Elysia vol.2

Juvena’s Elysia & IC. Nine Bells Rhinestone Cowboy

Så prøver vi én gang mere, og krydser alt :kryds: for at det lykkes denne gang.

Der er allerede meget fine røde dutter. :thumbup:

Vægt:
Startvægt: 2,596
D.06.Maj: 3,100

17.Maj siger vægten nu: 3,300

:kryds:

Det kunne da tyde på at et eller andet er under opsejling :slight_smile:
VH
Susanne

Helt bestemt :slight_smile: vi tripper for snart at kunne mærke liv. Og gætte på antal killinger :tihi:

  • vægten dags dato er nu: 3,44

Så pt. +800g :kryds:

[ATTACH=CONFIG]114484[/ATTACH]

:thumbup: Så er der ikke længe til, at der kommer killinger. :hjerte: (5 dage ca.)

  • Hun er blevet fin rund, og mit bud er 5stk. Michael gætter på 4stk. :tihi: så nu må vi se om nogle af os har ramt rigtig.

Vægten siger dags dato: 3,93kg
+ 1,334kg

Kom endelig med jeres gæt også. :høhø:

Jeg tror der er seks :høhø:

Jeg gætter på 3 store bimse babyer

:tihi: Det kunne være lækkert, med sekslinger. :bebe: Vi har endnu ikke prøvet at have mere end firlinger.

:klapper: Jeg husker stadig da i besøgte mig i Blenstrup og indrømmede at Hildi havde KRUDT i rumpen, så 6 bimser burde i nok kunne håndtere :smiley:

:stuck_out_tongue: Det tør siges, kan man klare én Hildi kan man klare alt. :tihi:

Jeg vil være forsigtig og satse på at det går helt perfekt denne gang :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1311646]Jeg vil være forsigtig og satse på at det går helt perfekt denne gang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:kryds: :kryds::kryds:

Det bliver spændende :slight_smile: Vi håber det går godt.

Mht. antal… første plejemissekuld = 6 stk vanvidskattekillinger. De kunne fint leve op til siatalerniveau… Så du har noget at glæde dig til hvis du skulle være så heldig at få 6 stk :muhaha:

:pompom: Hepper bare på der kommer killinger denne gang, og alt går godt. Om der så kommer 2 eller 10 er de alle :hjerte: hjertelig velkommen. :tihi:

Så er vi igang med fødslen :slight_smile: pt. Er der kommet to fine killinger på 107 & 93g på lige knap 20min så det er gået stærkt. Er spændt på hvad slut antallet bliver. Men pt. Alt godt og Enysia klare det hele så flot selv.

[QUOTE=Juvena;1312113]Så er vi igang med fødslen :slight_smile: pt. Er der kommet to fine killinger på 107 & 93g på lige knap 20min så det er gået stærkt. Er spændt på hvad slut antallet bliver. Men pt. Alt godt og Enysia klare det hele så flot selv.

[/QUOTE]
Yess :thumbup: Uanset hvad der kommer fra nu af, så er vi jo allerede langt bedre kørende end sidste gang :juhu:
VH
Susanne

Ét hurtigt bud er 2 drenge & 1 pige. Tror ikke der kommer flere da Elysia virker blød i maven. Hun klarede hele fødslen til UG. :thumbup: Vægten på de små er: 107g, 93g & 93g :inlove:

:hjerte: Trillingerne trives og Elysia er en super mor.
Vægten siger: 121, 109, 99g :thumbup: