Efterlysning - Brønshøj

[QUOTE=frejamissen;724450]Kommer i avisen i ugen her :slight_smile: og ser sådan her ud:
[/QUOTE]

Tak for info - Så stopper jeg med at kigge avisen igennem for 10 gang. :slight_smile:

Håber det giver pote! :kryds:

Så er efterlysningen i avisen og jeg håber min tlf snart ringer med godt nyt. Lille notits men forhåbentlig effektiv :slight_smile:

Har du sat sedler op på Valløvej? Hvis du har så kan jeg ikke se nogle. - Tænker det måske var en idé de hang der hvor der i hvert fald er set en grå kat

Ser godt ud. Jeg tror, der er mange, der vil lægge mærke til den. :ok:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Til Kimilla: Vi har sat sedler op i området, men jeg har på fornemmelsen at der er nogen som fjerner dem igen - jeg håber annoncen giver bonus…ingen har dog ringet endnu…ellers er det ved at se sort ud, synes jeg.
Til Finn: Synes lige som dig, at annoncen er fin, selvom den ikke er så stor.

[QUOTE=frejamissen;725839]Til Kimilla: Vi har sat sedler op i området, men jeg har på fornemmelsen at der er nogen som fjerner dem igen - jeg håber annoncen giver bonus…ingen har dog ringet endnu…ellers er det ved at se sort ud, synes jeg.
Til Finn: Synes lige som dig, at annoncen er fin, selvom den ikke er så stor.[/QUOTE]

Øv hvis folk tager dem ned - Sedler om forskellige ting, loppemarkeder osv plejer at få lov til at hænge? hmmm

så er der sat en ny portion sedler op i området :slight_smile: og jeg har lejet en kattefælde fra Kattens Værn og den bliver sat op i aften.

Håber sådan de snart bliver fundet! :kryds:

  • de er som sunket i jorden - nu er det mere end 14 dage siden de løb væk, hvad pokker kan der dog være sket ?
    Kun een henvendelse på annoncen i avisen, vedr. en lille grå kat og det var ikke Freja, for jeg havde selv hilst på den omtalte gråmis en aften jeg cyklede rundt i kvarteret.

Øv hvor ærgerligt. :frowning:

:kryds: :kryds: :kryds: fortsat, håber der snart er godt nyt.

Jeg har haft en kat, der var væk i 7 måneder, før jeg blev ringet op og fik at vide den var blevet fundet! Den var kun 500 m fra mit hjem… Det var dog via øremærket, den blev fundet, men hvis du løbende hænger efterlysninger op, så er der håb forude krydser fingre

Haneben’s Simba blev fundet i går - efter fem år. Man skal aldrig opgive håbet. :slight_smile:

Tak for de dejlige opmuntringer - jeg har i går sat en kattefælde op og tjekket den kl. 5 i morges og igen her kl. 8:30 men ingen gevinst.
Den får lov at stå en uge og bliver så tjekket 3-4 gange dagligt - og hvis det heller ikke hjælper, så er der vist snart ikke mere jeg kan gøre.

Min venindes kat var forsvundet i 3 uger midt inde i Haderslev by, hun blev fundet nogle ganske få meter fra deres hjem.

Stadig intet hørt - trist :frowning:

Øv hvor ærgerligt. :frowning:

Håber stadig der er håb! :kryds:

Som allerede skrevet mange gange må du ikke opgive håbet.
Nogle findes efter l a n g tid.

:kryds: :kryds:

Jeg ved der kan gå lang tid, men det er alligevel mærkeligt, at ikke en eneste person har set en af kattene, trods massevis af opslag, annonce i avisen, opsætning af kattefælde, efterlysninger på div. hjemmesider, samt kontakt til både politi, dyrlæger, Inges Kattehjem, Dyreinternatet i Rødovre, Kattens Værn på Frederiksberg og Den blå Avis.

Helt enig, men det sker. I denne mørke tid er det også sværere at få øje på et par katte, der gemmer sig.

Fortsæt endelig med opslag og annoncer.

En jeg kender fik sin NFO tilbage efter kan-ikke-helt-huske-det, men det var månedsvis den var væk.
Der var en dame, som klippede efterlysninger ud og gemte dem. Hun fik pludselig katten på besøg og fandt annoncen i sine gemmer og ringede.

Da jeg hørte om dette for mange år siden, begyndte jeg også at klippe katte-efterlysnings-annoncer ud og har en enkelt gang brugt en 5 måneder gammel annonce; katten var nu kommet hjem og var for det meste hjemme, men holdt også meget til i vores have.

Endnu et :kryds: pr kat :kryds: