Efterlysning - Brønshøj

Prøv om I kan låne et par fælder - af Kattens Værn måske?

Kattefælder - uha det lyder uhyggeligt, men jeg vil da undersøge om det er en mulighed. Tak :slight_smile:

Kattefælder er ikke så uhyggelige som de lyder:) Men en god ide.
Prøv at være mere stationær i stedet for at cykle rundt og kalde. Placer dig der hvor de er set sidst, sæt dig med varm kaffe og et tæppe når det er blevet mørkt og så prøv at kalde og lokke med mad.

Marina

og nu har jeg indrykket en annonce i den næste “Brønshøj-Husum Avis” - det må da snart “gi’ pote”

  • god idé med kaffen, det prøver jeg i aften - det må blive der hvor de sidst er set; på Degnemose Allé.

Du kan låne en kattefælde hos Inges kattehjem :slight_smile:

Loke som var blevet væk fra sin ejer i næsten en måned blev i mandags fanget i en kattefælde og er nu lykkeligt genforenet med sin ejer :smiley:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34638-Efterlysning-af-maine-coon

Jeg undersøger straks kattefælde :slight_smile:

Så har jeg sendt en forespørgsel til Inges Kattehjem, om jeg kan låne 1 el. 2 kattefælder. Venter på svar…

suk - stadig intet nyt om misserne - jeg er nærmest uarbejdsdygtig i disse dage :frowning:

Du får en masse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: herfra.

:kryds: :kryds:

Håbede der var godt nyt, må vente og :kryds:e lidt endnu
Håber der snart er gode nyheder

:slight_smile:

Endnu en dag uden nyt. Det er dog utroligt at de bare kan forsvinde i 10 dage uden at nogen ved noget.
I morgen tager jeg forbi Inges Kattehjem og Dyreinternatet i Rødovre. Det kan jo være at de er blevet indleveret.
Selvom begge steder har fået mail med farvebilleder vedhæftet, kan det måske alligevel ske, at de ikke lige bliver genkendt.
Jeg ser også frem til annoncen i Brønshøj/Husum Avis i næste uge, så må der da være nogen der ved noget.

[QUOTE=frejamissen;723548]Endnu en dag uden nyt. Det er dog utroligt at de bare kan forsvinde i 10 dage uden at nogen ved noget.
I morgen tager jeg forbi Inges Kattehjem og Dyreinternatet i Rødovre. Det kan jo være at de er blevet indleveret.
Selvom begge steder har fået mail med farvebilleder vedhæftet, kan det måske alligevel ske, at de ikke lige bliver genkendt.
Jeg ser også frem til annoncen i Brønshøj/Husum Avis i næste uge, så må der da være nogen der ved noget.[/QUOTE]

Øv, jeg håbede sådan at der var godt nyt.
Du får nogle flere af disse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber godt nok snart du hører noget. - Det er så trist min mor ikke nåede at se poterne på den grå kat, så man vidste om det var Freja eller ej. Øv. - Vi holder stadig øje, og jeg kan se du har fået sat sedler op!

Jeg tror, de har fundet et sted at gemme sig sammen.
Men nogen må da have set dem - håber eftersøgningen snart bærer frugt.
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Kom så hjem, Freja & Viggo. :slight_smile:

Åhhhh drømte i nat jeg fandt Freja, snuppede hende op med det samme og gik hjem med hende, talte hendes tæer. :tihi: Og fik ringet. - Var helt trist da jeg vågnede…

Jeg ved præcis hvordan du har det, det er forfærdeligt.

Håber virkelig de bliver fundet.

Tak for de søde ord. Jeg krydser fingre for, at der er nogen der ser annoncen i næste Brønshøj/husum Avis, og ringer til mig med godt nyt…jeg håber at de lige nu er sammen hos en sød familie…knus

Den er da ikke i, i denne avis er den? Synes ikke jeg kan se den i hvert fald…

Kommer i avisen i ugen her :slight_smile: og ser sådan her ud: