ups:

…når du blinker langsomt og venligt til ikke bare fremmede katte, men også fremmede mennesker… :ups: :tihi:

… når man aer venindens nyfødte baby på kinden og udbryder: “Nååårh, fine mis!” :S

Ihhhh Lis :ups: jeg sagde jo at du skulle se at få den vaccination :heya::heya:

haha!-LOL

Og baby svarede med et Mijauw?

Eller når far ser sin nyfødte søn for første gang og glad udbryder : Næh se , den har alleree fået øjne!!:yah:

-LOL -LOL -LOL -LOL

-LOL-LOL

Den har jeg også lavet :tihi: Og Flemming læste en dag et eller andet om kroater, som han fik til korater :høhø:

En overgang kaldte jeg også alle dyr for misser: hestemisser, hundemisser, fåremisser osv :ups:

Når man besøger sin mor, som er dagplejer, i arbejdstiden og kalder på et af børnene ved at kige “kom,kom,kom…” efterfølgende af krads og tappen i gulvet.