Dyrehandel - plads til dyrene?

Så er der ophørsudsalg i butikken! :wehu:

Det lyder som en happy ending :thumbup: Godt arbejde!!

Jeg så engang en dyrehandel i Barcelona, hvor der gik et større antal små bitte hvalpe rundt i udstillingsvinduet. Det billede bliver ved med at hjemsøge mig, selv om det er næsten 15 år siden, og jeg får det SÅ elendigt, når jeg tænker på det.

Men jeg tænkte, mens jeg sad og læste tråden i dag: Må man virkelig godt holde vaskebjørne i bur uanset hvor stort det er? :confused:

[quote=galath;469602]Det lyder som en happy ending :thumbup: Godt arbejde!!

Jeg så engang en dyrehandel i Barcelona, hvor der gik et større antal små bitte hvalpe rundt i udstillingsvinduet. Det billede bliver ved med at hjemsøge mig, selv om det er næsten 15 år siden, og jeg får det SÅ elendigt, når jeg tænker på det.

Men jeg tænkte, mens jeg sad og læste tråden i dag: Må man virkelig godt holde vaskebjørne i bur uanset hvor stort det er? :confused:[/quote]
Ja dem som har hundehvalpe i dyrebutikker, findes desværre stadig i nogle lande :frowning:

Jeg har søgt lidt om vaskebjørne på nettet, og hvad jeg er kommet frem til så må man gerne holde dem som kæledyr herhjemme - men kunne ikke finde noget om hvor meget plads de skal have. Men tror muligvis den er blevet købt, mødte en mand der var ude og lufte sin vaskebjørn i torsdags - håber det er den, så den er kommet ud til frihed i stedet for det lille bur :kryds: selvom jeg stadig ikke forstår hvorfor man holder vaskebjørne som kæledyr, men det er jo en anden snak. Frihed og gåture må siges at være bedre end et lille bur hele dagen!

De havde også to hvide duer deroppe, om dagen stod de udenfor i bur, selv i den kulde og blæst i de her dage - og så kom de ind om natten og ud igen næste morgen osv., det er da lige til at gøre de stakkels dyr syge… :S

Woow…der skete sku noget der!!